AnonymBruker Skrevet 30. juli 2013 #22 Skrevet 30. juli 2013 Ikke silikon.Anonymous poster hash: 459f4...3b1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2013 #23 Skrevet 30. juli 2013 Dropp silikon. Men du kan alltid løfte de litt(ikke skyt meg) Anonymous poster hash: f6ad0...ec3
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2013 #24 Skrevet 30. juli 2013 Hadde jeg vært mannen din er hadde jeg blitt utrolig skuffet om du tok silikon. Puppene dine er nydelig og delikate som de er. Du er heldig som har så fine pupper. Hilsen en mann Anonymous poster hash: d621d...25f
EyeQ Skrevet 30. juli 2013 #25 Skrevet 30. juli 2013 Jeg tror det er mange som vil misunne deg de puppene, og når man i tillegg tenker på at du har ammet, synes jeg at du bare kan være veldig fornøyd:)
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2013 #26 Skrevet 30. juli 2013 Brystene dine er kjempefine! Ønsker du å stramme opp litt, prøv benkpress! Anonymous poster hash: 76f07...f92
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå