Gå til innhold

Et lite spørsmål :)

Gjest Hulderjenta

Anbefalte innlegg

Gjest Hulderjenta

Hei og hopp! :D

Jeg er prøver og henger i prøverforumet, og har startet en liten tråd der inne. Jeg lurer nemlig på hvor lang tid folk har brukt på å bli gravide den eller de gangene man har prøvd? Kan dere ikke ta en titt her? Svar evt i den tråden jeg linker til (i prøverforumet), ikke her inne, så det ikke blir mange like tråder - et innlegg tilsvarende dette ligger i graviditetsforumet også.

Takk på forhånd :D Og god helg!

:klem: fra Hulderjenta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sluttet på pillen, og da tok det 1,5 år før det klaffet. Men vi gikk heller ikke inn for det. Graviditeten var ikke planlagt, men allikevel ønsket hjertelig velkommen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gangen så traff vi med en gang. Men nå, andre gangen ser det ut til at vi kommer til å "slite" litt, nå har vi prøvd i ca 4.mnd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært gravid 8 ganger og det har gått fra 1 til 3 forsøk pr gang, men siden graviditet nr. 2 endte i en tidlig SA regner jeg at de tok ca 6 mndr inkl. en SA å få til barn nr. 2, selv om vi da egentlig fikk til to graviditeter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjesta

Førstemann holdt det med en eneste gang :-? I en minipause i påvente av mens slik at jeg kunne starte på en ny type p-piller.

Nestemann måtte jeg virkelig jobbe for :wink: Det tok et halvt år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Takker for svar fra dere som har svart! :bukke:

Litt spennende å se hvor forskjellig tid det tar/har tatt for den gjennomsnittlige KG-kvinne å få barn! :D

Og Veslo: Grunnen til at "ingen" svarte her var for at jeg bad dem svare der som jeg linket til, for å slippe å ha tre helt like tråder i forumet. men så ble det sånn likevel, da :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest celine

OOOOOPS !! HUFFDA !! :hår:

...og det er akkurat slik det var...

Ikke alle goder er planlagte, men goder er de like fullt :wink:

Celine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...