Gå til innhold

Kisskiss med guttelus

kisskissbangbang

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Æsj bæsj, mannfolk og jobbene deres....

Gleder meg til kg-treff på spahotell jeg! :nigo: Da er det boblebad og champagne for alle penga! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også! :nigo:

Tror vi må gjøre det til en ukeslang greie - minst - for å ta igjen! Men da må vi vel ha med ungene for å unngå savn, og vi er like langt. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den mannen din burde virkelig være en drømmemann når han kommer tilbake fra tur for å gjøre opp for å la deg i stikken med ungene sånn som det er nå. Hadde blitt skuffa om mannen hadde gjort det samme, men tror nok dessverre han kunne gjort det samme. Menn ass! :rolleyes:

Er med på kg-treff på spa med masse champagne altså. Eller, jeg kommer nok ikke til å trenge så mye, et glass eller to så er nok jeg godt på en snurr :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kose:

Huff, det er mange som er syke for tida!

Hvordan har natta vært? Håper mannen din trår til når han er hjemme, i det minste... Ego-menn :roll:

Endret av La Traviata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så, så, så, så, SÅ lei av nattevåken baby. SOV (i senga di, ikke bare mens jeg bærer eller pupper)!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper ikke du blir så gal, at du henger vognbaggen opp i taket etter et tau. Sånn at du kan ligge i senga å dra i tauet for å vugge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjedd noen plutselige mirakler hos dere i natt? Før eller siden må jo en eller annen av disse ungene fleske til og knekke sovekoden, mener jeg... Ikke min unge og denne natta ihvertfall :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var han våken fire ganger fra leggetid til midnatt, med en halvtimes legging igjen hver gang. Jeg fikk endelig lagt meg halv ett, han våkna ett, våken til halv tre, opp klokka fem.

Så nei, Mazilla. Ikke akkurat mirakler ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, bra for han at han er søt tenker nå jeg :fnise:

Må være noe med den alderen der. Husker O tullet mye på natten han også rundt den tiden der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arh, den typen smisk biter ikke på meg etter en lang natt! :hoho:

Når det gjelder min egen unge, altså. Din er til å spise opp! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, så utrolig skjønn han er! Der får jeg igjen for å ikke være på instagram, får ikke sett sånne skjønne babyer :)

Men skjønner at du kanskje ikke hadde heeeelt samme ansiktsuttrykk da dere stod opp. Det hørtes ut som en fryktelig kjip natt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ja, det er flaks. Tenkte det på et tidapunkt i natt. "Hvordan kan jeg være så forbanna sur og sliten og trøtt, men likevel ha trang til å nusse og lukte på den her lille sutreungen?". :ler:

Nå har jeg vært og trent, og skal snart ut og kjøpe bursdagsgave til mannen som har bursdag i dag. Tror det blir pent innpakket bæsj.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...