Gå til innhold

Samordna har lagt ut studiene!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Kaxxy

Jeg klarte faenmeg å skrive med caps lock, ergo feil passord mange ganger - må nå vente 1 time før innlogging! Så stygt!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kom inn på årsstudiumet i engelsk, akkurat som jeg ville :) Blir på en måte første-året i lektorgraden, flytter til Bergen neste år for å gå de 4 siste på lektor-linjen der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom inn på førstevalget mitt, indøk ved NTNU og er superfornøyd :D

Anonymous poster hash: f305f...ed9

Najs, gratulerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Førstevalg, :bolledeig: Yaaaaaaaaaaaaaaay! :hoppendeglad: Inn, inn, inn! :danser: Bachelor, tre år til neste gang jeg må holde ut angsthelvetet! YAY!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

står på venteliste som nr 30 på et studie med 30 studieplasser... heldigvis går jeg allerede på et studie - søkte mest av nysgjerrighet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nummer 70 i venteliste profesjon psykologi :(



Anonymous poster hash: 0f458...167
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaa! Kom inn på førstevalget - medisin i Oslo! :D Er så glad! Dette blir en spennende høst :):)

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaa! Kom inn på førstevalget - medisin i Oslo! :D Er så glad! Dette blir en spennende høst :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke fornøyd i det hele tatt.

Hvis det betyr at du er langt nede på venteliste på klin ern i Oslo så har du fortsatt store sjanser. Hvertfall hvis du er innenfor 20-tallet. Alltid mange som blir tatt inn fra venteliste pga andre takker nei eller kommer inn på medisin. Sånn har det hvertfall vært før, men jeg kan jo ikke garantere noe da. :-) Hilsen en som har jobbet i studieinfoen på med.fak :-)

Anonymous poster hash: 1f34d...247

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan takker man ja til å fortsette å stå på venteliste? Eller trenger man ikke det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kom inn på profesjonsstudiet i psykologi ved ntnu. Håper det blir bra...

Anonymous poster hash: 86109...7cd

Der går jeg også, så er overbevist om at det blir bra :) Bare send meg en pm om det er noe du lurer på! Gratulerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der går jeg også, så er overbevist om at det blir bra :) Bare send meg en pm om det er noe du lurer på! Gratulerer!

Hvordan er det? :)

Anonymous poster hash: 43272...ef8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fiksa leilighet i Trondheim, men kom ikke inn på noe jeg søkte der... Enten blir det pendling (5 timer med buss), resttorget eller så kommer jeg inn mens jeg står på venteliste. Nr 2, så skal ikke være umulig. Men deppa i kveld, ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg står som nr. 8 på venteliste til Afrikastudie(årsstudium). Har jeg gode sjanser for å komme inn da?

Og hvor sjekker jeg hvor mange studieplasser det er?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom inn på lektorutdanning i realfag ved NTNU, og står som nummer 10 på venteliste på bachelor i fysikk NTNU. Ganske fornøyd, men hva er sjansene for at jeg likevel kommer inn på bachelor i fysikk NTNU?



Anonymous poster hash: 2be12...636
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...