Gjest Tirkes Skrevet 17. juli 2013 #21 Skrevet 17. juli 2013 Eh... Det er veldig bra å være stolt av kroppen sin. Men man kan bli for stolt. Eller for selvsentrert, kanskje. Kan jo stille spørsmålet tilbake, med erstatte manndom med pupper. At hun er fornøyd og stolt av puppene sine er vel og bra. Om hun er så fornøyd med dem at hun blir distrahert av dem og forventer at det skal være alt du bryr deg om, og skjønner ikke hvorfor du beundrer rumpa hennes eller vil prøve noen annen stilling enn de stillingene der du kan beundre TVILLINGENE... så blir det slitsomt og litt rart i lengden vil jeg tro. Men å være litt stolt av den i full givakt er egentlig bare utrolig sjarmerende.
Gjest Nightwich Skrevet 17. juli 2013 #22 Skrevet 17. juli 2013 I så fall kom og hils på Johann Gambolputty de von Ausfern- schplenden- schlitter- crasscrenbon- fried- digger- dingle- dangle- dongle- dungle- burstein- von- knacker- thrasher- apple- banger- horowitz- ticolensic- grander- knotty- spelltinkle- grandlich- grumblemeyer- spelterwasser- kurstlich- himbleeisen- bahnwagen- gutenabend- bitte- ein- nürnburger- bratwustle- gerspurten- mitz- weimache- luber- hundsfut- gumberaber- shönedanker- kalbsfleisch- mittler- aucher von Hautkopft of Ulm Oppfører den seg pent da ? Med det navnet kunne den lett blitt litt overlegen og sett ned på alle de andre som har navn som "snoppen" og "Roger" Jeg syns du bør fjerne navnet Knotty ! Det er vel ikke et heldig valg på noe man vil skal ha en viss str
Gjest Gunfreak Skrevet 17. juli 2013 #23 Skrevet 17. juli 2013 Oppfører den seg pent da ? Med det navnet kunne den lett blitt litt overlegen og sett ned på alle de andre som har navn som "snoppen" og "Roger" Jeg syns du bør fjerne navnet Knotty ! Det er vel ikke et heldig valg på noe man vil skal ha en viss str Dette er et adelig familie navn og ikke noe jeg kan bytte på, dette navnet kom til familien min gjennom Den prøysiske kongen Fredrik Den store, da min tipp tipp tipp tipp tipp tipp tipp tipp tipp olderfars penis reddet kongen under et slag under 7 års krigen siden, og siden da har alle peniser i familien hatt dette navnet. Og ja så klart oppfører den seg pent.
Gjest Nightwich Skrevet 17. juli 2013 #24 Skrevet 17. juli 2013 Jeg er veldig interessert i historie og kan ikke vente med å høre deg fortelle hvordan din tipp x ørten reddet kongen med penisen 1
Gjest Mundane Skrevet 17. juli 2013 #25 Skrevet 17. juli 2013 Hvis en mann er stolt over sin penis og har behov for å nevne sin fabelaktige penis i tide og utide så sier det meg at han har svært lite annet å være stolt over. Skryter over noe som er medfødt er ikke helt det store, selv om penisen er stor.
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2013 #26 Skrevet 17. juli 2013 Selvfølgelig skal man være stolt over "Mr. Happylainen". Uten den hadde det ikke blitt mange orgasmene, gitt. Anonymous poster hash: f7fc7...219
Gjest Moirai Skrevet 18. juli 2013 #27 Skrevet 18. juli 2013 Det er hyggelig når menn er fornøyde med utstyret sitt, men dersom de presenterer seg med pikken tenker jeg automatisk at de ikke har så mye annet å by på.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå