Gå til innhold

Familieforøkelse på gang!

TuttaV

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I rakettfart kom det en stor frøken i dag 030414 kl0017. 4960g, 52cm lang og hodeomkrets 38 cm. :rodmer:

Mørbanket og sliten i natt, slet med frysninger under amming hos en svært sugeivrig frøken pga manglende energi og kvalme/etterrier/dårlig matlyst etterpå, men det har bedrer seg noe nå etter en natt med 5 minutters søvnintervaller og tvunget i meg mat :P

Men for ei skjønn lita bolle jeg har fått :hjerte:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurraaaa! Gratulerer så masse!!

(Skulle hatt med en haug med smilies her men skriver fra tlf og husker ingen :ler: ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!! :strix::rodmer: Endelig! :bolledeig:

Gleder meg til å høre mer når du orker! Kos deg med bolla! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer!! :strix: Hun hadde det virkelig travelt når hun først bestemte seg for å komme ut da. Kos deg masse med bolla, gleder meg til å høre om fødselen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye!! :roser: Jeg klarte å tippe riktig lengde iallfall :P

Endelig kom jenta da, og så på samme dag som roseduften fikk sin baby.. Fikk rett på det også jeg... :sol: Nå må dere kose dere masse, masse!!

Endret av Millimani
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk dere! :hjerte:

Sitter med verdens fineste klistret til puppen i øyeblikket :rodmer: har fått sovet litt og spist litt, så kommet meg litt til hektene. Om noen timer kommer kjære tilbake sammen med M - det gleder jeg meg veldig til :hoppe:

Skal prøve å få kommet med detaljer rundt fødselen også, mens jeg husker dem :fnise: men blir nok ikke før vi reiser hjem, for her har jeg bare mobil. Det ble hvertfall en heftig og rask fødsel når riene først satte i gang! Glad vi returnerte til sykehuset når vi gjorde, for å si det sånn :lol:

Gleder meg til melka kommer for fullt, for her er det ei som suger brystene tørre og såre! Purelan smøres hyppig, hyppig, hyppig.

Men nå skal jeg tilbake til å snuse inn verdens deiligste lukt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER FLOTTE DEG :strix: :strix: :strix:

Også såååå grisenærme jeg var ved å tippe riktig dato og vekt.. *stolt* :fnise:

Gleder meg til å lese fødehistorien din. Med unntak av såre brystvorter så er jeg så utrolig misunnelig på deg nå :rodmer: Får tårer i øyene av å tenke på øyeblikket du har når M får møte J :rodmer:

Kos deg masse masse. Kjempeklem :klemmer:

Endret av Kakaoen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...