skreppamedleppa Skrevet 18. juli 2013 #81 Del Skrevet 18. juli 2013 Ts; Å kom igjen........jeg skrev at jeg formulerte meg litt feil, og det beklaget jeg. Lite jeg kan gjøre for å endre overskriften. Merkelig at det er bare DU som klarer å misforstå så totalt. Vi tar det en gang til; Jeg lagde en tråd pga jeg sliter med SF og har vært veldig syk med en veldig lav BMI. Nå når jeg jobber meg utav det så har jeg naturlig nok økt i vekt. Vet ikke om du noensinne har slitt med det samme selv, men en har et helt forvrengt syn på kroppen sin. Og når jeg da får en kommentar at jeg såg bedre ut før så ble jeg usikker på om hva som er finest. Formfull og med kurver, eller "modelltynn" med markert beinstruktur. Klarer du nå å se at jeg ikke lagde en tråd for å såre andre? (du er iallefall god på å såre med dine svar her) Anonymous poster hash: eece6...a92 Først og fremst til det siste du skriver: når du roper i skogen får du svar. Vi er flere som sagt som har reagert på overskriften din. Hadde du formulert deg på en annen måte hadde du også ikke fått en slik tråd du nå har fått hvor man slenger drit til hverandre fordi en har en annen kropp en en selv. Nei jeg har aldri hatt sf men jeg har da litt peiling på hva det inngår, og som jeg har sagt til deg (og jeg klarer virkelig ikke å fatte hva som er sårende med dette) at jeg håper du får et bra forhold til din egen kropp, men som sagt man kan fint ha en BMI på 16 uten at man er beinete slik som et eksempel tidligere i tråden. Hvorfor må du ha svar på om den ene kroppen er finere enn den andre kroppstypen, kan ikke de begge være fine? Hvorfor må du ha svar på at den ene kroppen er bedre enn den andre? Det er det jeg virkelig ikke klarer å forstå. En ting er som sagt din egen usikkerhet, men hva godt hjelper det å rangerer kroppstyper slik du er ute etter. Er ikke det beste en sunn og frisk kropp? Med din SF så var du heller ikke frisk, og således vil en frisk kropp være bedre. Uansett hvilken kropp du har vil det alltid være en eller annen som ikke synes den er fin, eller god nok. uansett om du har BMI på 16, 17, 19, 21 eller 23 om det er en onkel eller en potensiell flørt på byen så er det slik det er. Jeg har som sagt en som elsker meg og min kropp mens mannen til sjefen min er ganske åpen og sier med en god latter at jeg er ikke hans type fordi jeg er alt for tynn. Slik er det, men som sagt slike tråder som dette er bare til for at folk skal kunne rake ned på andres kropp, det håper jeg også du klarer å se at den fort utviklet seg til å bli og det ser jeg ikke poenget med, for jeg tror du viste på forhånd at dette kom til å bli en tråd hvor folk rakker ned på noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betti Skrevet 1. august 2013 #82 Del Skrevet 1. august 2013 Folk er forskjellige.. Igår diskuterte to mannlige kollegaer med meg om hvorvidt jeg veide mindre enn to kasser med bananer (altså 36kg). Man kan se liten ut, og ha normal bmi. Og man kan se normal ut og ha lav bmi. Selv føler jeg meg helt fin med min bmi på 18,6-19 (står mellom 2kg). Jeg er slettes ikke i noen faresone. Lever nokså sunt og trener. Det handler mye om hvordan holdningen er og utstråling. Former kan være sexy, men det gjør en fit og sterk kropp også imo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thunderfap Skrevet 1. august 2013 #83 Del Skrevet 1. august 2013 (endret) Dere må slutte å tenke BMI BMI gir et falsk bilde om hvor sunn du er eller hvordan du ser ut. Det dere heller må tenke er fettprosent. Når det er sagt så har jeg erfaring at menn bryr seg svært lite om kvinners BMI eller fettprosent. Men jeg opplever stadig menn som ikke liker kvinner som drikker konstant brus og spiser grandis hver dag. Pusser ikke tennene osv.. Dere skjønner tegninga. For min egen del så liker jenter i alle fasonger, så lenge personen er sikker på seg selv og har en flott utstråling Men jeg skal ikke legge sjul på at favoritten er jenter som virkelig har trent knebøy! Endret 1. august 2013 av Thunderfap Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms.Mx Skrevet 1. august 2013 #84 Del Skrevet 1. august 2013 Sheeeeet, hadde jeg hatt en BMI på 16 hadde jeg knekt i to. Jeg har slanket meg det siste året (gått ned 23 kg) og nå er det ikke en venn eller familiemedlem som ikke forteller meg at de synes jeg er på grensen til å være sykelig tynn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2013 #85 Del Skrevet 1. august 2013 Ser man kun på kropp så foretrekker jeg klart: Ei dame med BMI på 21, som har hofter, rumpe og pupper ! ! ! Så for meg en formfull og myk deilig dame helt til jeg fant ut at bmi på 21 er vanlig tynn... blei litt skuffa...men det har ikke noe med spørsmålet til ts om å gjøre... man er flott med bmi på 21... bmi på 16 er vel sykelig ? Anonymous poster hash: c9922...237 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå