Gå til innhold

Han slikker ikke


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Debuterte nylig seksuelt med kjæresten min og etter det så har vi hatt sex 3-4 ganger. Han er en del eldre og erfaren. Han er veldig opptatt av å tilfredstille meg, han bruker lang tid på å fingre og stimulere klitoris. Men en ting han ikke gjør er å slikke meg. Noe jeg egentlig har veldig lyst til at han skal gjøre.

Jeg vet ikke hva grunnen er, men jeg er litt redd for at det kanskje lukter eller noe av meg? jeg er nøye med å vaske nedentil, og han har flere ganger tatt opp trusen min etter sex og luktet og sa at det lukter godt. Så vet ikke om det er noe jeg inbiller meg.

Så spørsmålet mitt er altså er: er det vanlig at gutter som er veldig opptatt med å tilfredstille jenta ikke slikker? Eller tror dere at det kan være andre grunner som ligger bak?

Vil ikke be han gjøre det, også synes han det er ekkelt :(

Hilsen uerfaren jente 16.



Anonymous poster hash: a8e45...e4a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

TS her: Må nevne at jeg suger han hver gang hvis det har noe betydning.

Endret av rav9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva vil "en del eldre" si? Det er ikke alle på min alder (23) som har utført oralsex om jeg skal dømme etter drikkeleker, og en venn av meg innrømmet at han ikke gjorde det fordi han var redd for å gjøre det feil eller at hun ville synes at han var ekkel.



Anonymous poster hash: 04f7b...c06
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror faktisk du bare må spørre han rett ut, selv om det er pinlig. Jeg hadde ikke synes det var okei at jeg gidde BJ til kjæresten min hver gang, også fikk jeg ingenting tilbake.

Kan du ikke foreslå at dere prøver stillingen 69? (Søk opp på google om du ikke vet hva stilling det er) :) For da må jo faktisk begge gjøre jobben på hverandre.



Anonymous poster hash: 365f1...747
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes ingen kvinner som smaker særlig godt nedi der. Det smaker som regel litt salt og surt. Noen smaker som flere uker råtten melk.

Kvinner skal være veldig takknemlige for de ganger vi menn faktisk gidder å utsette oss for å putte tungene våre i fitta deres.



Anonymous poster hash: 6bd2a...68f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror faktisk du bare må spørre han rett ut, selv om det er pinlig. Jeg hadde ikke synes det var okei at jeg gidde BJ til kjæresten min hver gang, også fikk jeg ingenting tilbake.

Kan du ikke foreslå at dere prøver stillingen 69? (Søk opp på google om du ikke vet hva stilling det er) :) For da må jo faktisk begge gjøre jobben på hverandre.

Anonymous poster hash: 365f1...747

69 når man er uerfaren er nesten garantert liten nytelse. Lett for begge å bli mer stresset av å gjøre en god jobb enn å bare slappe av og nyte.

Anonymous poster hash: 9a451...0ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes ingen kvinner som smaker særlig godt nedi der. Det smaker som regel litt salt og surt. Noen smaker som flere uker råtten melk.

Kvinner skal være veldig takknemlige for de ganger vi menn faktisk gidder å utsette oss for å putte tungene våre i fitta deres.

Anonymous poster hash: 6bd2a...68f

Hva med å være litt mer kresen på hvem du går ned på da? Peniser smaker ikke jordbær heller, men genitalia kan vaskes.

Anonymous poster hash: 9a451...0ac

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snyltefluen

Jeg har faktisk aldri vært intim med en mann som ikke har vært glad i å slikke.

Til ab over: Gjøre det "feil"? Forskjellige jenter og gutter foretrekker å bli sugd og slikket på forskjellige måter, selv om en ikke er kjærester bør nøkkelordet i sex være kommunikasjon. Lettere sagt enn gjort om en føler seg litt småflau og usikker til å begynne med, men poenget med sex er jo å gi hverandre mest mulig nytelse.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes ingen kvinner som smaker særlig godt nedi der. Det smaker som regel litt salt og surt. Noen smaker som flere uker råtten melk.

Kvinner skal være veldig takknemlige for de ganger vi menn faktisk gidder å utsette oss for å putte tungene våre i fitta deres.

Anonymous poster hash: 6bd2a...68f

Pikk smaker ikke blomstrer det heller.

Anonymous poster hash: 365f1...747

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes ingen kvinner som smaker særlig godt nedi der. Det smaker som regel litt salt og surt. Noen smaker som flere uker råtten melk.

Kvinner skal være veldig takknemlige for de ganger vi menn faktisk gidder å utsette oss for å putte tungene våre i fitta deres.

