kisskissbangbang Skrevet 2. desember 2014 Forfatter #2841 Del Skrevet 2. desember 2014 Haha, ja, det var litt sånn. Følte meg egentlig som en parodi på treåringen når han er hjemme fra barnehagen og har energi han burde fått bedre utløp for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 2. desember 2014 #2842 Del Skrevet 2. desember 2014 Om du blir svett og det gjør vondt etterpå kan det vel kalles trening Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 2. desember 2014 #2843 Del Skrevet 2. desember 2014 Er det sånn din gjør det, altså. Min treåring løper fram og tilbake mellom kjøkkenet og sofaen og synger/roper "LET IT GO, LET IT GO..." (eller mer "let it gøu!", egentlig). Begynner å bli lei av den sangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 3. desember 2014 Forfatter #2844 Del Skrevet 3. desember 2014 Her er det sirener, brannmenn, politi og ambulanse. I fleng ... *** Jeg har vært på trening, J har sovet, vi har begge spist lunsj, og nå lurer jeg på hva vi skal finne på. Jeg har mest lyst til å sove på sofaen, men tror kanskje ikke J er så gira på å la meg få gjøre det. Jeg. Er. Trøtt., mens J helst vil reise seg opp overalt hele tiden, sånn at jeg må gå bak ham for å passe på at han ikke faller bakover som en tømmerstokk ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 3. desember 2014 #2845 Del Skrevet 3. desember 2014 Hmm..Her er det mest "dinosaur-lyder", dvs. knurring, "wææææææ", "æ spiiiiis dæ" osv. Uff ja den perioden der ja. Det smellet når ungen går i bakken med hodet e jo helt grusomt! Skjønner ikke at de tåler det jeg! O datt flere ganger da han var rundt 8 mnd. Er jo ikke alltid man er nært nok til å nå ungen. Samtidig kan jeg ikke forstå hvordan de klarer å dette rett bak på den måten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 3. desember 2014 #2846 Del Skrevet 3. desember 2014 Åh, vi var akkurat kommet forbi den der fasen hvor jeg MÅTTE være bak ham hele tiden for å passe på, han kunne være for seg selv en stund mens jeg spiste, leste avisen eller lignende. Helt til han fant ut at "hey, jeg kan jo bare slippe taket! Se mamma, seee!" etterfulgt av "dunk, vræl, maaaahaaaammaaa" Jaja, snart står han vel stødig i fem sekunder før han prøver å gå og begynner å falle igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 4. desember 2014 Forfatter #2847 Del Skrevet 4. desember 2014 Hmm..Her er det mest "dinosaur-lyder", dvs. knurring, "wææææææ", "æ spiiiiis dæ" osv. Uff ja den perioden der ja. Det smellet når ungen går i bakken med hodet e jo helt grusomt! Skjønner ikke at de tåler det jeg! O datt flere ganger da han var rundt 8 mnd. Er jo ikke alltid man er nært nok til å nå ungen. Samtidig kan jeg ikke forstå hvordan de klarer å dette rett bak på den måten. Fysj, ja! Heslig lyd. Og det der likle sprettet hodet gjør når det treffer gulvet. Ugh Så nei, det unngår jeg helst, og går bak ham omtrent til enhver tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 4. desember 2014 Forfatter #2848 Del Skrevet 4. desember 2014 Åh, vi var akkurat kommet forbi den der fasen hvor jeg MÅTTE være bak ham hele tiden for å passe på, han kunne være for seg selv en stund mens jeg spiste, leste avisen eller lignende. Helt til han fant ut at "hey, jeg kan jo bare slippe taket! Se mamma, seee!" etterfulgt av "dunk, vræl, maaaahaaaammaaa" Jaja, snart står han vel stødig i fem sekunder før han prøver å gå og begynner å falle igjen Det er ikke meninga vi skal drikke varm kaffe på noen år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 4. desember 2014 Forfatter #2849 Del Skrevet 4. desember 2014 Jeg tror jeg begynner å bli sjuk. I hvert fall har jeg løpt på do i hele natt, og nå er jeg småkvalm og. L er sendt i barnehagen, til tross for at han ville være hjemme, og J er sendt til svigermor til tross for at han har en mammaperiode og helst bare vil være med meg. Hvordan kvitter jeg meg med dårlig samvittighet for sånt? Jeg vet jo at ingen av dem lider noen nød, men det føles SÅ dritt å sende bort særlig J. Føler veldig på at det ikke er noe jeg burde gjøre når jeg er i perm., selv om jeg vet at det er teit. Men jeg er småsjuk, og har en lunte på minussida, så L hjemme hadde i hvert fall vært katastrofe. Drittsamvittighet. Skulle ønske jeg bare kunne legge meg og slappe av med at de ikke er her.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 4. desember 2014 #2850 Del Skrevet 4. desember 2014 Håper det ikke er omgangssyke! Men om det er, så er det veldig smart å sende bort ungene. De lider jo ingen nød, og du fortjener uansett å slappe av i fred når du har sjansen. Vanlig jobb kan være slitsomt, men i mammaperm har man liksom aldri fri... Så du må ta i mot hjelp når du kan, og legge bort dårlig samvittighet. Forresten, når skal du tilbake i jobb? Kanskje ikke så dumt å mammaavvenne J litt, i små steg, uansett? Jeg kjenner i alle fall veldig på det at jeg ikke kan gå fra å ha babyen 24/7 til å plutselig bare være borte hele dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 4. desember 2014 #2851 Del Skrevet 4. desember 2014 Uff, får håpe det ikke blir skikkelig omgangssyke i alle fall. Det er grusomt..Uansett skal du ikke ha dårlig samvittighet. De har det nok bare fint vet du. God bedring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 4. desember 2014 #2852 Del Skrevet 4. desember 2014 Er det sånn din gjør det, altså. Min treåring løper fram og tilbake mellom kjøkkenet og sofaen og synger/roper "LET IT GO, LET IT GO..." (eller mer "let it gøu!", egentlig). Begynner å bli lei av den sangen. Her er det ''lalle gøu, LALLE GØØØØØU!'' ------------ Legg bort den dårlige samvittigheten og nyt roen og freden! Håper bare det er litt guffenhet, og ikke skikkelig omgangssyke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 4. desember 2014 #2853 Del Skrevet 4. desember 2014 Enig med resten, nyt ro og fred, og god bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 4. desember 2014 Forfatter #2854 Del Skrevet 4. desember 2014 Størstegutten min synes det er ukult å sove i sin seng, og vil helst sove i gjestesenga. Det får han lov til dersom han våkner på natta, men han skal sovne i sin seng. Nå kom han akkurat ut fra soverommet sitt med dyna på ryggen og krevde å få sovne på gjesterommet. Jeg sa nei, og han svarte "Da tar æ julekalendern, og så KASTE Æ DEN I SØPLA!!". You do that, så ser vi hvem det er mest trist for i morratidlig! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 4. desember 2014 #2855 Del Skrevet 4. desember 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 4. desember 2014 #2856 Del Skrevet 4. desember 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 4. desember 2014 #2857 Del Skrevet 4. desember 2014 Skal ikke være greit altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 4. desember 2014 Forfatter #2858 Del Skrevet 4. desember 2014 Han er søt Så at han måtte kjempe mot et smil når jeg påpekte at det tross alt kom til å være verst for ham. Han er fin sånn, heldigvis kan nesten all suring og sinting avledes med tull; jeg synes han er den morsomste i verden, og han synes jeg er det, så vi får alltid hverandre glad igjen når det går litt hett for seg her 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 4. desember 2014 #2859 Del Skrevet 4. desember 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 4. desember 2014 #2860 Del Skrevet 4. desember 2014 Så herlig Selv om jeg gleder meg veldig over hvordan J er i den alderen han i nå, så tar jeg meg litt i å glede meg til han blir større og håper vi får et like fint forhold som du beskriver mellom deg og L, og hos mange andre her inne. Det virker bare så vanvittig deilig! Og han virker seriøst supersjarmerende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå