Gå til innhold

Silikon eller ikke?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 27 år med et barn på 4. Under svangerskapet endret brystene seg voldsomt. De ble store å tunge allerede lenge før fødselen og etter fødselen mistet jeg "babyvekten" ganske fort. Etter ammeperioden ble brystene mine naturlig nok tomme, hengene og små. De så rett og slett sørgelig ut.

Jeg kom likevel fort tilbake til "meg selv" igjen, men puppene ser fremdeles veldig annerledes ut enn før. De henger ut mot sidene og huden ser rar ut (nesten som lufta har gått ut av dem) Jeg er ellers slank og normal i kroppen.

Kjæresten min prøver å overbevise meg om at de er fine, men likevel trives jeg ikke med dem. Han vil ikke jeg skal operere dem, og selv er jeg veldig usikker.

Er dette hengepupper eller har jeg kommet inn i en tidlig 30-årskrise og blitt for forfengelig?

Jeg tåler ærlige svar!



Anonymous poster hash: 459f4...3b1

Bilder fjernet.

Rainbow81, mod

Endret av Rainbow81
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner hva du mener. Jeg er ikke fornøyd med mine pupper heller, har tenkt mange ganger om jeg skulle tatt silikon. Veninden min tok det nettopp og fy .. det var ikke noe fint. Men hver sin smak. Hvis det er bilder av puppene dine så syntes jeg de ikke var stygge en plass! Kjempe fine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det var veldig fine pupper tatt i betraktning at du har født 4 barn.

Hengepupper har du ihvertfall ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde IKKE ta silikon! Du har jo kjempefine pupper!! Perfekt størrelse og fin form. :)



Anonymous poster hash: 3c3b4...bea
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ser ikke problemet med disse puppene - de er kjempefine! :) Det er nok du som ser forskjell på dem, og ikke klarer å kvitte deg med tanken om hvordan de så ut før, men tro alle oss som stemmer i at her er det virkelig ingen grunn til å ta silikon. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det var veldig fine pupper tatt i betraktning at du har født 4 barn.

Hengepupper har du ihvertfall ikke.

et barn som er 4 år.

Ikke 4 barn.

TS..puppene dine er fine. Du trenger ikke å gjøre noe med dem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns de var fine! Ut i fra beskrivelsen din, så hadde jeg sett for meg mye mer flate og hengende bryster :)



Anonymous poster hash: 1b863...38b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KJEMPEfine bryster! Det er absolutt ikke noe galt i dem, og de henger ikke. Man forandrer seg litt når man får barn, og det er noe man bør akseptere. Likevel må jeg påpeke at jeg ikke synes det ser ut som om du har vært gravid/ammet, du har som sagt en veldig fin byste.



Anonymous poster hash: ef35e...929
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Du har kjempefine pupper og må for all del ikke ta noe silikon og ødelegge dem. Du er fin som du er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg leste innlegget ditt , og før jeg så bildene - så jeg for meg noe helt annet! Var dog også redd for at du ville få mange svar som inneholdt "jeg hadde sånne pupper som deg, før jeg tok silikon - og nå er jeg kjempefornøyd med "ballongene" mine".,.

Kjære TS : du har veldige fine pupper! Jeg forstår kjæresten din veldig godt, når han sier du ikke bør ta silikon.

Hilsen fra en som til tider er usikker på egen kropp.

Mannen min har gitt meg en "hjemmelekse", som han formaner meg til å gjøre hver gang jeg blir usikker på kroppen min (og dette funker, tror det eller ei):

Jeg skal stille meg naken foran det store speilet (alene) og se på min egen kropp mens jeg sier høyt til meg selv flere ganger ; " jeg er deilig" - eller "kroppen min er deilig" - eller "puppene mine er deilige" etc etc etc. Mens jeg gjør dette har han også bedt meg om å tenke på alle gangene han har lyst på meg, og alle gangene han koser med kroppen min. ("Tror du jeg hadde gjort det hvis jeg ikke synes du var deilig???") Flere dager på rad, til usikkerheten (eller idiotiet, som han kaller det) går over.

Kjæresten din synes HELE deg er deilig - og tro på ham når han sier det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjempefine pupper! Du bør være glad for at de ser såpass bra ut etter 4 barn. Hadde ikke gjettet at du hadde født barn i det hele tatt. Ser ut som helt normale og fine pupper. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sweetsugar

Vet ikke hvordan jeg skal si det uten å få hugget hue av da..

Du har veldig fine pupper, (skulle gjerne hatt dem istedetfor mine egne) og du har absolutt ingenting å skamme deg over, men tror du hadde fått veldig fine pupper om du la inn litt silikon også. Men missforstå meg rett, du har veldigveldig fine pupper uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvordan jeg skal si det uten å få hugget hue av da..

Du har veldig fine pupper, (skulle gjerne hatt dem istedetfor mine egne) og du har absolutt ingenting å skamme deg over, men tror du hadde fått veldig fine pupper om du la inn litt silikon også. Men missforstå meg rett, du har veldigveldig fine pupper uansett :)

.. Eller de kan bli stygge. Ikke alle silikonpupper blir like bra. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette er da ikke "tomme, hengene og små" pupper? Synes de ser helt fine ut jeg?

Vil du virkelig ta sjansen på at det ikke blir helt bra med silikon? Alle mulige komplikasjoner som man kan få? Altså - risikere å ødelegge dine nåværende fine pupper på grunn av.. på grunn av hva egentlig? Det er jo ingenting galt med de.

Hør på kjæresten, sier jeg ;)

PS. se litt rundt hvordan naturlige pupper ser ut.. (her er ett mulig sted å begynne). Og nei, vi kommer ikke til å se ut som 20-åringer hele livet, kroppen endrer seg - men om detet er endringene dine pga svangerskapet, da har du i alle fall vært veldig heldig! :)

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...