Gå til innhold

13,8 cm


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ville den vært for liten for dere? Dealbreaker? Svar ærlig :)



Anonymous poster hash: 37480...364
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eni :) Har ganske kort akjede, så for lang er større problem enn kort. Tykkelsen er viktigere, men ikke veldig tykk.

Anonymous poster hash: f78c3...7e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eni :) Har ganske kort akjede, så for lang er større problem enn kort. Tykkelsen er viktigere, men ikke veldig tykk.

Anonymous poster hash: [acronym="Full hash:

f78c32dd05c5638aeeffbe9e9d3837e8"] f78c3...7e8

Nei, skulle det stått.

Anonymous poster hash: f78c3...7e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er kort, men ikke unormalt kort eller superkort. Bare helt normalt litt kort.

Så med andre ord har du mer enn godt nok verktøy så lenge du er god til å bruke den. Det hadde jeg ikke sagt om den var feks 11 cm, eller 12 for den saks skyld. Men 13.8 kan man leve med



Anonymous poster hash: cd132...10d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs helt på hvordan du bruker den. Det gjelder uansett størrelse.

Men i seg selv er det ikke for kort, nei.



Anonymous poster hash: b25f0...5f4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Snyltefluen

Ville den vært for liten for dere? Dealbreaker? Svar ærlig :)

Anonymous poster hash: 37480...364

100% ærlig svar: Nei. Ikke for liten, ingen dealbreaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

For lite.

Så du tar fram målebåndet før dere har sex, og om den da er 13,8 cm og ikke 14 cm så kan du ikke ha sex med mannen? :fnise:

Og dessuten: hvordan kan du se om penisen er 14 eller 16 cm? Jeg kan i alle fall ikke se det, og jeg spør ikke akkurat mannen om hvor lang penisen hans er før vi har sex :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Den er kort, men ikke unormalt kort eller superkort. Bare helt normalt litt kort.

Så med andre ord har du mer enn godt nok verktøy så lenge du er god til å bruke den. Det hadde jeg ikke sagt om den var feks 11 cm, eller 12 for den saks skyld. Men 13.8 kan man leve med

Anonymous poster hash: cd132...10d

Gjennomsnittet er ca 13 cm. Det betyr at TS sin penis er over gjennomsnittet. Over gjennomsnittet er ikke kort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjennomsnittet er ca 13 cm. Det betyr at TS sin penis er over gjennomsnittet. Over gjennomsnittet er ikke kort :)

Gjennomsnittet er vel 15, så du bommet litt :P

Anonymous poster hash: 404f1...37f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Gjennomsnittet er vel 15, så du bommet litt :P

Anonymous poster hash: 404f1...37f

I følge lommelegen er gjennomsnittet rundt 13 :)

Det varierer visstnok fra 9-17 og det er få over 17 og få under 9.

Edit:

Nå skriver ikke du hvordan du har målt størrelsen på penis, men den riktige måten er å måle langs siden fra roten og helt ut med et målebånd som følger kurven. Når det gjelder normalvarians av størrelse på penis i stiv tilstand, så varierer den mye fra ca. 9 cm - 17 cm, med gjennomsnitt på ca. 13 cm.

Skrevet av Dr. Haakon Aars, lege og sexolog

Endret av avocadoen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

http://www.dinside.no/776895/er-den-stor-nok

15 cm

Anonymous poster hash: 404f1...37f

I din egen kilde står det følgende:

Det har blitt gjennomført flere studier for å finne ut av dette, men vi kan nevne at resultatet i tre undersøkelser ble som følger:

Gjennomsnittsstørrelsen på en erigert penis er 12,9 til 15 centimeter

Så dere har altså begge delvis rett. Woho.

Anonymous poster hash: a5e0c...41a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I din egen kilde står det følgende:

Så dere har altså begge delvis rett. Woho.

Anonymous poster hash: a5e0c...41a

Det er totalt sett, world wide, se det som står lenger under.

"Ken Purvis, som gjennom sin jobb som androlog ser mange peniser hver dag, kan informere om følgende:

- Gjennomsnittlig penislengde i Norge er 15 centimeter."

The end

Anonymous poster hash: 404f1...37f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest avocadoen

Det er totalt sett, world wide, se det som står lenger under.

"Ken Purvis, som gjennom sin jobb som androlog ser mange peniser hver dag, kan informere om følgende:

- Gjennomsnittlig penislengde i Norge er 15 centimeter."

The end

Anonymous poster hash: 404f1...37f

Haha, er det så jævla viktig for deg?

Det er ikke sikkert han har rett heller, og uansett om gjennomsnittet i Norge faktisk var 15 cm, så er TS sin penis 1,2 cm unna. En penis som er 1 cm unna gjennomsnittet er heller absolutt ikke lite ;)

Men de fleste varierer mellom 9 og 17 som gjør at TS faktisk er midt i mellom, og derfor absolutt ikke liten.

Jeg blir så utrolig lei av alle kvinnfolka som sier at alle peniser på under 18 cm er lite, for jeg skjønner ikke hvordan det er mulig å SE hvor lang en penis er.

Vi jenter syter over at vi opplever så utrolig mye kroppspress og at vi får høre nedlatende ting om kroppene våre som er helt normale, men mange kvinner ser ikke hva de krever av et mannfolk også da. At menn skal ha sixpack og være 190 høy minst og ha minst en penis på 18 cm f.eks.

Jeg opplever i alle fall at det er kvinner flest som rakker ned på kroppene til både andre kvinner og menn, men det hjelper sikkert ikke å skrive dette heller.

Så jeg er rett og slett lei av folk som svarer at en helt normal penis er alt for liten, og jeg skjønner at TS er usikker om det siden at de kvinnene som synes 14 cm er lite, er de kvinnene som roper høyest om det også.

Skjerp dere.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, er det så jævla viktig for deg?

Det er ikke sikkert han har rett heller, og uansett om gjennomsnittet i Norge faktisk var 15 cm, så er TS sin penis 1,2 cm unna. En penis som er 1 cm unna gjennomsnittet er heller absolutt ikke lite ;)

Men de fleste varierer mellom 9 og 17 som gjør at TS faktisk er midt i mellom, og derfor absolutt ikke liten.

Jeg blir så utrolig lei av alle kvinnfolka som sier at alle peniser på under 18 cm er lite, for jeg skjønner ikke hvordan det er mulig å SE hvor lang en penis er.

Vi jenter syter over at vi opplever så utrolig mye kroppspress og at vi får høre nedlatende ting om kroppene våre som er helt normale, men mange kvinner ser ikke hva de krever av et mannfolk også da. At menn skal ha sixpack og være 190 høy minst og ha minst en penis på 18 cm f.eks.

Jeg opplever i alle fall at det er kvinner flest som rakker ned på kroppene til både andre kvinner og menn, men det hjelper sikkert ikke å skrive dette heller.

Så jeg er rett og slett lei av folk som svarer at en helt normal penis er alt for liten, og jeg skjønner at TS er usikker om det siden at de kvinnene som synes 14 cm er lite, er de kvinnene som roper høyest om det også.

Skjerp dere.

*gå i skammekroken* :(

Anonymous poster hash: 6711a...76c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen dealbreaker! :)



Anonymous poster hash: 4cf37...b41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...