TuttaV Skrevet 25. mai 2014 #1501 Del Skrevet 25. mai 2014 Så herlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 28. mai 2014 Forfatter #1502 Del Skrevet 28. mai 2014 Herregud, for et mareritt av en tur! Vi er på vei til Steinkjer, og skulle i utgangspunket vært fremme nå. Vel, vi er halvveis, begge gutta er våkne, mannen sover og jeg ammer og spiser sjokkis. Fire timer kjøring igjen, og vi skal være i kirka klokka elleve ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 29. mai 2014 #1503 Del Skrevet 29. mai 2014 Huff, det hørtes ut som en slitsom tur :/ Hva som skjer i kirka? Håper dagen går greit til tross for minimalt med søvn på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 29. mai 2014 Forfatter #1504 Del Skrevet 29. mai 2014 Hehe, jeg trodde jeg skrev det Konfirmasjon for søskenbarnet til mannen. Angrer på at vi sa ja til å dra, for dette er jo helt krise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 29. mai 2014 #1505 Del Skrevet 29. mai 2014 (endret) Jeg tror jeg hadde snudd... Evt tatt inn på hotell/motell/campingplass/random hus langs veien for natta, og snudd etter noen timer på øyet... Noe sier meg at denne turen kommer til å bli nevnt i deres egne konfirmasjoner Uansett: og lykke til og god tur videre! Endret 29. mai 2014 av Mazilla 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 29. mai 2014 #1506 Del Skrevet 29. mai 2014 Og for at du faktisk har (hadde?) sjokkis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 29. mai 2014 #1507 Del Skrevet 29. mai 2014 Kanskje du har skrevet det tidligere, uten jeg har fått det med meg Håper du får hentet deg inn og noen timer på øyet før kl.11.00 da. Er det ett alternativ at du og minstemann dropper kirka og heller får slappet av litt og heller deltar i selskapet etterpå? Håper det går bedre enn forventet uansett hørtes ut som en slitsom natt Hvorfor var dere kun halvveis, når dere kunne vært fremme egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 29. mai 2014 #1508 Del Skrevet 29. mai 2014 Stemmer også for at du og minstemann dropper kirka og heller møter til selskap og kakespising etter litt søvn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 2. juni 2014 #1509 Del Skrevet 2. juni 2014 Håper det gikk bra i konfirmasjonen Må ha vært slitsomt når det tar så lang tid å kjøre, dere burde beregna mer tid da... Men sånn er det noen ganger, ikke alltid det går helt som planlagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 2. juni 2014 #1510 Del Skrevet 2. juni 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 2. juni 2014 #1511 Del Skrevet 2. juni 2014 Hør du kommet deg etter helga? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 2. juni 2014 Forfatter #1512 Del Skrevet 2. juni 2014 Resten av turen gikk fint, konfirmasjonen var hyggelig, og resten av helga var bra. Vi droppa kirka, og svigermor tok L, så vi fikk hvilt litt. Og ja, vi hadde definitivt kjørt tidligere om det var en mulighet, men mannen var på jobb først på dagen. Turen opp igjen i går gikk knirkefritt, så nå er jeg LITT mer optimistisk foran bilsommerferien vår. L hadde bursdag på fredag, og nå har jeg jammen en treåring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 2. juni 2014 #1513 Del Skrevet 2. juni 2014 Så bra at turen hjem gikk bedre, og at dere fikk hvilt dere litt Finfin treåring du har altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 2. juni 2014 #1514 Del Skrevet 2. juni 2014 Gratulerer med den herlige 3-åringen din! Så flott at turen ble bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 4. juni 2014 Forfatter #1515 Del Skrevet 4. juni 2014 (endret) All ære til alenemødre, og Gud forby at jeg blir en av dem! Det er stort sett bare kos med disse her knottene mine, men når den ene griner hysterisk fordi den ikke får sove og den andre først skal bade med alt det det medfører av søl og bråk, for så å synes den minste får for mye oppmerksomhet og prater og synger og hopper og roper og velter i ett sett så den minste i hvert fall ikke får sove ... det var en forjævlig lang time, med skyhøyt stressnivå hos en svett mamma! Følte meg som en sketsj! Nå sover den ene på puppen og den andre i sofaen. Fant ut at å prøve å få størstemann i seng i kaoset ikke ville ført noe bra med seg, så jeg plasserte ham under dyna i sofaen med Masha og Mischa (?) på PCen. Hjelpe meg! Endret 4. juni 2014 av kisskissbangbang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 4. juni 2014 #1516 Del Skrevet 4. juni 2014 Overlevelsesmekanisme å plassere barn foran pc/iPad i sånne situasjoner!! Blir svett bare av å lese jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 4. juni 2014 #1517 Del Skrevet 4. juni 2014 (endret) Ah, felles skjebne for oss i dag, tydeligvis. Sendte en tanke til alenemødre i kveld, jeg også, i det jeg gikk i dype knebøy med lillebror i sjal (som IKKE likte gårdsdagens vaksine) fram og tilbake på rommet til storebror, mens jeg prøvde å overtale storebror til å legge hodet på puta. Mens storebrors mantra var: "jeg vil ingenting". Endret 4. juni 2014 av Vera Vinge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 4. juni 2014 #1518 Del Skrevet 4. juni 2014 Og i noen sekunder nå la jeg "to tette" planene mine litt på hylla Føler med deg Vera Vinge ang baby som ikke digga vaksinen :/ håper formen er bedre i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 4. juni 2014 #1519 Del Skrevet 4. juni 2014 Og i noen sekunder nå la jeg "to tette" planene mine litt på hylla Føler med deg Vera Vinge ang baby som ikke digga vaksinen :/ håper formen er bedre i morgen! Takk for omtanken. Ikke morsomt verken med sprøytene eller når de får ubehag etterpå. Men egentlig rart at storebror reagerte på alt mulig som baby, men ingenting på vaksiner. Lillebror er helt motsatt. Så dette har vi vel "fortjent", da, lillebror og jeg, om det fins noen rettferdighet. Og jeg syns to ganske tette er topp. Den enste ulempen er at småbarnsperioden blir ganske kort, men akkurat det kommer vel an på øyet som ser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 4. juni 2014 #1520 Del Skrevet 4. juni 2014 Takk for omtanken. Ikke morsomt verken med sprøytene eller når de får ubehag etterpå. Men egentlig rart at storebror reagerte på alt mulig som baby, men ingenting på vaksiner. Lillebror er helt motsatt. Så dette har vi vel "fortjent", da, lillebror og jeg, om det fins noen rettferdighet. Og jeg syns to ganske tette er topp. Den enste ulempen er at småbarnsperioden blir ganske kort, men akkurat det kommer vel an på øyet som ser. Huff nei. Har "blitt vant" med annen skriking fra han, men når han skriker etter vaksine, fy flate. Hjertet brister! Og når han er lei og utilpass pga feber i etterkant er det nesten enda verre. Om alt skal rettferdiggjøres så finner man vel alltids en slags forklaring på hvorfor ting blir som de blir han her reagerte ikke med noe på tre mnd vaksinen, men nå på fem mnd ble det feber og laber form :/ Synes to tette virker ganske ålreit igrunn! Kortere småbarnsperiode kanskje, men tror nok man kan få veldig igjen for det senere. Er det lang tid mellom dine? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå