Milly:) Skrevet 17. april 2004 #21 Del Skrevet 17. april 2004 Jeg husker også avatarer bedre enn nick, og så lenge folk har ulike avatarer gjør det ikke noe at nickene er litt like (synes jeg da)... Jeg registrerte meg nesten med en gang jeg begynte å "vanke her", og visste ikke om det var noen som hadde et nick som lignet på mitt. Det viste seg at det var det (Milly), men jeg har aldri sett henne i noen tråder. Uansett er vel ikke nick så viktig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity Skrevet 17. april 2004 #22 Del Skrevet 17. april 2004 Jeg vet ikke om noen har noe nick som ligner på mitt, men jeg bryr meg egentlig ikke - jeg bruker samme nick overalt på nett, fordi det betyr noe spesielt for meg. Men hvis noen vil kopiere det - be my guest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 18. april 2004 #23 Del Skrevet 18. april 2004 Da jeg registrerte meg hadde jeg ikke vært gjest i evigheter, ei heller tråla mange av diskusjonene for å passe på at jeg ikke skulle tråkke i salaten. Regna med at jeg ikke fikk velge evt nick dersom det allerede var i bruk. At noen navn blir litt like hverandre er vel ikke noe problem. Jeg for min del ser mer på avatar, enn navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alida Skrevet 18. april 2004 #24 Del Skrevet 18. april 2004 :oops: Prøvde faktisk ikke herme etter noen jeg... Registrerte meg med en gang jeg fant KG, og tenkte ikke på problemet. Hvis jeg hadde fått reaksjoner på at jeg har likt nick som andre , hadde jeg byttet, men det har jeg ikke fått, så da ser jeg ikke på det som noe problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva i.i. Skrevet 18. april 2004 #25 Del Skrevet 18. april 2004 Åhellemindah! *ler* Dette skulle jeg tydeligvis ikke tatt opp Det var ikke meningen å være ekkel, som enkelte ( i sine innlegg ) gjør inntrykk av. Jeg synes det ikke er noe spesielt ille, og jeg får absolutt sove om nettene ( til deg ja, Dagsendiva ). Jeg har lagt merke til dette med like nick og har hørt det har blitt tatt opp før, og jeg synes det er litt rart ja, ( RART, ikke nødvendigvis negativt... ) om man har vært her en stund i allefall, å ikke ha større fantasi. Men dere om det. Jeg brukte faktisk litt tid på å "researche" her før jeg opprettet Diva-profilen, for jeg har sett at like nick kan skape kaos her. Grunnen til denne tråden, var ikke at jeg ikke ønsket andre "fine og glamorøse" navn, - det er da nok av dem i andre varianter fra før ? Jeeezzz... Var tydeligvis noe jeg ikke skulle ta opp. Traff nok noen ømme tær, siden visse måtte slå tilbake mot mitt nick. Det synes jeg var unødvendig. For å forsvare meg kan jeg si at jeg liker litt glam, og så er det også et par andre grunner til at jeg tok nicket, og de har ikke med en diva å gjøre forøvrig. Den som ønsker kan jo søke seg til nevnte innlegg selv om man gidder :o Tror jeg sier meg ferdig med saken, og igjen unnskyld til de som følte seg truffet P.S : Chiquita,- det ER faktisk en som har nesten likt nick som deg. Jeg hadde ikke syntes det var uhyre passende, men det virker som du synes det er greit, og det må du selvfølgelig få synes. Men jeg synes faktisk det kan bli litt forvirrende. Og det er ikke alle brukerne her på KG som bruker avatar heller. P.S : igjen,.- hadde dette vært et STORT problem for meg, ville jeg ha tatt det opp på ris og ros-forumet, ikke lagt det her. Prøvvde å gi en litt mindre alvorlig vri på det, og jeg synes det er noe man kan få lov til å stille spm om. Men de enkelte her har virkelig tatt av litt (Justice bl.a ) Deg om det! Go`kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 18. april 2004 #26 Del Skrevet 18. april 2004 Det kan være litt forvirrende med mange nesten helt like nick. Avatarer skiftes jo stadig - og jeg for min del ser altså først og fremst på nicket. At man ikke vet at man "rapper" noens nick når man registrerer seg er jo ikke så rart - de fleste nyreregistrerte har vel ikke oversikten over hvem som er aktiv her inne eller ikke. Dersom man får hint om at andre tar feil og blander kan det jo kanskje være ok å bytte, men det er selvsagt opp til brukeren selv og avgjøre. Ingen som blir sure uansett vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 18. april 2004 #27 Del Skrevet 18. april 2004 Enig med Mie! Det har vært mange eksempler på nyregistrerte med nesten like nick som etablerte brukere. De fleste har da byttet nick. Ikke noe problem, egentlig! Da jeg skulle registrere meg, var Embla opptatt, så jeg slang på en s.. :oops: tenkte ikke på at det kunne bli problematisk, men ser i ettertid at det kunne det blitt. heldigvis for meg sluttet den første Emblan å være aktiv lenge før jeg kom, så det har gått fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 19. april 2004 #28 Del Skrevet 19. april 2004 :oops: Prøvde faktisk ikke herme etter noen jeg... Registrerte meg med en gang jeg fant KG' date=' og tenkte ikke på problemet. Hvis jeg hadde fått reaksjoner på at jeg har likt nick som andre , hadde jeg byttet, men det har jeg ikke fått, så da ser jeg ikke på det som noe problem.[/quote'] Det er ei Anna:) her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alida Skrevet 19. april 2004 #29 Del Skrevet 19. april 2004 Vet det, men hun har ikke blitt sinna på meg (så vidt jeg vet ), så jeg beholder det vakre navnet enn så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 19. april 2004 #30 Del Skrevet 19. april 2004 Vet det, men hun har ikke blitt sinna på meg (så vidt jeg vet ), så jeg beholder det vakre navnet enn så lenge Tror ikke hun er typen som blir så sinna heller! Anna er forresten et utrolig flott navn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~sikka~ Skrevet 19. april 2004 #31 Del Skrevet 19. april 2004 På et så stort nettsted er det da umulig å ha noen slags oversikt over alle nick. Ikke alle er så opptatt av hva folk heter og hvem de er heller- tror dette er en litt umulig oppgave å ta tak i, gitt. Det er jo full oversikt under "medlemsliste" da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. april 2004 #32 Del Skrevet 19. april 2004 Aylana - Alanya Jeg har problemer med å skille mitt nick med Alanya når jeg ser på hvem som sist har svart og sånn, men det tar bare et lite millisekund før jeg er på stasjon. Når det gjelder inne i trådene så har jeg intet problem med det, da vi har forskjellig avatar, og når det gjelder andre så er det avatarene jeg husker best Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milly:) Skrevet 19. april 2004 #33 Del Skrevet 19. april 2004 Det er jo full oversikt under "medlemsliste" da Mener du at alle som registrerer seg skal lese over alle nickene i medlemslisten bare for å være sikker på at ingen blander? Hadde jeg aldri hatt tolmodighet til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~sikka~ Skrevet 19. april 2004 #34 Del Skrevet 19. april 2004 Mener du at alle som registrerer seg skal lese over alle nickene i medlemslisten bare for å være sikker på at ingen blander? Hadde jeg aldri hatt tolmodighet til Neida jeg mener ikke det, ville bare opplyse at det faktisk finnes en liste over alle nickene. Men uansett...de står jo alfabetisk om man ønsker det da så det skal ikke være så vanskelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doo Wop Skrevet 19. april 2004 #35 Del Skrevet 19. april 2004 Da jeg valgte meg mitt nick sjekka jeg ikke hva dere andre hadde, men da jeg oppdaget Chiquita skjønte jeg at jeg hadde d.... på draget og byttet nick med en gang! Tok meg fem min! (etter litt hjelp fra Lea og Hege...... :oops: ) Synes alle nybegynnere skylder de "gamle traverne" såpass! De fleste av oss har ihvertfall ikke fått et veldig nært forhold til nicket etter 2-3 uker... Hilsen førre detta Chikita. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carmelita Skrevet 19. april 2004 #36 Del Skrevet 19. april 2004 Jeg visste heller ikke hva alle andre het her inne da jeg registrerte meg... Jeg ville reagert selv om en ny bruker tok et nick som likner mitt, men det er ikke mere dramatikk enn å sende en pm og be personen bytte. Jeg ville i allefall blitt gjort oppmerksom på det selv! Avatarer skiller mer for meg, kan være forvirrende ved avatarbytte, men...Hvis noen skal reagere på et liknende nick er det iallefall den plagierte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dagensdiva Skrevet 19. april 2004 #37 Del Skrevet 19. april 2004 Godt å høre at du ikke plages av dette Diva. :-) Livet er vanskelig vet du, du støter ofte på små problemer, ja...mye å irritere seg over. Så var det moralpreken...Neida... Hadde også blitt glad hvis noen som følte seg fornærmet hadde sendt meg en PM, og bedt meg pent om å bytte. Tror ikke vedkommende ville møtt store problemer fra min side... Forstålig at det er irriterende for gamle brukere at nicket deres blir kopiert, det skjønner jeg hvis nicket er unikt. Men jeg skjønner det lite hvis nicket er "Penemeg" "Sweety", "Prinsesse" osv..for dette er ganske vanlig nick for å fremheve femininiteten blant oss. SKjønte noen? Ha en fin kveld videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 20. april 2004 Forfatter #38 Del Skrevet 20. april 2004 Godt å høre at du ikke plages av dette Diva. :-) Livet er vanskelig vet du, du støter ofte på små problemer, ja...mye å irritere seg over. Så var det moralpreken...Neida... Dette synes jeg var noe unødvendig å skrive, men om du syntes det var viktig å poengtere at det "er mye å irritere seg over", så må du vel få lov til det ;-) Ellers er det "no hard feelings" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 20. april 2004 #39 Del Skrevet 20. april 2004 Jeg har kun stusset litt ved Ethereal og ei som heter noe ganske likt, det hender innimellom at jeg blir litt usikker på dem. Ethereal "kjenner" jeg jo liksom, mens denne nye er helt annerledes og det forvirrer iblandt. Men det er ikke noe jeg irriterer meg over altså!! Derimot så er det en gjest som av og til dukker opp som bruker mitt mitt ekte navn, og det er litt guffent av og til...... og siden noen her inne faktisk vet mitt ekte navn, så tenker jeg fort at jeg burde si ifra at det ikke er meg... men det er jo dumt, for da forteller jeg jo alle hva jeg heter.... :-? :oops: blir like forfjamsa hver gang denne gjesten skriver inn jeg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 20. april 2004 #40 Del Skrevet 20. april 2004 Derimot så er det en gjest som av og til dukker opp som bruker mitt mitt ekte navn, og det er litt guffent av og til...... og siden noen her inne faktisk vet mitt ekte navn, så tenker jeg fort at jeg burde si ifra at det ikke er meg... men det er jo dumt, for da forteller jeg jo alle hva jeg heter.... :-? :oops: blir like forfjamsa hver gang denne gjesten skriver inn jeg!!! Skal ikke være lett! (Men alle som vet ditt ordentlige navn, som leser her, vet herved at det ikke er deg) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå