Gå til innhold

Fullt medlem/Støttemedlem

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en diskusjon gående med noen venner, og må spørre her om jeg tenker helt riv ruskende feil...

Jeg er assosiert medlem (vet ikke hva det heter på norsk) av en organisasjon og reagerer på at dette koster mer enn å være fullt medlem.

Min første tanke er at det er mer logisk å betale mindre som "bare" assosiert medlem fordi man får færre fordeler av medlemsskapet, enn å være fullverdig medlem. Ved fullt medlemsskap er kriteriaene litt høyere (man må aktivt vise til resultater), men man får også bedre fordeler av medlemsskapet.

Tenker jeg helt feil her? Ville det ikke være naturlig at noe som anses som "støttemedlem" (associated har vel noe med at man ikke er helt "ferdig" som i en Associated degree o.l.), og dermed ikke betaler like mye som fullt medlemsskap?

Hva mener dere?

Anonymous poster hash: 1ebf3...570
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De mener vel at de som kommer med resultatene du snakker om totalt sett bidrar med mer til hva det nå er organisasjonen står for enn de som bare betaler. Siden du velger å heller betale enn å bidra har de kanskje rett.

Anonymous poster hash: 8cdfc...3fa
AnonymBruker
Skrevet

De mener vel at de som kommer med resultatene du snakker om totalt sett bidrar med mer til hva det nå er organisasjonen står for enn de som bare betaler. Siden du velger å heller betale enn å bidra har de kanskje rett.

Man har ikke noe valg de første to årene. Da må man være støttemeldem før man kan søke om fullt medlemsskap, og fremdeles dokumentere det man gjør innen denne hobbyen.

TS

AnonymBruker
Skrevet

Det er umulig å være spesielt hjelpsom siden ikke du sier hva det dreier seg om, men jeg skjønner ikke at du gidder å irritere deg så mye. Enten er det så store fordeler med å være medlem at du svelger denne kamelen, eller så lar du være å bli medlem. Du kan også lage din egen klubb.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er umulig å være spesielt hjelpsom siden ikke du sier hva det dreier seg om, men jeg skjønner ikke at du gidder å irritere deg så mye. Enten er det så store fordeler med å være medlem at du svelger denne kamelen, eller så lar du være å bli medlem. Du kan også lage din egen klubb.

Men jøsses. Dette er jo et diskusjonsforum. Det finnes mer ubetydelige ting folk irrieterer seg over, så hvorfor ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...