Anonymous poster hash: 6bd2a...68f

Er så gøy når helt klart uerfarne menn, les; gutter, svarer i slike tråder og vet hva de snakker om. Ja, det er mye tull om at det stinker råtten fisk, eller råtten melk som du sier, men dette er ikke normalt og kommer av en ubalanse i bakteriefloraen i underlivet. Men du har nok aldri vært borte i verken eller. Og salt og surt, nei det gjør det slettes ikke.

Få deg litt erfaring du lillegutt :)

Anonymous poster hash: a13d7...288

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alle liker oralsex... Han må få lov til å ikke like det, men samtidig så synes jeg at du skal slutte å suge ham. Å bli sleika er noe av det beste ved sex. Personlig får jeg ikke mye ut av å suge, men fordi min kjæreste gir meg oralsex så gir jeg ham. Og jeg forteller ham at det er deilig å suge ham tiltross for at jeg ikke mener det jeg sier! Han skal få lov til å leve i troen av at jeg nyter det like mye som han. Det handler om å gi og ta.

Har kjæresten din sagt direkte at han ikke liker å slikke? Hvis ikke så bør dere begynne å kommunisere. Du er jo ny i gamet og det er naturlig at du vil prøve ut forskjellige ting. Det bør han respektere:)

Anonymous poster hash: 3fbe0...d59

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pikk smaker ikke blomstrer det heller.

Anonymous poster hash: 365f1...747

Nei men for kvinner smaker det som kommer ut av den som vaniljesaus.

Anonymous poster hash: 6bd2a...68f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes ingen kvinner som smaker særlig godt nedi der. Det smaker som regel litt salt og surt. Noen smaker som flere uker råtten melk.

Kvinner skal være veldig takknemlige for de ganger vi menn faktisk gidder å utsette oss for å putte tungene våre i fitta deres.

Anonymous poster hash: 6bd2a...68f

Haha dagens! :D

Joda, noen er dessverre ikke like nøye med hygienen og noen har dessverre bare en litt stram smak/lukt til vanlig, men langt fra alle!

Har heldigvis til gode å oppleve ei sur fitte, forstår ikke hva mange av dere gutter/menn er så redde for, der er jo så digg å slikke! Ikke minst for hun som blir slikka dersom hun er av typen som liker den slags.

Det samme gjelder jo pikken, noen har en som lukter, andre ikke.

Men for å svare deg TS, eneste du kan gjøre er å plumpe ut med spørsmålet direkte. Er dere trygge på hverandre bør det jo ikke være noe problem å spørre om noe så enkelt.

Liker han det ikke, kan han gjerne begrunne hvorfor.

Liker du å gi han en bj hver gang? Eller gjør du det kun for hans del?

Dersom du ikke vil han skal gjøre noe han ikke liker, ikke gjør noe du selv ikke liker heller. Men for all del, liker du å suge er det jo bare å kose seg :)

Men håper du får oppleve slikking, det er sykt deilig om det blir gjort "riktig" ;)

Anonymous poster hash: ce618...218

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moirai

Det finnes ingen kvinner som smaker særlig godt nedi der. Det smaker som regel litt salt og surt. Noen smaker som flere uker råtten melk.

Kvinner skal være veldig takknemlige for de ganger vi menn faktisk gidder å utsette oss for å putte tungene våre i fitta deres.

Anonymous poster hash: 6bd2a...68f

Hva er dette for noe tull å si til en 16-åring?

Du tar feil, en nyvasket fitte smaker vanligvis godt, og de aller fleste voksne menn synes det er digg å få lov til å utføre oralsex. Det er du som er avvikeren her, og det er ganske stygt gjort å forsøke innbille uerfarne jenter at du representerer flertallet.

Til TS: Du må bare kvinne deg opp og snakke med han. Skjønner at det er pinlig, men er du voksen nok til å ha sex bør du også kunne snakke om det, og den eneste måten å bli vant til det er å hoppe i det. Enten har han lyst, men lar være pga noe han heller ikke tør å snakke om, eller så liker han det ikke, og da er de bedre å få det opp i dagen, så du kan finne ut om du kan leve med det, eller ikke.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vet han at du ønsker det? Kanskje han er usikker på hvor komfortabel du er ihht akkurat det :)



Anonymous poster hash: ef9ca...4e7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke noe spesielt glad i å slikke i grunn. Er glad når jeg møter damer som ikke liker oral sex.



Anonymous poster hash: ea6a1...f64
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En skulle tro at det var enhver manns våte drøm å slikke fitte, men det finnes noen særinger der ute som ikke synes noe om dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Det finnes alltid noen som ikke faller inn i flertallet, men jeg har (heldigvis for meg) ikke møtt noen av dem ennå.

Så kan det være så enkelt som at de menn som trekkes til meg er av typen med oral legning.

Like barn leker best, - spesielt når de finner en lekekamerat som smaker særdeles godt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...