Gå til innhold

Brio eller Simo?


Gyda

Anbefalte innlegg

Heisann! Så dette tilbudet i avisen etter påsken, det sto ingenting om hvor lenge det varte. Det var altså på Simo Kombi Supreme 610 i forskjellige farger.

Utrolig at prisen på denne vognen varierer så mye som jeg har lest her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal ikke uttale meg om Simovogner da jeg aldri har prøv disse, men jeg kan derimot uttale meg om Brio da det er det jeg har. Den ble kjøpt i 1999.

Jeg er kjempefornøyd med den vognen, den er stødig og solid, men samtidig lett å slå sammen og få den inn i en bil. Da jeg brukte vognen til førstemann hadde vi bare en liten Micra til bil, så jeg måtte demontere hele vognen for å få plass, og dette var gjort i en håndvending. Ingen problem hverken å montere eller demontere, og selv etter å ha gjort det i 2,5 til 3 år, så var vognen like god. Den minste bærebagen, mykbagen, var ikke så kjempestor, men siden taket på denne kunne festes på sportsdelen slik at den også ble gjort om til en bagvogn gjorde det at jeg faktisk hadde to bagvogner og en sportsvogn i en, og det synes jeg var en kjempefordel. Dessuten hadde ikke jeg vognpose oppi den lille bagen, en god varm dundyne gjorde akkurat samme nytte, babyen lå godt og varmt.

Jeg har spart på den og kommer til å bruke den til dette barnet også, og vognen har holdt seg like fin under lagringen også virker det som.

Så jeg kan absolutt anbefale Briovogner, det er gode og solide vogner som holder i mange år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...