Gjest Kv84 Skrevet 18. juli 2013 #1 Skrevet 18. juli 2013 Kjeder en seg år en er rastløs eller kan man lære seg å fokusere på en ting mannskap gjøre og dermed bli mindre rastløs? Jeg får ikke vasket leiligheten fordi det er kjedelig, ikke klarer jeg å lese en bok i mer enn 1 time, ikke får jeg strikket ferdig fordi jeg finner på å heller snakke og titte her på Kg og på Facebook. Jeg savner konsentrasjon, fullt opp med tanker om bare det jeg gjør og ikke tenke på dritt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå