Gå til innhold

Silikon eller ikke?


Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke silikon.

Anonymous poster hash: 459f4...3b1

AnonymBruker
Skrevet

Dropp silikon. Men du kan alltid løfte de litt(ikke skyt meg)



Anonymous poster hash: f6ad0...ec3
AnonymBruker
Skrevet

Hadde jeg vært mannen din er hadde jeg blitt utrolig skuffet om du tok silikon. Puppene dine er nydelig og delikate som de er. Du er heldig som har så fine pupper.

Hilsen en mann



Anonymous poster hash: d621d...25f
Skrevet

Jeg tror det er mange som vil misunne deg de puppene, og når man i tillegg tenker på at du har ammet, synes jeg at du bare kan være veldig fornøyd:)

AnonymBruker
Skrevet

Brystene dine er kjempefine! Ønsker du å stramme opp litt, prøv benkpress! :)



Anonymous poster hash: 76f07...f92

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...