Gå til innhold

13,8 cm


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Raindrops

Nå sjekket jeg til og med målebåndet, siden jeg er shitty på øyemål og aldri måler pikken til de jeg har meg med, og jeg tror nok at 13-14 cm er det de fleste har ligget på (selv om jeg er dårlig på øyemål..). Tror ikke størrelsen er noe å bekymre seg for her. Size queens kan du bare drite i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo forskjellige dybder i damer også.. Noe som er perfekt for en jente, kan være lite tilfredstillende på en annen. Vi kan ikke være for strenge med oss selv eller andre bare fordi vi er forskjellig.

Og er penis problematisk liten, kan man faktisk gjøre ingrep i dag også. Hvis man virkelig vill det.. just saying.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du tar fram målebåndet før dere har sex, og om den da er 13,8 cm og ikke 14 cm så kan du ikke ha sex med mannen? :fnise:

Og dessuten: hvordan kan du se om penisen er 14 eller 16 cm? Jeg kan i alle fall ikke se det, og jeg spør ikke akkurat mannen om hvor lang penisen hans er før vi har sex :P

Haha, jeg synes også 14 er for "lite". 16+ synes jeg er flott, men han bør heller ikke være FOR stor, det er bare vondt, og like "ille" som en liten. Jeg hadde selvfølgelig hatt sex med mannen likevel, men jeg vet med meg selv at jeg foretrekker større. Og jeg drar selvfølgelig ikke frem målebåndet før vi har sex, men har av en merkelig grunn ofte fått vite størrelsen etter hvert....... Skylder på min unge alder! Når det er sagt, lengde er jo én ting. Det er jo heller ikke så stas hvis man får en suuuperlang, og tynn. :fnise:

Og bare sånn at noen bitre ikke kommenterer det: nei, jeg er ikke vid nedentil, slik at jeg trenger det kjempestort for at det skal fungere. Jeg er ganske trang FYI, men liker følelsen av å "bli fylt opp".

Endret av MilleVanille
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, er det så jævla viktig for deg?

Det er ikke sikkert han har rett heller, og uansett om gjennomsnittet i Norge faktisk var 15 cm, så er TS sin penis 1,2 cm unna. En penis som er 1 cm unna gjennomsnittet er heller absolutt ikke lite ;)

Men de fleste varierer mellom 9 og 17 som gjør at TS faktisk er midt i mellom, og derfor absolutt ikke liten.

Jeg blir så utrolig lei av alle kvinnfolka som sier at alle peniser på under 18 cm er lite, for jeg skjønner ikke hvordan det er mulig å SE hvor lang en penis er.

Vi jenter syter over at vi opplever så utrolig mye kroppspress og at vi får høre nedlatende ting om kroppene våre som er helt normale, men mange kvinner ser ikke hva de krever av et mannfolk også da. At menn skal ha sixpack og være 190 høy minst og ha minst en penis på 18 cm f.eks.

Jeg opplever i alle fall at det er kvinner flest som rakker ned på kroppene til både andre kvinner og menn, men det hjelper sikkert ikke å skrive dette heller.

Så jeg er rett og slett lei av folk som svarer at en helt normal penis er alt for liten, og jeg skjønner at TS er usikker om det siden at de kvinnene som synes 14 cm er lite, er de kvinnene som roper høyest om det også.

Skjerp dere.

Det er faktisk slik at 15 er gjennomsnittslengde på en penis her i norge, omkretsen derimot er i gjennomsnitt ca 13.

Anonymous poster hash: 404f1...37f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Haha, jeg synes også 14 er for "lite". 16+ synes jeg er flott, men han bør heller ikke være FOR stor, det er bare vondt, og like "ille" som en liten. Jeg hadde selvfølgelig hatt sex med mannen likevel, men jeg vet med meg selv at jeg foretrekker større. Og jeg drar selvfølgelig ikke frem målebåndet før vi har sex, men har av en merkelig grunn ofte fått vite størrelsen etter hvert....... Skylder på min unge alder! Når det er sagt, lengde er jo én ting. Det er jo heller ikke så stas hvis man får en suuuperlang, og tynn. :fnise:

Og bare sånn at noen bitre ikke kommenterer det: nei, jeg er ikke vid nedentil, slik at jeg trenger det kjempestort for at det skal fungere. Jeg er ganske trang FYI, men liker følelsen av å "bli fylt opp".

Men hvordan kan du se om en penis er 14 eller 16 cm om du ikke får vite det da? Jeg kan se forskjell på 10 og 20 cm, men 2 cm? Det kan jeg ikke, og det tror jeg ikke du kan heller :P

Og siden du er ung bør du vite det at guttene ofte legger på noen cm når de sier hvor stor pikk de har ;)

Og med mindre du har en jævlig lang vagina, så tror jeg nok 13 cm vil fylle deg opp mer enn nok. Gjennomsnittet i lengde på vagina er vel 3,5 inches som da er litt over 7 cm :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En ærlig sak det, noen har bedre plass og foretrekker en større en, mens andre ikke rommer store greiene ;)

For meg er det viktigere med litt omkrets, og da er 13.8 helt ok :)

Anonymous poster hash: 6cd23...c98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Det er faktisk slik at 15 er gjennomsnittslengde på en penis her i norge, omkretsen derimot er i gjennomsnitt ca 13.

Anonymous poster hash: 404f1...37f

Om det så er 15 cm som sagt (som lommelegen er uenig i), så er det veldig feil å kalle en penis på nesten 14 cm for lite. Virker som om at flertallet her på KG er fjortisser som føler seg bedre av å rakke ned på andre. TS sin penis er til informasjon helt normal, og absolutt ikke liten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjennomsnittet er ca 13 cm. Det betyr at TS sin penis er over gjennomsnittet. Over gjennomsnittet er ikke kort :)

Har lest mer enn en gang på hva gjennomsnittet er opp i gjennom årene. Aldri lest noe sånt som det tullballet du kom med det. Gjennomsnittet er mellom 13 og 15 i de fleste undersøkelser, og de fleste som ikke faller innenfor gjennomsnittet er lengre, noen få er kortere.

Anonymous poster hash: cd132...10d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du målte 13,8 cm? Du er sikker på at den ikke er 13,6 eller 14,0?

Jeg målte den ti ganger og tok gjennomsnittet. Det er så klart en viss usikkerhet, men den er definitivt mer enn 13,6 og definitivt under 14,0.

Anonymous poster hash: 37480...364

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Søren76

Det med penis og lengden er litt avhengig af hvem du er med jo , men om din kæreste elsker deg bryr hun seg vel engtlig ikke . Jeg må sige en lang og tykk er ikke Altid bra og kan skape størrere problemer ... Jenter kan få det vondt og synes sex da ikke er bra . Kos deg med det du har :)

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...