AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #1 Skrevet 21. juli 2013 Vet det har vært noen tråder om det før. Men dere som har slettet dere, har dere angret og opprettet ny profil eller var det godt å slette seg? Mye/lite aktiv? Når jeg så etter hvordan man deaktiverer den, så står det bl.a at venner fortsatt kan tagge deg?! Akkurat det kalles vel ikke sletting av profil om andre kan gjøre ting med deg og din profil? Har såååå lyst å slette meg. Men vet ikke om jeg "tør" Anonymous poster hash: 8db13...788
Gjest Faerunpedia Skrevet 21. juli 2013 #2 Skrevet 21. juli 2013 Synes det høres rart ut at folk fortsatt kan tagge deg? Men jeg har endret innstillingene slik at jeg må akseptere alle tags før de blir offentliggjort. Kanskje en ide dersom du vil slette deg?
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #3 Skrevet 21. juli 2013 Hva med å slette alle vennene først?Anonymous poster hash: 62af9...31a
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #4 Skrevet 21. juli 2013 Synes det høres rart ut at folk fortsatt kan tagge deg? Men jeg har endret innstillingene slik at jeg må akseptere alle tags før de blir offentliggjort. Kanskje en ide dersom du vil slette deg? Hva med å slette alle vennene først?Anonymous poster hash: 62af9...31a Det tenkte jeg ikke på. Kanskje best å slette både venner, bilder osv før man sletter seg. Anonymous poster hash: 8db13...788
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #5 Skrevet 21. juli 2013 Jeg har slettet min. Det var jo litt sært i begynnelsen, men det gikk også overraskende fint. Etterhvert som det å sjekke facebook ikke lenger var noe innprentet i hodet mitt, forsvant også behovet. Per i dag savner jeg det ikke overhodet og jeg føler ingen grunn til å skulle lage en ny konto. Er 20. Anonymous poster hash: 55eeb...717 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #6 Skrevet 21. juli 2013 Jeg har slettet min. Det var jo litt sært i begynnelsen, men det gikk også overraskende fint. Etterhvert som det å sjekke facebook ikke lenger var noe innprentet i hodet mitt, forsvant også behovet. Per i dag savner jeg det ikke overhodet og jeg føler ingen grunn til å skulle lage en ny konto. Er 20. Anonymous poster hash: 55eeb...717 OK . Opprettholder du kontakten med folk på andre sosiale medier da eller bare tlf? Anonymous poster hash: 8db13...788
Chien Skrevet 21. juli 2013 #7 Skrevet 21. juli 2013 Slettet meg for en liten stund, men var nok mer avhengig enn jeg hadde trodd Logget meg inn før "karantenetiden" var utløpt, så jeg slapp heldigvis å legge til alle vennene osv på nytt. Det er kjekt på mange områder å ha Facebook.
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #8 Skrevet 21. juli 2013 Slettet meg for en liten stund, men var nok mer avhengig enn jeg hadde trodd Logget meg inn før "karantenetiden" var utløpt, så jeg slapp heldigvis å legge til alle vennene osv på nytt. Det er kjekt på mange områder å ha Facebook. Er det karantenetid? Hor lang er den? Har deaktivert noen ganger, for så åkomme tilbake.Anonymous poster hash: 5422a...6d3
Chien Skrevet 21. juli 2013 #9 Skrevet 21. juli 2013 Er det karantenetid? Hor lang er den? Har deaktivert noen ganger, for så åkomme tilbake.Anonymous poster hash: 5422a...6d3 Nei, jeg er ikke heilt sikker på hvor lenge den varer. Jeg mener at Facebookprofilen ikke blir slettet ordentlig før etter 2 uker.
QueenK Skrevet 21. juli 2013 #10 Skrevet 21. juli 2013 Sletta fb min i slutten av 2009 pg klarte meg utmerket fint, jg boikotta d til tusen siden aaaalt handla om hva som foregikk på den hekka a fb:p Nå har jeg laga profil igjen mn det er kun pga jobben. Hadde nok ikke hatt vis ikke:p Kan si at det eneste jeg syns var kjipt med å ikke ha fb var at familie å venner som bor langt unna fikk jeg ikke prata like mye med:/ Er 25 år nå
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå