Gå til innhold

Hvor er det rareste stedet du har onanert?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

På oppfordring(Sol og onani-tråden) starter herved en ny tråd som kan sjokkere litt :wink:

Selv har jeg en gang under studietiden gjort det på toalettet på lesesalen - kanskje ikke så sjokkerende, men ganske drøyt for min del.

Tror jeg var singel og litt frustrert på den tiden. :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pusekatt1

Jeg har onanert på toget, om natta. De var 3 passasjerer i kupeen, men jeg tror ikke at noen merket noe, håper jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På oppfordring(Sol og onani-tråden) starter herved en ny tråd som kan sjokkere litt :wink:

Må innrømme at jeg en gang lå i en seng, og onanerte....nå ble du vel sjokkert...??(gjeeezzzzp...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Må innrømme at jeg en gang lå i en seng, og onanerte....nå ble du vel sjokkert...??(gjeeezzzzp...)

:o Så typisk deg da, Sandman... Skal alltid overgå de andre i sjokkerende detaljer (znorrrk) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Tipper at vi her får en debatt om blotting. Det er jo slik at det bare er spennende å høre om jenter som har onanert på steder hvor det kan bli oppdaget. Hvis en gutt gjør noe lignende, er han jo både gris og pervo.

Jfr. tråden om onani i dusjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det ikke så mange hunkjønn som er blottere... Det er en hobby forbeholdt mest menn. Noen kvinner, og enda flere menn liker å eksponere seg. Det er en annen ting enn å blotte, om vi skal holde begrepene fra hverandre.

Også er det jo slik at menn synes så mye mer enn kvinner om de onanerer offentlig. En kvinne kan sitte urolig (og onanerer på denne måten). En mann (iallefall de jeg kjenner må dra i staken sin... ) Desuten blir jo staken mer synlig når den er erigert, enn kvinners klitoris.

Så er det et annet aspekter ved det hele. Jeg tror de fleste kvinner vil føle seg truet om de ser en mann som onanerer. Det er ikke så mange menn som føler seg truet av kvinner. Rent generelt. Dette handler om styrke og maktforhold. Statistisk er 90 % flere menn en kvinner voldteksforbrytere, voldsutøvere eller utøvere av makt på en eller annen måte som oppleves truende. Dette må ikke tolkes dithen at jeg mener "alle" menn er det.... For det mener jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På en stol i klasserommet under en time, bare vri seg litt forsiktig :oops: :oops: (blir flau når jeg tenker på det, kanskje læreren var skikkelig "stud" :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
På en stol i klasserommet under en time' date=' bare vri seg litt forsiktig :oops: :oops: (blir flau når jeg tenker på det, kanskje læreren var skikkelig "stud" :ler: )[/quote']

Sånn til du kom, eller bare litt kosing??

Eg pleide alltid å ty til knipeøvelsar når timane vart for keisame, eg! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang når jeg var 17 satt jeg og to andre gutter på et tog som tydeligvis ikke skulle noen steder. Vi hadde satt oss på feil tog. Det var tomt og mørkt. Ikke spør meg hvordan vi fikk opp døra.

Husker ikke hvorfor, men vi hadde et veddemål om hvem av oss som klatre å få en stiv en først! :oops:

Når jeg kom hjem fortalte jeg det til kjæresten på telefonen. Hun sa ikke åhh, så kult eller åhh, så ekkelt!

Mer en sånn typisk, hmm..og så over på noe helt annet..

Husker jeg stanga hue i veggen i lang tid over at jeg var DUST nok til å si det til henne! :hoho:

Hun var den pertentlige dødskule typen. Det var mange ting jeg sa som aldri passet i det forholdet..

:veldigsur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onanijenten

Selv har jeg en gang under studietiden gjort det på toalettet på lesesalen - kanskje ikke så sjokkerende, men ganske drøyt for min del.

Tror jeg var singel og litt frustrert på den tiden. :-?

Oki..ikke få sjokk nå folkens. Men dere som har vært i kr.sand vet at det er en kjempe stor kirkegår på oddernes!

For å gjøre saken kort, så var jeg på vei til skolen og tenkte mye på sex, var kåt! Så såg jeg den benken som stod der da..hehe.. Så jeg tenkte "hvorfor ikke"?? Og gikk bort og satte meg ned og stappet hånden i buksa og begynte å masere klitoris.. Men jeg hadde alle klærne på da... Det var veldig godt, men også litt stressende. Jeg brukte litt tid på å komme utfra hvor kåt jeg var. Burde kommet med en gang, men jeg satt å tenkte på den "SKANDALE SAKEN" i avisen, dersom noen hadde kommet og fersket meg.. Der det ville stått ; " Jente 21 onnanerte på kirkegård" til overskrift...Det fikk meg til å bli litt nervøs..hehe..

Men... Onnanerer som sagt endel. Og det blir en del rare plasser. Det hørest sikkert sprøtt ut, men en gang la jeg meg i en veggrøft i en skog.. FY faen så sykt!!! Ja.. Jeg kommer til å bli fesket en gang.. Uff..best å slutte mens leken er god. :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Oki..ikke få sjokk nå folkens. Men dere som har vært i kr.sand vet at det er en kjempe stor kirkegår på oddernes!

For å gjøre saken kort, så var jeg på vei til skolen og tenkte mye på sex, var kåt! Så såg jeg den benken som stod der da..hehe.. Så jeg tenkte "hvorfor ikke"?? Og gikk bort og satte meg ned og stappet hånden i buksa og begynte å masere klitoris.. Men jeg hadde alle klærne på da... Det var veldig godt, men også litt stressende. Jeg brukte litt tid på å komme utfra hvor kåt jeg var. Burde kommet med en gang, men jeg satt å tenkte på den "SKANDALE SAKEN" i avisen, dersom noen hadde kommet og fersket meg.. Der det ville stått ; " Jente 21 onnanerte på kirkegård" til overskrift...Det fikk meg til å bli litt nervøs..hehe..

Men... Onnanerer som sagt endel. Og det blir en del rare plasser. Det hørest sikkert sprøtt ut, men en gang la jeg meg i en veggrøft i en skog.. FY faen så sykt!!! Ja.. Jeg kommer til å bli fesket en gang.. Uff..best å slutte mens leken er god. :oops:

Eeehhh... Er du ein kåt gut med fine fantasiar.....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Seriøst?

Jeg må ty til mer direkte "hands on" hvis jeg skal kose meg.

Jeg kjenner det kanskje litt om jeg vrir meg på stolen, men ikke slik at jeg kommer :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous

Sånn til du kom, eller bare litt kosing??

Eg pleide alltid å ty til knipeøvelsar når timane vart for keisame, eg! :ler:

jeg også :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Språkrøret

Pinnochio, jeg forstår godt at din daveærende kjæreste ikke syntes det var noe særlig å høre om...synes det var en skikkelig umoden kommentar fra deg jeg! Ikke noe å skryte av akkurat.

Og: det heter ikke "en gang når jeg var 17 år" det heter DA jeg var 17 år..

Den gang DA, hver gang NÅR: lær dere det, alle dere i fjernsyn, radio og folk ellers.

Med det samme jeg er i farten: det heter ikke "skrekkelig hyggelig". Husk det, dronningen og alle dere andre som sier slikt offentlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...