Jellyfish Skrevet 17. april 2004 #1 Del Skrevet 17. april 2004 Nå skal jeg ut og kjøpe leilighet, og jeg gleder meg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vichy Skrevet 17. april 2004 #2 Del Skrevet 17. april 2004 Gratulerer så mye, må være en kjempegod følelse! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 17. april 2004 #3 Del Skrevet 17. april 2004 Grattis og lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Muslingen Skrevet 18. april 2004 #4 Del Skrevet 18. april 2004 GRATULERER!!! Jeg kjenner følelsen. Jeg og sambo har nettopp fått lån til å bygge hus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellyfish Skrevet 18. april 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 18. april 2004 Takk for gratulasjoner! Synd dette sikkert tar litt tid, for nå som jeg har finansene i orden er jeg FORFERDELIG utålmodig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 18. april 2004 #6 Del Skrevet 18. april 2004 Gratulerer. Husker hvordan det var når vi fikk lån for to år siden og vi skulle ut og lete etter hus. Fantastisk følelse. :-) :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå