AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #21 Del Skrevet 18. juli 2013 Du er sykelig udervektig og trenger behandling, straks! Anonymous poster hash: a8a9b...346 Anonymous poster hash: 494fe...4e6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest .-L-. Skrevet 18. juli 2013 #22 Del Skrevet 18. juli 2013 Hvis hun har 16 i bmi så er jo hun sykelig tynn. Foretrekker en på 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Sunrise Skrevet 18. juli 2013 #23 Del Skrevet 18. juli 2013 Okei, elendig bilde, men her er kroppen min. Om enn i et litt rart perspektiv; dere ser at jeg ikke er et beinrangel som er klar til å falle sammen hvert øyeblikk, eller? Jeg har en BMI på 16,5 og er ifølge enkelte sykelig undervektig og trenger hjelp, til tross for at kroppen min fungerer aldeles utmerket. Og dette kommer nok som et sjokk på noen av dere: Jeg har stor B/liten C-cup og måler nesten 90 cm rundt hoftene. Så nei, lav BMI er ikke synonymt med sjukelig undervektig og bein som stikker ut overalt. Anonymous poster hash: 494fe...4e6 jeg har en bmi på 24,98 og vil ikke si jeg er feit på noen som helst måte, vil si jeg er ganske normal:) men i følge detta bmi greiene så må jeg gå ned ca 10kg, for og bli "normal" jeg veier 60 nå, og går jeg opp til 60,1 så blir jeg overvektig:P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nightwich Skrevet 18. juli 2013 #24 Del Skrevet 18. juli 2013 Hva er det med KG og kroppshysteri ??! Jeg syns det dukker opp slike tråder i hytt og pine, startet av en eller annen som sårt trenger bekreftelse på at de ER attraktive fordi om de har noe ekstra eller litt lite etter en eller annen tabell ! Slutt å tenke vekt og BMI og bruk heller tiden på lære dere å være glad i den kroppen dere har ! Alle er flotte på sin måte. Verden ville vært ganske så kjedelig hvis alle var like. Jeg er rund og får stadig kommentarer fra menn på at de liker formene mine 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest .-L-. Skrevet 18. juli 2013 #25 Del Skrevet 18. juli 2013 (endret) Anonymous poster hash: 494fe...4e6 Det er jo ikke noe å le av. Er ikke bare noe folk finner på, dette er det leger og deres forskning sier/viser. Endret 18. juli 2013 av .-L-. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #26 Del Skrevet 18. juli 2013 Okei, elendig bilde, men her er kroppen min. Om enn i et litt rart perspektiv; dere ser at jeg ikke er et beinrangel som er klar til å falle sammen hvert øyeblikk, eller? Jeg har en BMI på 16,5 og er ifølge enkelte sykelig undervektig og trenger hjelp, til tross for at kroppen min fungerer aldeles utmerket. Og dette kommer nok som et sjokk på noen av dere: Jeg har stor B/liten C-cup og måler nesten 90 cm rundt hoftene. Så nei, lav BMI er ikke synonymt med sjukelig undervektig og bein som stikker ut overalt. Anonymous poster hash: 494fe...4e6 Kan du fortelle høyde og kilo for jeg har det veldig vanskelig å tro at du har BMI på 16.5 ut fra bildet? Ellers synes jeg at litt former er bedre. Anonymous poster hash: 1425f...d31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 18. juli 2013 #27 Del Skrevet 18. juli 2013 Okei, elendig bilde, men her er kroppen min. Om enn i et litt rart perspektiv; dere ser at jeg ikke er et beinrangel som er klar til å falle sammen hvert øyeblikk, eller? Jeg har en BMI på 16,5 og er ifølge enkelte sykelig undervektig og trenger hjelp, til tross for at kroppen min fungerer aldeles utmerket. Og dette kommer nok som et sjokk på noen av dere: Jeg har stor B/liten C-cup og måler nesten 90 cm rundt hoftene. Så nei, lav BMI er ikke synonymt med sjukelig undervektig og bein som stikker ut overalt. Anonymous poster hash: 494fe...4e6 Det er ikke mulig å vurdere deg fra det bildet. Hvordan er overkroppen? Har du et bilde som viser kragebeina, overarmene, brystet? Du kan godt være syklig undervektig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffinpants Skrevet 18. juli 2013 #28 Del Skrevet 18. juli 2013 16? Shit, jeg har drevet og slanket meg og er nå en BMI på 22 og venner og familie har i det siste bekymret tatt meg til side og spurt om jeg har fått en alvorlig sykdom jeg ikke har fortalt dem om. Var jeg nede på 16 ville jeg seriøst sett ut som et sulte offer. Allerede, med en BMI på 22, ser jeg radmager ut uten hofter og rumpe og med ribbein som synes igjennom huden. Jeg er 179cm og veier 71kg og jeg spiser som en gal om dagen for å få litt former igjen før jeg skal på ferie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vandelay Skrevet 18. juli 2013 #29 Del Skrevet 18. juli 2013 Best til hva da? Spille fotball? Hun med 21 vil nok være den foretrukne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #30 Del Skrevet 18. juli 2013 jeg har en bmi på 24,98 og vil ikke si jeg er feit på noen som helst måte, vil si jeg er ganske normal:) men i følge detta bmi greiene så må jeg gå ned ca 10kg, for og bli "normal" jeg veier 60 nå, og går jeg opp til 60,1 så blir jeg overvektig:P Nettopp. Nok et eksempel på hvor lite fortellende BMI er. AB over: Jeg er 167 cm høy og veier 46 kg. Anonymous poster hash: 494fe...4e6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #31 Del Skrevet 18. juli 2013 Det er jo ikke noe å le av. Er ikke bare noe folk finner på, dette er det leger og deres forskning sier/viser. Seriøst, mann. Se på bildet jeg la ut, da. Ser det ut som om jeg kommer til å knekke sammen? Forøvrig ser jeg ikke helt hvilken hjelp jeg trenger. Jeg spiser sunt og jeg spiser meg mett. Jeg går ikke opp i vekt, ikke om jeg spiser pizza og ikke om jeg spiser brokkoli. Jeg foretrekker sunn mat og jeg beveger meg mye, kroppen min fungerer utmerket og folk kommenterer heller formene mine (men sånt er jo ikke lov å si med mindre de har minst ti cm med fett over beina.. eller?) enn hvor radmager jeg er. Jeg er ikke chubby, men jeg er ikke sykelig tynn. Nøyaktig hva trenger jeg hjelp til? Å spise ti pizzaer daglig slik at jeg oppfyller KGs krav til formfull og vakker? Og for politisk korrekthetens skyld: Så lenge folk er sunne og friske, skal de få veie så mye de vil for min del. Jeg vet at mange ville vært sengeliggende om de hadde hatt min BMI. Men på den andre siden er det også mange som har min BMI og som egentlig er drittlei av å måtte forsvare det. Anonymous poster hash: 494fe...4e6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 18. juli 2013 #32 Del Skrevet 18. juli 2013 Neimen ts, klarte du ikke bedre enn dette? Kom igjen nå, jeg vet du har lyst å spy ut mer eder og galle enn dette. Jeg vet du har lyst å provosere så jeg ble nesten litt skuffet i HI, jeg tenkte du skulle fortsette med "all ya skinny bitches.... og 12 åringer og pedofili vitser og ikke minst trodde jeg du skulle trekke inn dette med at Ekte menn liker Ekte damer, bare hunder tar bein så det var ikke mer å diskutere. Men så fikk jeg bare et skarve "så" i HI, følte meg nesten litt snytt. Men ts jeg tåler det, om du må kalle deg selv for en mer ekte dame enn meg så går det helt greit, om du så må lure på hva som feiler kjæresten min for at han elsker meg og jeg har en BMI på 17,1 så går det helt greit, jeg kan godt være en skyteskive for deg om det gjør at du føler deg litt bedre med deg selv. For nei, jeg tror faktisk ikke at noen som viser så tydelig at andres kropp provoser de så mye at de må opprette en tråd som dette ikke har en trygt selvbildet. Jeg er glad i kroppen min, og ja kjæresten min er glad i kroppen min og heldigvis så forandrer det seg ikke selv med litt løskrutt fra en vill kanon på dekk. Men som sagt, om dette hjelper deg, om du kan gå til sengs og vite at du selv har en kropp som duger ved å rake ned på andre så går det helt fint, for jeg synes faktisk at folk skal få lov å oppleve å være glad i den kroppen de har og at den duger, det er fantastisk å danse "the sexy Dance" foran speilet og vite at kroppen din duger, og jeg unner andre det også.. Jeg tror du er blitt såret av ett eller annet noen har sagt til deg og nå føler du for å ta så igjen at andre kan bli like såret, du prøver å provosere, men for min del blir jeg ikke provosert over din trang til å rakke ned på folk, jeg får litt mer "synd i deg" følelse. BMI sier fryktelig lite om folk, bare se på abèn som postet bilde av seg selv. En nydelig dame, det er det hun er. Nei jeg er kanskje ikke noe miss beauty Queen, men kroppen min er god nok, god nok til å være en sunn og frisk kropp, god nok til å bli elsket av meg og andre, god nok til å få komplimenter av fremmede på byn, god nok til å danse "the sexy dance" foran speilet. Det er din kropp også ts men den er det uten at du trenger å prøve å rakke ned på andres. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #33 Del Skrevet 18. juli 2013 Jeg er selv på den lavere delen av BMI skalaen, hvor jeg har gått fra 17-20. og må si at bmi på 16 for meg er KJEMPE KJEMPE LITE! Jeg var undervektig på 18. Så jeg syns det er rart at folk har sagt at du ser finere ut når du har vært syk..kanskje de bare prøvde å være snille? Anonymous poster hash: 5a0c6...be7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tirkes Skrevet 18. juli 2013 #34 Del Skrevet 18. juli 2013 Vedder på at TS er av typen som skrive hele eposten i emnefeltet og ingenting i tekstfeltet. *noia* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #35 Del Skrevet 18. juli 2013 Ts; Jeg har jo svart her....... Skrev at da jeg var alvorlig syk, med veldig lav BMI (var 1.72 høy og ca 45kg) så var jeg skikkelig undervektig. Da jeg kom meg opp på en normal BMI på 21 så sa onkelen min at jeg hadde lagt skikkeilg på meg og at jeg kledde bedre sånn som jeg var da jeg var syk. Så derfor jeg lurte.......litt klønete emneoverskrift, jeg ser den! Anonymous poster hash: eece6...a92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #36 Del Skrevet 18. juli 2013 167 og 46 kg er sykelig lite. Bildet du viser er enten gammelt eller i en SVÆRT heldig vinkel. Du burde opp i minst 55 kg Anonymous poster hash: a4927...e4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #37 Del Skrevet 18. juli 2013 Ts; Jeg har jo svart her....... Skrev at da jeg var alvorlig syk, med veldig lav BMI (var 1.72 høy og ca 45kg) så var jeg skikkelig undervektig. Da jeg kom meg opp på en normal BMI på 21 så sa onkelen min at jeg hadde lagt skikkeilg på meg og at jeg kledde bedre sånn som jeg var da jeg var syk. Så derfor jeg lurte.......litt klønete emneoverskrift, jeg ser den! Anonymous poster hash: eece6...a92 Drit i onkelen din, han aner ikke hva han snakker om. Antagelig har han ikke hatt mange damer selv, og har flat for hva han tror skal være fint. Jo tynnere jo bedre! jeg syns det er rart å si til en som er syk at hun har fin kropp.. men han så deg neppe naken. Undervektig kan se bra ut med klær,syns jeg Anonymous poster hash: 5a0c6...be7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #38 Del Skrevet 18. juli 2013 Onkelen din er en idiot Med veldig spesielle preferanser At han i det hele tatt mener slike ting om sin niese er også rimelig spesielt Anonymous poster hash: a4927...e4b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #39 Del Skrevet 18. juli 2013 Neimen ts, klarte du ikke bedre enn dette? Kom igjen nå, jeg vet du har lyst å spy ut mer eder og galle enn dette. Jeg vet du har lyst å provosere så jeg ble nesten litt skuffet i HI, jeg tenkte du skulle fortsette med "all ya skinny bitches.... og 12 åringer og pedofili vitser og ikke minst trodde jeg du skulle trekke inn dette med at Ekte menn liker Ekte damer, bare hunder tar bein så det var ikke mer å diskutere. Men så fikk jeg bare et skarve "så" i HI, følte meg nesten litt snytt. Men ts jeg tåler det, om du må kalle deg selv for en mer ekte dame enn meg så går det helt greit, om du så må lure på hva som feiler kjæresten min for at han elsker meg og jeg har en BMI på 17,1 så går det helt greit, jeg kan godt være en skyteskive for deg om det gjør at du føler deg litt bedre med deg selv. For nei, jeg tror faktisk ikke at noen som viser så tydelig at andres kropp provoser de så mye at de må opprette en tråd som dette ikke har en trygt selvbildet. Jeg er glad i kroppen min, og ja kjæresten min er glad i kroppen min og heldigvis så forandrer det seg ikke selv med litt løskrutt fra en vill kanon på dekk. Men som sagt, om dette hjelper deg, om du kan gå til sengs og vite at du selv har en kropp som duger ved å rake ned på andre så går det helt fint, for jeg synes faktisk at folk skal få lov å oppleve å være glad i den kroppen de har og at den duger, det er fantastisk å danse "the sexy Dance" foran speilet og vite at kroppen din duger, og jeg unner andre det også.. Jeg tror du er blitt såret av ett eller annet noen har sagt til deg og nå føler du for å ta så igjen at andre kan bli like såret, du prøver å provosere, men for min del blir jeg ikke provosert over din trang til å rakke ned på folk, jeg får litt mer "synd i deg" følelse. BMI sier fryktelig lite om folk, bare se på abèn som postet bilde av seg selv. En nydelig dame, det er det hun er. Nei jeg er kanskje ikke noe miss beauty Queen, men kroppen min er god nok, god nok til å være en sunn og frisk kropp, god nok til å bli elsket av meg og andre, god nok til å få komplimenter av fremmede på byn, god nok til å danse "the sexy dance" foran speilet. Det er din kropp også ts men den er det uten at du trenger å prøve å rakke ned på andres. Ts; Hvor har jeg rakket ned på andre? Kanskje du burde ha lest hele tråden så ser du at jeg svarte ganske tidlig i innleggene på hvorfor jeg lurte på det. Jeg gjentok meg selv nettopp hvis du leser. BTW; svaret ditt var ganske frekt og sårende. Hva har jeg egentlig gjort det som gjør at du svarer meg sånn? Anonymous poster hash: eece6...a92 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #40 Del Skrevet 18. juli 2013 Jeg har BMI på 20,3. På den bmi-kalkulatoren står det: 20-24,9 Normal vekt Så betyr det at når jeg er mellom 18,5 og 20 så er jeg mellom undervektig og normalvektig? Hva er man da? Anonymous poster hash: 932a8...6d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå