Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2004 #21 Del Skrevet 18. april 2004 Kan det kalles onani når man får orgasme av noe annet enn å berøre klitoris??? Er det for eksempel onani når man får orgasme av å ri barbak? Noe jeg forresten tror er en myte. Med fare for at det blir mere løktråd, kan vi jo gjerne høre om noen virkelig har fått orgasme ved å ri barbak på hest. Iallfall har ikke jeg fått det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2004 #22 Del Skrevet 18. april 2004 For to-tre år siden var det et oppslag i vg: En mann onanerte på kontoret en sen kveldstime. Store vinduer og høyt oppe i etasjene. I et hus nedenfor satt to damer som ble veldig støtt og ringte politiet. Mannen ble anmeldt og fikk den saftige boten. Mannen beklaget det dypt, men han hadde overhodet ikke tenkt på andre. Hva med damene? måtte de se alt? hadde det vert omvent og en mann hadde oppdaget det at en dame gjorde det så hadde han blitt kått og tatt den frem. jeg syntes oppriktig synd på mannen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Onanijenten Skrevet 18. april 2004 #23 Del Skrevet 18. april 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 18. april 2004 #24 Del Skrevet 18. april 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Brunstein Skrevet 19. april 2004 #25 Del Skrevet 19. april 2004 Dette er helt klart en løktråd En veldig bra løktråd også. På jobben mens jeg pratet med en dame på telefonen. Svart spyd. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. april 2004 #26 Del Skrevet 19. april 2004 JA! Man kan få orgasme ved å ri barbak......Enda deiligere er det når man gnir seg forsiktig mot salkanten når man rir.......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 19. april 2004 #27 Del Skrevet 19. april 2004 På jobben. Påsken i 99 for jeg var alene på kontoret hele påsken, og hadde en heftig sak gående med en ny elsker på den tiden. Mange heftige sms'er i løpet av dagene, og det hendte mer enn en gang at jeg måtte gjøre noe med det. Ved pulten, på toalettet, på kopirommet - you name it... De rareste stedene jeg har hatt sex var i en telefonkiosk mens jeg snakket med svigermor i telefonen. Sønnen hennes satt med ansiktet mellom bena mine.... :oops: - og i en bar i Oslo i et hjørne hvor det var litt mørkt og folketomt. Ikke samleie, men tidligere nevnte elsker satt med hånda innenfor trusene mine og fingret meg til jeg kom.... ære være galskapen, sier jeg bare... Man skader jo ingen ved det, gjør man vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest spiller ingen rolle Skrevet 20. april 2004 #28 Del Skrevet 20. april 2004 Det er interessant å legge merke til hvor flinke jenter damer er til å hakke på hverandre og holde hverandre nede ved å stemple hverandre som unormale når det gjelder seksualitet. Jeg tror samfunnet ville blitt et bedre sted å være om folk hadde vært mindre fordomsfulle med hensyn til sin egen og andres seksualitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. april 2004 #29 Del Skrevet 20. april 2004 drevet med hester lenge, men aldri onanert på hesteryggen ass... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. april 2004 #30 Del Skrevet 21. april 2004 Det er interessant å legge merke til hvor flinke jenter damer er til å hakke på hverandre og holde hverandre nede ved å stemple hverandre som unormale når det gjelder seksualitet. Jeg tror samfunnet ville blitt et bedre sted å være om folk hadde vært mindre fordomsfulle med hensyn til sin egen og andres seksualitet. Fullstendig enig med deg!!! Kvinner er kvinner verst - jeg har gjentatt det i utallige tråder her inne. Ser det på datteren på femten også - disse jentene er så raske til å dømme hverandre for alt mulig, samtidig som alle samtidig krever retten til selv å kunne være og gjøre som de vil....... Et merkelig fenomen, og en av de tingene som gjør at jeg enkelte ganger synes det er flaut å tilhøre dette kjønnet (selv om jeg aldri ville byttet - egentlig). Denne tendensen hos kvinner gjør også at jeg synes menn er mye mer reale og enkle å ha med å gjøre.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 21. april 2004 #31 Del Skrevet 21. april 2004 Føler meg kallet til å svare her. Kan nemlig få orgasme bare ved å bruke musklene der nede, og en kveld jeg var alene på lesesalen gjorde jeg nettopp det. Er fremdeles litt sjokkert over meg selv. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady_Z Skrevet 21. april 2004 #32 Del Skrevet 21. april 2004 JA! Man kan få orgasme ved å ri barbak......Enda deiligere er det når man gnir seg forsiktig mot salkanten når man rir.......... Jeg har ridd i 8 år, men har da aldri fått orgasme på hesteryggen. Aldri vært inne på tanken en gang. Æsj, noe så ekkelt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. april 2004 #33 Del Skrevet 21. april 2004 Føler meg kallet til å svare her. Kan nemlig få orgasme bare ved å bruke musklene der nede' date=' og en kveld jeg var alene på lesesalen gjorde jeg nettopp det. Er fremdeles litt sjokkert over meg selv. :oops:[/quote'] Jeg skal begynne å øve.... bare knipeøvelser? Jeg vet at stramme skjedemuskler gjør orgasmene bedre, det har jeg erfart. Jeg har også erfart at da jeg tidligere måtte slappe fullstendig av i skjedemuskulaturen for å få orgasme, hjelper det nå veldig å knipe hardt sammen - kommer som et lyn. Det neste får bli å få det bare ved kniping..... eeeeen....... tooooooo ..... puh .... treeeee..,.. fiiiirreeeh.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 21. april 2004 #34 Del Skrevet 21. april 2004 Ja er ikke dette inspirasjon til knipeøvelser, så vet ikke jeg. Er vel ikke den som kommer til å bli først inkontinent, sånn som jeg trener... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 21. april 2004 #35 Del Skrevet 21. april 2004 i toppen av et tre.. så begynte det å regne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå