Favole Skrevet 14. april 2015 #3221 Del Skrevet 14. april 2015 For en fantastisk gutt du har der altså Godt å lese at det gikk såpass fint. Håper du har det greit, tenker på dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 14. april 2015 #3222 Del Skrevet 14. april 2015 L er heldig som har så flotte foreldre, å dere er heldige som har en så flott og reflektert gutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 15. april 2015 #3223 Del Skrevet 15. april 2015 (endret) For en gutt, han L! Barn er jo utrolig tilpasningsdyktige, og generelt sett går det bra med skilsmissebarn. Dvs så lenge konfliktene ikke er store over lang tid og man klarer å snakke med barna (uten å overinvolvere dem, selvsagt). Tror forholdene rundt har alt å si og at samlivsbrudd med barn kan skje på veldig forskjellig vis. Høres ut som dere klarer å ha barna i fokus. Endret 15. april 2015 av Vera Vinge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 15. april 2015 #3224 Del Skrevet 15. april 2015 For en fin gutt L er, og J selvsagt Godt å ha den samtalen unnagjort, håper dere får ting til å funke til det beste for alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 18. april 2015 Forfatter #3225 Del Skrevet 18. april 2015 Gud,ass. Først bestemte jeg og T at vi skulle skilles. Så fikk vi alle sammen en heftig omgang med spysjuke. Så ødela jeg venstrearma så den knapt kan brukes. Så fikk jeg akutte smerter i magen og måtte operere ut en ødelagt eggleder. Så flytta T ut, og midt oppi flytting fikk vi omgangssjuka igjen, og den har gått frem og tilbake mellom oss den siste uka. Nå synes jeg det er nok, nå er jeg sliiiten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 18. april 2015 #3226 Del Skrevet 18. april 2015 Himmel jente, det var ikke måte på!! Det får holde nå!! Hang in there Går det ellers greit med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 18. april 2015 Forfatter #3227 Del Skrevet 18. april 2015 Ja, fyttikatta. Og merker jo at ungene blir stressa av det og, det har vært null stabilitet for dem den siste tiden med sjukdom og hit og dit og bare blæh. Jeg. Trenger. Ferie. Ved et basseng. Og fri tilgang på is til både meg og gutta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 18. april 2015 #3228 Del Skrevet 18. april 2015 Det var ikke lite på en gang, nei! Ouch og blæ og i det hele tatt. Det kan bare gå oppover nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 18. april 2015 #3229 Del Skrevet 18. april 2015 Det var alt for mye på en gang. Ikke rart du er sliten, jeg ble sliten bare av å lese om det.... L virker som en fantastisk liten gutt som sikkert skjønner mer enn man skulle tro. Håper du får kost deg masse med gutta dine i helgen (om det er du som har de), forhåpentligvis uten omgangssyka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 18. april 2015 #3230 Del Skrevet 18. april 2015 God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 18. april 2015 #3231 Del Skrevet 18. april 2015 Jaiks, heftige tilstander hos dere den siste tiden! Men nå kan det vel bare bli bedre? Krysser alt for det God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 18. april 2015 #3232 Del Skrevet 18. april 2015 Huff, det var mye på en gang! Håper det går mer oppover nå! Og ferie hadde sikkert vært kjempedeilig. Om enn bare til for eksempel søstra di? Og hvis du føler for en jentekveld etter hvert når ting har roet seg og blitt bedre, så tenker jeg på å ta første tur ut i midten/slutten av mai. J tar flaske så tenker R kan ta han en natt da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 18. april 2015 #3233 Del Skrevet 18. april 2015 God bedring, bare si ifra om du trenger barnevakt en kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 18. april 2015 #3234 Del Skrevet 18. april 2015 Det var mye på en gang! God bedring til dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 19. april 2015 Forfatter #3235 Del Skrevet 19. april 2015 Ja, det har vært for mye, altså. Er veldig flink til å tenke "Sånn er det, stå i det!", men nå merker jeg at jeg er sliten. Men i dag er vi i grei form alle mann, J har løs mage enda, men ikke noe spying på noen, og vi er ved godt mot. Og hvis du føler for en jentekveld etter hvert når ting har roet seg og blitt bedre, så tenker jeg på å ta første tur ut i midten/slutten av mai. J tar flaske så tenker R kan ta han en natt da. Jaa, det hørtes skikkelig hyggelig ut, jeg er med! Også må jeg få snuske på han lillingen din en dag. Kanskje jeg tar med meg J utover en formiddag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 19. april 2015 #3236 Del Skrevet 19. april 2015 Ja, det har vært for mye, altså. Er veldig flink til å tenke "Sånn er det, stå i det!", men nå merker jeg at jeg er sliten. Men i dag er vi i grei form alle mann, J har løs mage enda, men ikke noe spying på noen, og vi er ved godt mot. Jaa, det hørtes skikkelig hyggelig ut, jeg er med! Også må jeg få snuske på han lillingen din en dag. Kanskje jeg tar med meg J utover en formiddag? Hvis jeg får blande meg... Jeg og Teriyaki snakka om å trille på city nord på tirsdag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 19. april 2015 #3237 Del Skrevet 19. april 2015 Ja klart du kan det, kisskissbangbang! Bare å komme! Og ja, det missdior sa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 20. april 2015 Forfatter #3238 Del Skrevet 20. april 2015 Oooh, når på dagen? Jeg vil *** Nå vett, nå går det lus i barnehagen. Håper vi får MASSE! Hadde toppa dette fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 20. april 2015 #3239 Del Skrevet 20. april 2015 Det jeg lurer på er hvordan det er mulig å se så smashing ut etter alt du har vært gjennom i det siste! Lus blir bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 20. april 2015 #3240 Del Skrevet 20. april 2015 Kjenner det klør over hele kroppen bare jeg leser ordet lus Det hadde jo vært en fin måte å runde av det hele på da Enig med Mazilla, looking good! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå