AnonymBruker Skrevet 17. juli 2013 #1 Skrevet 17. juli 2013 Hei jenter, har ett litt sært spørsmål som vi har diskutert litt i det siste. Hvor vanlig er det for menn å være "stolt" av manndommen sin, altså snoppen som henger mellom beina? Og hva syntes dere egentlig om at de er det? Anonymous poster hash: 6e727...32d
Gjest Gaea Skrevet 17. juli 2013 #2 Skrevet 17. juli 2013 Hvor vanlig det er å være stolt vet jeg ikke. Greit nok å synes at sitt eget underliv er ok/pent/nyttig altså, men stolt er kanskje å ta litt i. Var forøvrig med en fyr som presterte å ta av seg buksa og si ''den er fin, er den ikke?''. Ikke et spørsmål, men en konstatering. Det var litt komisk.
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2013 #3 Skrevet 17. juli 2013 Var forøvrig med en fyr som presterte å ta av seg buksa og si ''den er fin, er den ikke?''. Ikke et spørsmål, men en konstatering. Det var litt komisk. Anonymous poster hash: 485eb...f4a 3
Gjest Skrevet 17. juli 2013 #4 Skrevet 17. juli 2013 Hvor vanlig det er å være stolt vet jeg ikke. Greit nok å synes at sitt eget underliv er ok/pent/nyttig altså, men stolt er kanskje å ta litt i. Var forøvrig med en fyr som presterte å ta av seg buksa og si ''den er fin, er den ikke?''. Ikke et spørsmål, men en konstatering. Det var litt komisk. Sier som deg. Ok å ha et understell man er fornøyd med, men trenger ikke å trykke det ned i halsen eller inn i øynene på folk.
Gjest HappyWaffle Skrevet 17. juli 2013 #5 Skrevet 17. juli 2013 Sier som deg. Ok å ha et understell man er fornøyd med, men trenger ikke å trykke det ned i halsen eller inn i øynene på folk. er det ikke det de vil da?? XD
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2013 #7 Skrevet 17. juli 2013 Mannen min har en svær en og guuud så stolt han er av den! Han går ikke av veien for å få slengt inn en kommentar om hvor diger den er. Heldigvis gjør han bare dette til meg, ikke når vi er i selskap med andre. Men så har han jo stått på pissoaret med kamerater, badet naken osv i løpet av årene så det er "allmenn kjent" hva han er utstyrt med. Så andre kan i plenum finne på å kommentere det når vi er på bye feks. Han blir ikke akkurat mindre stolt da.... Jeg får litt fnatt av hele penisdiggingen. Anonymous poster hash: d9445...7df
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2013 #8 Skrevet 17. juli 2013 Jeg får litt fnatt av hele penisdiggingen.Anonymous poster hash: d9445...7df Riktig sykt blir det først når han gir den et eget navn. Anonymous poster hash: 485eb...f4a 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2013 #9 Skrevet 17. juli 2013 Riktig sykt blir det først når han gir den et eget navn. Anonymous poster hash: 485eb...f4a Jeg så en tråd litt tidligere, lurte på å navngi min etter den. Galdhøpiggen Anonymous poster hash: 6e727...32d
Gjest Gunfreak Skrevet 17. juli 2013 #10 Skrevet 17. juli 2013 Riktig sykt blir det først når han gir den et eget navn. Anonymous poster hash: 485eb...f4a Så klart har min et navn min heter Johann Gambolputty de von Ausfern- schplenden- schlitter- crasscrenbon- fried- digger- dingle- dangle- dongle- dungle- burstein- von- knacker- thrasher- apple- banger- horowitz- ticolensic- grander- knotty- spelltinkle- grandlich- grumblemeyer- spelterwasser- kurstlich- himbleeisen- bahnwagen- gutenabend- bitte- ein- nürnburger- bratwustle- gerspurten- mitz- weimache- luber- hundsfut- gumberaber- shönedanker- kalbsfleisch- mittler- aucher von Hautkopft of Ulm, 2
Gjest Nightwich Skrevet 17. juli 2013 #11 Skrevet 17. juli 2013 La dem nå få være stolte og gi den navn ! Jeg syns det er litt sjarmerende jeg 1
Gjest Gunfreak Skrevet 17. juli 2013 #12 Skrevet 17. juli 2013 La dem nå få være stolte og gi den navn ! Jeg syns det er litt sjarmerende jeg I så fall kom og hils på Johann Gambolputty de von Ausfern- schplenden- schlitter- crasscrenbon- fried- digger- dingle- dangle- dongle- dungle- burstein- von- knacker- thrasher- apple- banger- horowitz- ticolensic- grander- knotty- spelltinkle- grandlich- grumblemeyer- spelterwasser- kurstlich- himbleeisen- bahnwagen- gutenabend- bitte- ein- nürnburger- bratwustle- gerspurten- mitz- weimache- luber- hundsfut- gumberaber- shönedanker- kalbsfleisch- mittler- aucher von Hautkopft of Ulm 1
Guybrush Skrevet 17. juli 2013 #13 Skrevet 17. juli 2013 Verdens beste verktøy hjelper lite om håndverkeren er elendig 2
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2013 #14 Skrevet 17. juli 2013 Ja, jeg har bilde av den i lommeboka. Sier seg selv. Anonymous poster hash: 859b3...4e0
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2013 #15 Skrevet 17. juli 2013 Verdens beste verktøy hjelper lite om håndverkeren er elendig Man is nothing without his tools. Anonymous poster hash: 6e727...32d
Blod Skrevet 17. juli 2013 #16 Skrevet 17. juli 2013 Selvtillitt er sexy så lenge det ikke blir for mye av det gode.
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2013 #17 Skrevet 17. juli 2013 Selvtillitt er sexy så lenge det ikke blir for mye av det gode. Jeg har tatovert supermannsymbolet på min. Anonymous poster hash: 859b3...4e0
Blod Skrevet 17. juli 2013 #18 Skrevet 17. juli 2013 Jeg har tatovert supermannsymbolet på min. Anonymous poster hash: 859b3...4e0 På den? Gjorde ikke det vondt?
QueenOfTheSidewalk Skrevet 17. juli 2013 #19 Skrevet 17. juli 2013 (endret) De skryter noe vanvittig. Jeg synes det er morsomt Endret 17. juli 2013 av Evilposelos
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2013 #20 Skrevet 17. juli 2013 På den? Gjorde ikke det vondt? Jo, det gjorde veldig vondt. Det ble jo tatovert på penishodet. Utenpå forhuden tatoverte jeg inn teksten "CK". I slapp tilstand er den da "Clark Kent", når den skal i striden så blir den supermann. For å illustrere hvordan Clark Kent mirakuløst forsvinner og tar av seg brillene og dressen og blir til Supermann Anonymous poster hash: 859b3...4e0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå