Gå til innhold

Mann suge mann

Fremhevede innlegg

Skrevet

Enda en tråd om homoseksualitet og homoseksuelle fantasier skrevet med det samme språket. Hottrio og co, det finnes egne fora for slikt som passer langt langt bedre enn kvinneguiden ;)

Om du ser bra ut fysisk er det sjeldent problematisk å få napp hos andre homoseksuelle/bifile.

Nei det er svært få kvinner som tenner på homsesex. Så å finne en slik vil være langt verre. Da får du søke etter et bifilt par på Cupido evt. Igjen, da bør du se bra ut.

Anonymous poster hash: 342f0...b95

Ikke noe problem det!

Jeg kan berolige deg med at kvinneguiden er mer enn bra nok for meg :)

Massevis av damer her som liker bifile menn og menn i dameklær!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mann her. Du blir ikke mindre mann av sex sammen med en annen mann, uansett om en kvinner er tilstede. Man trenger heller ikke merke seg selv som bi, homo light, homo eller hva som helst fordi man har en fantasi, eller faktisk gjør det i virkeligheten.

Jeg skjønner godt fantasien om en kvinne tilstede. Kanskje det er fantasien om at kvinnen "tvinger" deg til å gjøre noe forbudt som gjør det så opphissende.

Jeg for min del tenner ikke på menn, men skulle det falle seg slik i en sexy setting, er jeg ikke negativ til at det blir litt kos eller berøring fra en mann dersom vi er feks to menn og en eller flere kvinner som har sex sammen. Ei heller negativ til å bli dominert av en kvinne som kanskje innvolverer en mann.

Kos deg med fantasien din, eller kos deg med å sette dette ut i livet.

Anonymous poster hash: 20085...0ff
AnonymBruker
Skrevet

Ikke noe problem det!

Jeg kan berolige deg med at kvinneguiden er mer enn bra nok for meg :)

Massevis av damer her som liker bifile menn og menn i dameklær!

Ja til MMK med meg tilstede hvor alle leker med alle, HELL NO til menn i dameklær.

De to tingene der er ekstremt forskjellige.

Anonymous poster hash: f00b6...600

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Mann her. Du blir ikke mindre mann av sex sammen med en annen mann, uansett om en kvinner er tilstede. Man trenger heller ikke merke seg selv som bi, homo light, homo eller hva som helst fordi man har en fantasi, eller faktisk gjør det i virkeligheten.

Jeg skjønner godt fantasien om en kvinne tilstede. Kanskje det er fantasien om at kvinnen "tvinger" deg til å gjøre noe forbudt som gjør det så opphissende.

Jeg for min del tenner ikke på menn, men skulle det falle seg slik i en sexy setting, er jeg ikke negativ til at det blir litt kos eller berøring fra en mann dersom vi er feks to menn og en eller flere kvinner som har sex sammen. Ei heller negativ til å bli dominert av en kvinne som kanskje innvolverer en mann.

Kos deg med fantasien din, eller kos deg med å sette dette ut i livet.

Anonymous poster hash: 20085...0ff

Biseksuell betyr faktisk per definasjon at man tenner på sex med begge kjønn. Ikke om man har hatt det eller blir å ha det. Seksualitet handler også om fantasier - ikke bare fysisk handling.

Anonymous poster hash: 342f0...b95

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fantaserer om min kjære og hans kompis blir tatt på fersken av at jeg kommer inn. Og da en av de suger den andre (samme hvem av de)(ikke noe mere enn det)) Og vi da til slutt har 3 kant. Og da begge to interesert i meg og jeg i de. Mulig det hørest sykt ut, men det er min fantasi, og aldri om han får vite om den !!! Den holder jeg fint for meg selv :jolie:

Anonymous poster hash: f34a3...801
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fantaserer om min kjære og hans kompis blir tatt på fersken av at jeg kommer inn. Og da en av de suger den andre (samme hvem av de)(ikke noe mere enn det)) Og vi da til slutt har 3 kant. Og da begge to interesert i meg og jeg i de. Mulig det hørest sykt ut, men det er min fantasi, og aldri om han får vite om den !!! Den holder jeg fint for meg selv :jolie:

Anonymous poster hash: f34a3...801

OMG!! Så deilig fantasi! Jeg er mann og fantaserer sykt om at ei dame fersker meg og en annen mann mens vi utforsker litt guttekos sammen, dvs. at vi runker suger hverandres pikker.... Eksakt samme fantasien som du har.

Anonymous poster hash: 5bcd8...0ee

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Selv hadde jeg aldri kunne ha sett for meg en trekant med en annen mann.

Men det er meg da.

Anonymous poster hash: cf52d...2cd
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Burde vært et eget underforum for alle homsene her på KG.

Anonymous poster hash: 5bcd8...0ee
Gjest fittesnerk
Skrevet

Burde vært et eget underforum for alle homsene her på KG. Anonymous poster hash: 5bcd8...0ee

Hvorfor det? Plager kåte menn deg?

Skrevet

Hvorfor det? Plager kåte menn deg?

Enig. Synes dette passer ganske bra under seksualitet.

Det er bare å la være lese det . Men det pirrer kanskje litt for mye ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...