Gjest Anonymous Skrevet 17. april 2004 #1 Del Skrevet 17. april 2004 Har tenkt å bestille meg liftgardin for å ha på kjøkkenet, men så lurer jeg på om gardina skal henge inni karmen eller utenpå karmen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 17. april 2004 #2 Del Skrevet 17. april 2004 Sjekk denne tråden: http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php...ht=liftgardiner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. april 2004 #3 Del Skrevet 17. april 2004 Men hvem selger liftgardiner? Har vært på Kid og en annen butikk her i byen men de hadde ikke. Noen spesielle kjeder som har dem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 17. april 2004 #4 Del Skrevet 17. april 2004 Har i alle fall sett liftgardiner på Princess her i byen. Jeg kjøpte mine hos Ellos på nett. Funket utmerket :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. april 2004 #5 Del Skrevet 17. april 2004 Ellos ja..takk for tips :-) Jeg var hos Princess..men de hadde bare en ubrukelig sak i hvitt stoff..ikke noe utvalg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå