AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #1 Skrevet 21. juli 2013 Jeg har en kinky fantasi om at jeg (mann) blir sugd av en annen mann helt til jeg spruter, og samtidig er det en kvinne tilstede som ser på oss og koser seg. Kanskje styrer hun oss litt også. Og i denne fantasien må det være en dame tilstede. Bør jeg krype tilbake under den steinen jeg kom fra eller?? Anonymous poster hash: 5bcd8...0ee
Gjest fittesnerk Skrevet 21. juli 2013 #2 Skrevet 21. juli 2013 Gå å kos deg du, er det virkelig noe(n) som stopper deg? 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #3 Skrevet 21. juli 2013 Kunne gjerne vært kvinnen i den fantasien Anonymous poster hash: 14168...07a 4
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #4 Skrevet 21. juli 2013 Kunne gjerne vært kvinnen i den fantasien Anonymous poster hash: 14168...07a Wow..... tusen takk! Godt at det finnes damer som deg! Anonymous poster hash: 5bcd8...0ee
QueenOfTheSidewalk Skrevet 21. juli 2013 #5 Skrevet 21. juli 2013 Er det så vanskelig å finne ei jente som vil det?
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #6 Skrevet 21. juli 2013 Trenger ikke å gå lenger enn til gaysir, får du 20 tilbud om suging før kvelden er over... Anonymous poster hash: aba94...5b2 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #7 Skrevet 21. juli 2013 Er det så vanskelig å finne ei jente som vil det? Kanskje ikke, vet ikke helt. Virker ikke som damer er så veldig gira på guttekos egentlig. Og jeg er ikke sikker på om jeg skal tørre å gjøre noe her (prøve) eller bare la det forbli en fantasi. Anonymous poster hash: 5bcd8...0ee
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #8 Skrevet 21. juli 2013 Kanskje ikke, vet ikke helt. Virker ikke som damer er så veldig gira på guttekos egentlig. Og jeg er ikke sikker på om jeg skal tørre å gjøre noe her (prøve) eller bare la det forbli en fantasi. Anonymous poster hash: 5bcd8...0ee Du burde definitivt prøve det ut. Hvor lenge har du ikke hatt sånne fantasier? Tror du at de vil forsvinne? Tror du ikke at det er en grunn for at du drømmer så intenst om dem? Det er ikke skammelig å følge dem altså. Selv om det gjerne er stort skritt første gangen. Anonymous poster hash: cf52d...2cd
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #9 Skrevet 21. juli 2013 Du burde definitivt prøve det ut. Hvor lenge har du ikke hatt sånne fantasier? Tror du at de vil forsvinne? Tror du ikke at det er en grunn for at du drømmer så intenst om dem? Det er ikke skammelig å følge dem altså. Selv om det gjerne er stort skritt første gangen. Anonymous poster hash: cf52d...2cd Hvor lenge? Jeg har fantasert om dette i 15-20 år. Nei de blir aldri borte, fantasiene. Anonymous poster hash: 5bcd8...0ee
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #10 Skrevet 21. juli 2013 Hvor lenge? Jeg har fantasert om dette i 15-20 år. Nei de blir aldri borte, fantasiene. Anonymous poster hash: 5bcd8...0ee Og derfor burde du.. Og straks du får kontakt med noen og opplever litt av miljøet, vil du få et mye bedre og mindre skumle forestillinger rundt det. En burde ikke nedtrykke lystene sine, selv om det strider mot noe gjennomsnittet opplever. Jeg gjør det selv, men det er ikke noe slikt som dette. Ble også mye lykkeligere med meg selv og fikk en stor forbedring rundt selvfølelsen.Anonymous poster hash: cf52d...2cd
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #11 Skrevet 21. juli 2013 Hvorfor MÅ det være en jente til stede forøvrig? Hørtes snodig ut, at det på død og liv må liksom.Anonymous poster hash: cf52d...2cd
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2013 #12 Skrevet 22. juli 2013 Skulle gjerne vært den jenta selv mange jenter tenner på guttekos, men er liksom ikke sosialt akseptert, og myten om at jenter ikke liker dette lever videre..Anonymous poster hash: fc621...f49 4
Gjest sweetsugar Skrevet 22. juli 2013 #13 Skrevet 22. juli 2013 Tenner på litt guttekos jeg, men ikke noe mer en suging og klining altså 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2013 #14 Skrevet 22. juli 2013 Jeg har en kinky fantasi om at jeg (mann) blir sugd av en annen mann helt til jeg spruter, og samtidig er det en kvinne tilstede som ser på oss og koser seg. Kanskje styrer hun oss litt også. Og i denne fantasien må det være en dame tilstede. Bør jeg krype tilbake under den steinen jeg kom fra eller?? Anonymous poster hash: 5bcd8...0ee Sålenge vi snakker KMM(trekant hvor jeg deltar) så ser jeg det som en naturlig del av hele settingen, ja. På samme måte som at jeg sannsynligvis kommer til å slikke en kvinne i KKM. Men jeg hadde jo gjerne ville fått lov til å delta litt sammen med mannen da - blir litt for fristende å bare være tilskuer. Dog måtte du kunne gjengjeldt fantasier for meg og, innenfor rimelighetens grenser dersom vi var i et forhold. Jeg hadde ikke gått med på å være tilskuer - men ikke fått lov til å delta på MMK fordi du "ikke likte at jeg hadde sex med to menn". Og jeg er ikke en type person som har hatt mange sexpartnere/byttet hyppig/deltar på masse sextreff osv, jeg bare er åpen for å løsne litt på grensene innenfor stabile forhold eller med mennesker man kjenner godt. Anonymous poster hash: f00b6...600 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2013 #15 Skrevet 25. juli 2013 Jeg blir kjempetent når jeg leser alle homsetrådene her. Jeg får både lyst til å prøve å suge en pikk og å kjenne den opp i rumpa mi . Har så lyst på en lekker mann nå!! Gutt Anonymous poster hash: 5bcd8...0ee
Gjest fittesnerk Skrevet 26. juli 2013 #16 Skrevet 26. juli 2013 Jeg blir kjempetent når jeg leser alle homsetrådene her.Jeg får både lyst til å prøve å suge en pikk og å kjenne den opp i rumpa mi . Har så lyst på en lekker mann nå!! Gutt Anonymous poster hash: 5bcd8...0ee Og jeg som trodde det var det man hadde Gaysir for 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2013 #17 Skrevet 26. juli 2013 Jeg blir kjempetent når jeg leser alle homsetrådene her. Jeg får både lyst til å prøve å suge en pikk og å kjenne den opp i rumpa mi . Har så lyst på en lekker mann nå!! Gutt Anonymous poster hash: 5bcd8...0ee Prøv da vel, går du inn på gaysir.no i en av de store byene. Får du 15-20 tilbud i løpet av dagen Anonymous poster hash: aba94...5b2
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2013 #18 Skrevet 26. juli 2013 Prøv da vel, går du inn på gaysir.no i en av de store byene. Får du 15-20 tilbud i løpet av dagen Anonymous poster hash: aba94...5b2 Er det så enkelt? Anonymous poster hash: 5bcd8...0ee
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2013 #19 Skrevet 26. juli 2013 Er det så enkelt? Anonymous poster hash: 5bcd8...0ee Så lenge du er en nogenlunde OK slank eller trent mann. Ja, det er så enkelt. Like enkelt på kvinnesiden faktisk, det er bare kombinasjonen av menn og kvinner som lager noe helvettes med baluba før det blir hanky panky. Anonymous poster hash: aba94...5b2
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2013 #20 Skrevet 26. juli 2013 Enda en tråd om homoseksualitet og homoseksuelle fantasier skrevet med det samme språket. Hottrio og co, det finnes egne fora for slikt som passer langt langt bedre enn kvinneguiden Om du ser bra ut fysisk er det sjeldent problematisk å få napp hos andre homoseksuelle/bifile. Nei det er svært få kvinner som tenner på homsesex. Så å finne en slik vil være langt verre. Da får du søke etter et bifilt par på Cupido evt. Igjen, da bør du se bra ut. Anonymous poster hash: 342f0...b95 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå