Gå til innhold

Stolt av manndommen?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei jenter, har ett litt sært spørsmål som vi har diskutert litt i det siste.

Hvor vanlig er det for menn å være "stolt" av manndommen sin, altså snoppen som henger mellom beina? Og hva syntes dere egentlig om at de er det?

Anonymous poster hash: 6e727...32d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor vanlig det er å være stolt vet jeg ikke. Greit nok å synes at sitt eget underliv er ok/pent/nyttig altså, men stolt er kanskje å ta litt i.

Var forøvrig med en fyr som presterte å ta av seg buksa og si ''den er fin, er den ikke?''. Ikke et spørsmål, men en konstatering.

Det var litt komisk.

AnonymBruker
Skrevet

Var forøvrig med en fyr som presterte å ta av seg buksa og si ''den er fin, er den ikke?''. Ikke et spørsmål, men en konstatering.

Det var litt komisk.

9751a7a4499f8f7.gif

Anonymous poster hash: 485eb...f4a

• Liker 3
Skrevet

Hvor vanlig det er å være stolt vet jeg ikke. Greit nok å synes at sitt eget underliv er ok/pent/nyttig altså, men stolt er kanskje å ta litt i.

Det var litt komisk.

:skratte:

Sier som deg. Ok å ha et understell man er fornøyd med, men trenger ikke å trykke det ned i halsen eller inn i øynene på folk.

Gjest HappyWaffle
Skrevet

:skratte:

Sier som deg. Ok å ha et understell man er fornøyd med, men trenger ikke å trykke det ned i halsen eller inn i øynene på folk.

er det ikke det de vil da?? XD :skratte:

AnonymBruker
Skrevet

Mannen min har en svær en og guuud så stolt han er av den! Han går ikke av veien for å få slengt inn en kommentar om hvor diger den er. Heldigvis gjør han bare dette til meg, ikke når vi er i selskap med andre.

Men så har han jo stått på pissoaret med kamerater, badet naken osv i løpet av årene så det er "allmenn kjent" hva han er utstyrt med. Så andre kan i plenum finne på å kommentere det når vi er på bye feks. Han blir ikke akkurat mindre stolt da.... Jeg får litt fnatt av hele penisdiggingen.

Anonymous poster hash: d9445...7df

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får litt fnatt av hele penisdiggingen.

Anonymous poster hash: d9445...7df

Riktig sykt blir det først når han gir den et eget navn.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg så en tråd litt tidligere, lurte på å navngi min etter den.

Galdhøpiggen

Gjest Gunfreak
Skrevet

Så klart har min et navn min heter

Johann Gambolputty de von Ausfern- schplenden- schlitter- crasscrenbon- fried- digger- dingle- dangle- dongle- dungle- burstein- von- knacker- thrasher- apple- banger- horowitz- ticolensic- grander- knotty- spelltinkle- grandlich- grumblemeyer- spelterwasser- kurstlich- himbleeisen- bahnwagen- gutenabend- bitte- ein- nürnburger- bratwustle- gerspurten- mitz- weimache- luber- hundsfut- gumberaber- shönedanker- kalbsfleisch- mittler- aucher von Hautkopft of Ulm,

• Liker 2
Gjest Nightwich
Skrevet

La dem nå få være stolte og gi den navn !

Jeg syns det er litt sjarmerende jeg

• Liker 1
Gjest Gunfreak
Skrevet

La dem nå få være stolte og gi den navn !

Jeg syns det er litt sjarmerende jeg

I så fall kom og hils på

Johann Gambolputty de von Ausfern- schplenden- schlitter- crasscrenbon- fried- digger- dingle- dangle- dongle- dungle- burstein- von- knacker- thrasher- apple- banger- horowitz- ticolensic- grander- knotty- spelltinkle- grandlich- grumblemeyer- spelterwasser- kurstlich- himbleeisen- bahnwagen- gutenabend- bitte- ein- nürnburger- bratwustle- gerspurten- mitz- weimache- luber- hundsfut- gumberaber- shönedanker- kalbsfleisch- mittler- aucher von Hautkopft of Ulm

• Liker 1
Skrevet

Verdens beste verktøy hjelper lite om håndverkeren er elendig :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg har bilde av den i lommeboka. Sier seg selv.

Anonymous poster hash: 859b3...4e0
AnonymBruker
Skrevet

Verdens beste verktøy hjelper lite om håndverkeren er elendig :)

Man is nothing without his tools.

Skrevet

Selvtillitt er sexy så lenge det ikke blir for mye av det gode.

AnonymBruker
Skrevet

Selvtillitt er sexy så lenge det ikke blir for mye av det gode.

Jeg har tatovert supermannsymbolet på min.

Skrevet

Jeg har tatovert supermannsymbolet på min.

På den? Gjorde ikke det vondt?

Skrevet (endret)

De skryter noe vanvittig. Jeg synes det er morsomt :fnise:

Endret av Evilposelos
AnonymBruker
Skrevet

På den? Gjorde ikke det vondt?

Jo, det gjorde veldig vondt. Det ble jo tatovert på penishodet. Utenpå forhuden tatoverte jeg inn teksten "CK".

I slapp tilstand er den da "Clark Kent", når den skal i striden så blir den supermann. For å illustrere hvordan Clark Kent mirakuløst forsvinner og tar av seg brillene og dressen og blir til Supermann :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...