TuttaV Skrevet 22. november 2013 Forfatter #421 Del Skrevet 22. november 2013 23 uker i dag Sannsynlig levedyktig lillesøster der inne hvis hun skulle bestemme seg for å komme ut for tidlig. Det er deilig å tenke på Liten status: - masse masse liv! Utrolig mye mer småsprelling enn storesøster. Hun hadde typisk kraftige enkeltbevegelser. Lillesøster føles som en fisk på land - navn og mellomnavn er bestemt - føler meg i bra form, men kjenner på litt murringer, så prøver å være flink å ikke løfte skjevt og å jobbe med styrkende trening av hofte og bekkenmuskulatur. - gått opp ca 4 kg hittil. Plutselig bare ballet det på seg et par har ikke noen cravings eller veldig usunne lyster, men der blir fort enkel mat på kveldstid fordi jeg ikke orker å lage istand noe fancy og sunt - Neste kontroll hos jordmor i starten av desember. Litt spent på om det vil tilføre så mye, men men... Gir meg hvertfall tid til å levere M i barnehagen God helg til dere som er innom!! Lite magebilde tatt for noen dager siden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leopanter Skrevet 22. november 2013 #422 Del Skrevet 22. november 2013 Fin Så deilig det må være å passere den milepælen! Ha en fin helg, og kos deg masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 22. november 2013 #423 Del Skrevet 22. november 2013 Så fin mage du har!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 23. november 2013 Forfatter #424 Del Skrevet 23. november 2013 Takk dere Vi er ikke like flinke til å ta bilder av magen denne gangen, så bruker KG som unnskyldning for å huske på å ta bilder til fremtidig album Helgen har fått en rolig start, men et par kjipe ting.. - M har fått halsvondt og hoste, så hun måtte inn å sove hos oss i natt. Ingen krise når vi alle bare sovna, men det tok sin tid da - Fått tilbakemelding fra bygg- og gravefolka. Og de har innrømmet feil for 57.000kr. Vi mener imidlertidig at regnskapet fortsatt ikke stemmer med hva de har oppgitt av priser, så vi har ønsket ytterligere prisreduksjon. Det virker nemlig som om fyren sitter der og bare villt plasserer inn summer . Fikk svar igjen i morges, og nå virket fyren litt irritert på at vi setter sånn spørsmål til fakturaen. Vi har derfor nettopp sendt en veldig detaljert mail med hva vi stusser over og har bedt om spesifikasjoner (han har ikke gitt det hittil). Kan han vise frem dette og de er rimelige, så skal vi betale summen. Foreløpig virker alt litt cræizy overpriset . Slengt på summer her og der Er vel ca 70.000kr vi er uenige i.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 23. november 2013 #425 Del Skrevet 23. november 2013 Åååå for en nydelig mage du har Og krøllene dine!!! Elsker sånne krøller Håper M er bedre i formen i dag, og sover godt i natt. Og ikke minst at disse byggefolka skjerper seg!! Feil for 70 000 kr er MYE!!! Ha en fin fin helg videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 23. november 2013 #426 Del Skrevet 23. november 2013 Kjempefin mage du har! Hvordan har formen til M vært i dag? Håper dere får en god natts søvn nå, alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 23. november 2013 #427 Del Skrevet 23. november 2013 Fin Så deilig det må være å passere den milepælen! Ha en fin helg, og kos deg masse! For en nyyyyydelig superfin babymage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 24. november 2013 #428 Del Skrevet 24. november 2013 Fiiiiiin mage Håper dere får ordna opp i den regninga ganske fort. Det skulle bare mangle å få spesifikasjonene, og han klarer også å gi det til dere om han ikke prøver å lure dere. Aff, det er så kjedelig med sånne ting man ikke har helt kontroll på altså. 70.000 er jo mye penger også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 24. november 2013 #429 Del Skrevet 24. november 2013 Fiiine babymagen Skulle bare mangle at de innrømmet feil! Det bør da vel ikke være noe problem å kunne spesifisere fakturaen, trodde det var vanlig å gjøre slikt jeg Håper dere blir enige til slutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 25. november 2013 Forfatter #430 Del Skrevet 25. november 2013 Åååå for en nydelig mage du har Og krøllene dine!!! Elsker sånne krøller Håper M er bedre i formen i dag, og sover godt i natt. Og ikke minst at disse byggefolka skjerper seg!! Feil for 70 000 kr er MYE!!! Ha en fin fin helg videre Tusen takk for så mye fine ord Jeg blir gal av krøllene mine til tider, men det er vel sånn det er... De med rett hår ønsker seg krøller og vica versa Håper du har hatt en fin helg du også! Kjempefin mage du har! Hvordan har formen til M vært i dag? Håper dere får en god natts søvn nå, alle sammen! Formen til M har vært strålende i helgen. Full fart og ingen flere slitsomme netter På søndag, da det var min tur til å stå opp, da sov hun t.o.m. til 08.50 For en nyyyyydelig superfin babymage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 25. november 2013 Forfatter #431 Del Skrevet 25. november 2013 Fiiiiiin mage Håper dere får ordna opp i den regninga ganske fort. Det skulle bare mangle å få spesifikasjonene, og han klarer også å gi det til dere om han ikke prøver å lure dere. Aff, det er så kjedelig med sånne ting man ikke har helt kontroll på altså. 70.000 er jo mye penger også. Fiiine babymagen Skulle bare mangle at de innrømmet feil! Det bør da vel ikke være noe problem å kunne spesifisere fakturaen, trodde det var vanlig å gjøre slikt jeg Håper dere blir enige til slutt Takk dere Det skulle ikke være noe problem å spesifisere fakturaen nei. Vi ble lovet i går å få en spesifisert faktura i dag, så jeg er spent på om den holder mål, eller om vi må pirke enda mer. Jeg ser bare ikke for meg at han har orden i sakene og fikser spesifikasjonene tilstrekkelig detaljert til at vi synes det er ok å betale summene og ikke sette spørsmål ved noen ting. Det går bare ikke opp i mitt hode! Det er kjære som har tatt seg av snakkingen med ham (og bra for ham er det, for kjære er skikkelig konfliktsky (ikke det at jeg er konfliktsøkende altså ) og trenger og presses litt ut av comfortsonen innimellom), og det har heldigvis ikke vært noen sure miner ennå. Bare oppgitthet visstnok. Raiht bækk ætsja! Sier jeg da ------- Ellers har helgen vært en rolig, fin en her oppe. M og jeg har hatt et lite juleverksted og fått lagd julegaver Vi dekorerte litt større fyrstikkesker med fint fotopapir (sånne vintage juleengler) og tror det vil bli en fin liten oppmerksomhet til tanter og onkler fra M Mor sto for klippingen kvelden i forveien, mens M ordnet limingen og klina med litt glitter under selve verkstedet Litt mer julete greier vi har fått gjort er å brette papirjulestjerner. Vi har ikke belaget oss på så mye pynt her oppe, men jeg syns vi må ha noe Så da blir det disse julekulene som jeg har strikket (Arne & Carlos) + papirstjerner. Tok en evighet å brette den første, men så knakk jeg koden kan du si, så fikk brettet litt flere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 25. november 2013 #432 Del Skrevet 25. november 2013 Hørtes ut som en koselig helg! Godt med litt lavere tempo innimellom! Håper dere får orden på fakturatullet, rart det skal være så mye styr! Og så må jeg si at jeg kjenner meg litt igjen i å være konfliktsky, jeg er helt håpløs... Jeg skylder på mangelen på søsken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 25. november 2013 #433 Del Skrevet 25. november 2013 Koselig med minijuleverksted med M! Jeg er på jakt etter enkle små prosjekter selv for tida, så dette var en god idé! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 25. november 2013 #434 Del Skrevet 25. november 2013 Så koselig med juleverksted kanskje prøve på å gjøre noe slikt med F før jul selv tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 26. november 2013 Forfatter #435 Del Skrevet 26. november 2013 Hørtes ut som en koselig helg! Godt med litt lavere tempo innimellom! Håper dere får orden på fakturatullet, rart det skal være så mye styr! Og så må jeg si at jeg kjenner meg litt igjen i å være konfliktsky, jeg er helt håpløs... Jeg skylder på mangelen på søsken Ja, han er vel ikke noe enestående case Jeg skylder på litt for grei svigermor Koselig med minijuleverksted med M! Jeg er på jakt etter enkle små prosjekter selv for tida, så dette var en god idé! Hyggelig å kunne komme med ideer! Så koselig med juleverksted kanskje prøve på å gjøre noe slikt med F før jul selv tenker jeg. Her i gården er det hvertfall kjekt å ha noe å gjøre i helgene. Har ikke vært så mye anna å finne på hittil, og det blir dyrt om man skal henge på café hele tiden (uteaktiviteter har vi bare kunnet glemme grunnet elendig vær), så da er fint med sånne små pusleprosjekter ---------- til info: det kom ingen spesifikasjon i går kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 28. november 2013 #436 Del Skrevet 28. november 2013 Har dere fått noen spesifikasjon ennå...? Håper formen er bra og at dere koser dere med små førjulssysler! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 28. november 2013 Forfatter #437 Del Skrevet 28. november 2013 Nå har jeg hatt vakt på øya, så ikke vært hjemme, men da jeg pratet med kjære i går kveld var det ennå ikke kommet noe Var vel vanskelig å få tallene til å gå opp tenker jeg Formen er forsåvidt fin den altså. I går kjente jeg akutt på at jeg følte meg veldig gravid . Magen strammet og var framtung, og jeg tok meg selv i å skyve meg sittende i stol bortover gulvet fremfor å reise meg opp å gå Men ellers alt bra! Masse masse liv , så det er blitt sendt ut snaps og mms'er til familie og nærmeste venner Bestilte årets julekort som skal sendes til familie og venner i går! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 29. november 2013 #438 Del Skrevet 29. november 2013 ÅÅ babymage! Er så opptatt med min S for tiden så lite dagboklesing og -skriving på meg så henger litt etter 24 uker i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 30. november 2013 Forfatter #439 Del Skrevet 30. november 2013 ÅÅ babymage! Er så opptatt med min S for tiden så lite dagboklesing og -skriving på meg så henger litt etter 24 uker i dag! Det skjønner jeg veldig godt hyggelig at du stikker innom når du kan --------------- I går fikk vi spesifikasjon på ett av de 4 punktene vi ba om Er helt latterlig at han bruker en hel uke på å oppdrive én faktura, også maser han fortsatt om at det haster med pengene så nå blir vi nok å betale ca 115 000kr. Men det er fortsatt ca 200 000 kr vi mangler spesifikasjon på og hvor vi stusser på størrelsen på summene. Han får ikke mer penger før han kan vise til hvorfor han skal få dem Kjære blir skikkelig påvirket av dette her. Han hater å skulle krangle og mase og liker ikke å skylde folk penger prøver å si til kjære at vi skylder ikke noe som helst før han rivefyren kan vise frem dokumentasjon på hvorfor vi skylder han penger!! Ellers ble julekalenderen til M hengt opp i går! Det er ett SingSang kort (juleversjonen) daglig. Syns det er veldig greit i år iom at det passer dårlig å bringe flere ting inn i huset... Hun har ikke helt skjønt konseptet ennå, men regner med det kommer seg når hun forstår det er en daglig greie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 30. november 2013 #440 Del Skrevet 30. november 2013 Synes det er helt rått at han ikke kan dokumentere hva det er han skal ha betalt for, og samtidig mase etter innbetaling Koselig med julekalender selv om hun ikke helt skjønner greia med en gang Gleeeder meg til å lage julekalender til guttungen, blir nok mer stas for meg enn for han til å begynne med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå