Gå til innhold

Ødelagt huden min


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg fikk det gratis, for hun ville hjelpe meg å hadde tilfeldigvis denne syren sin på badet som hun bruker på seg selv. Jeg har rett og slett ikke turt å skjelle henne ut eller slikt, fordi jeg vil ikke ødelegge noe vennskap, fordi hun tar seg fort nær av ting. Jeg vil bare det skal gå så smooth som mulig. Har lyst å legge ut bilder til dere så dere får se hvordan det ser ut før og etter, men er litt redd for å bli gjenkjent å slikt.

Pytt på, jeg er vel ikke slem eller dårlig veninne som lager slike innlegg? Jeg trenger bare noen råd til hvordan jeg kan gå frem for å ikke såre henne eller ødelegge noe vennskap.

Anonymous poster hash: eb83b...c65

Hvis hun skal drive egen bedrift, så vil hun en eller annen gang møte på en kunde som ikke er fornøyd.

Hvis hun blir så lett berørt av å bli snakka til, burde hun ikke jobbe med mennesker.

Dersom du tar det opp med henne, gjør du henne bare en tjeneste på å øve seg til de virkelig forbanna kundene kommer.

De kommer garantert ikke til å bry seg om følelsene hennes.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis hun skal drive egen bedrift, så vil hun en eller annen gang møte på en kunde som ikke er fornøyd.

Hvis hun blir så lett berørt av å bli snakka til, burde hun ikke jobbe med mennesker.

Dersom du tar det opp med henne, gjør du henne bare en tjeneste på å øve seg til de virkelig forbanna kundene kommer.

De kommer garantert ikke til å bry seg om følelsene hennes.

sendte deg en pm, vet ikke om du fikk den....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk det gratis, for hun ville hjelpe meg å hadde tilfeldigvis denne syren sin på badet som hun bruker på seg selv. Jeg har rett og slett ikke turt å skjelle henne ut eller slikt, fordi jeg vil ikke ødelegge noe vennskap, fordi hun tar seg fort nær av ting. Jeg vil bare det skal gå så smooth som mulig. Har lyst å legge ut bilder til dere så dere får se hvordan det ser ut før og etter, men er litt redd for å bli gjenkjent å slikt.

Pytt på, jeg er vel ikke slem eller dårlig veninne som lager slike innlegg? Jeg trenger bare noen råd til hvordan jeg kan gå frem for å ikke såre henne eller ødelegge noe vennskap.

Anonymous poster hash: eb83b...c65

Du skal i allefall ikke ha dårlig samvittighet. For å være ærlig virker du som den gode venninna her, (kanskje litt for god??) mens den såkalte bestevenninna di derimot.. kan ikke fatte og bekripe at hun ikke har gjort et eller annet for å hjelpe deg. Er jo pinlig på hennes vegne å feile så hardt i noe hun har utdannet seg i.

Kan du ikke ta nærbilde av arrene? Folk gjenkjenner deg vel ikke da.

Anonymous poster hash: f71fd...4d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal i allefall ikke ha dårlig samvittighet. For å være ærlig virker du som den gode venninna her, (kanskje litt for god??) mens den såkalte bestevenninna di derimot.. kan ikke fatte og bekripe at hun ikke har gjort et eller annet for å hjelpe deg. Er jo pinlig på hennes vegne å feile så hardt i noe hun har utdannet seg i.

Kan du ikke ta nærbilde av arrene? Folk gjenkjenner deg vel ikke da.

Anonymous poster hash: f71fd...4d7

Skal prøve å få tatt nærbilde, må bare lade iphonen litt!

Takk for støttende ord. Jeg føler meg jo litt dårlig veninne som skriver slikt. Jeg husker også hun sa i etterkant faktisk at jeg ikke måtte si jeg hadde gjort det hos henne for å ikke ødelegge noe rykte :sarkasme:

Anonymous poster hash: eb83b...c65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal prøve å få tatt nærbilde, må bare lade iphonen litt!

Takk for støttende ord. Jeg føler meg jo litt dårlig veninne som skriver slikt. Jeg husker også hun sa i etterkant faktisk at jeg ikke måtte si jeg hadde gjort det hos henne for å ikke ødelegge noe rykte :sarkasme:

Anonymous poster hash: eb83b...c65

Strålende... Fantastisk venninne... :glare:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strålende... Fantastisk venninne... :glare:

Hun er ei veldig god veninne, har kjent hverandre 15 år og er utrolig nære. Det er bare akkurat på dette punktet det gikk litt galt, og jeg som er redd for å tråkke på noen tær og såre folk ..

Anonymous poster hash: eb83b...c65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er ei veldig god veninne, har kjent hverandre 15 år og er utrolig nære. Det er bare akkurat på dette punktet det gikk litt galt, og jeg som er redd for å tråkke på noen tær og såre folk ..

Anonymous poster hash: eb83b...c65

Jeg tror du er for snill, helt ærlig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er ei veldig god veninne, har kjent hverandre 15 år og er utrolig nære. Det er bare akkurat på dette punktet det gikk litt galt, og jeg som er redd for å tråkke på noen tær og såre folk ..

Anonymous poster hash: eb83b...c65

Det er som oftest de som tenker sånn, som er de som ender opp med vonde tær og såret følelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er et mobilbilde. Litt dårlig, men det er permanent. Går innover og er konstant rødt.

1017687_10201025330287956_1948135508_n.j



Anonymous poster hash: eb83b...c65
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke så alt for ille ut, kan vel relativt enkelt dekkes til eventuelt ta en prat med legen din, få henvisning til hudlege. ;)

Faen, jeg trodde det var totalt krise når jeg så tråden. Det der kan man fint overleve, kan til og med hende det gror relativt raskt



Anonymous poster hash: 78e3f...c6b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke så alt for ille ut, kan vel relativt enkelt dekkes til eventuelt ta en prat med legen din, få henvisning til hudlege. ;)

Faen, jeg trodde det var totalt krise når jeg så tråden. Det der kan man fint overleve, kan til og med hende det gror relativt raskt

Anonymous poster hash: 78e3f...c6b

Det er ganske ille for meg som aldri har vært plaget med huden min og hatt helt plettfri hud hele livet.

Grunnen til at jeg fikk det kviseutbruddet skyldtes bytte av p-piller og hormonforstyrrelse. Byttet piller, kvitt problemet men sitter igjen med disse kinnene :glare:

Anonymous poster hash: eb83b...c65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ER fagutdannet. Når man går på denhudpleierskolen får man hudpleierutdanningen. Hun har nettopp åpnet egen salong og alt, og har hatt kunder fast hjemme hos seg snart et halvt år.

Anonymous poster hash: eb83b...c65

Dette høres ikke lovlig ut fra hudpleierens side.

Hadde tatt kontakt med foreningen for hudpleiere. De har vel en autorisasjon? Fått råd der og info om man kan rapportere dette.

Hun har skadet deg under dekke av sin profesjon. Dette er klart ikke lovlig. Hadde også kontaktet fastlege og fått råd både for hudskadene (kanskje kan laser eller annet rette opp noen av skadene), samt fått noen tips på veien.

Hadde fktisk også oppsøkt advokat som harnerfaring med helserelaterte skader.det kan godt hende hun er erstatningsansvarlig. Prøv først å maile/sms med henne som har påført deg skadene, så du kan dokumetere skriftlig at det er hun som har gjort det. Ta vare på all gammel mail m.m fra henne som dokumentasjon.

Anonymous poster hash: a60e9...f0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...