Fibonacci Skrevet 2. april 2014 #1381 Del Skrevet 2. april 2014 Oioi, da blir det nok baby i dag! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 2. april 2014 #1382 Del Skrevet 2. april 2014 Så spennende Håper virkelig det tar seg opp i løpet av dagen ja! Herlig om du slipper å måtte vente til fredag, og igangsettelse. Håper ellers alt er bra med deg Tutta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 2. april 2014 #1383 Del Skrevet 2. april 2014 Sent i kveld, 4240 gram, 52 cm lang. Min antakelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 2. april 2014 Forfatter #1384 Del Skrevet 2. april 2014 Kisskissbangbang: Ja, syns jo dette var ganske gode nyheter Reiser hjem med litt ny spenning og engasjement i kroppen nå La Traviata: håper, håper! roseduft: Hadde vært herlig å slippe igangsettelse ja. Nå har kroppen fått en siste sjanse til å vise hva den er god for Ellers er forsåvidt ting bra med meg Sov greit i natt, så føler meg ikke helt utslitt. --------------------- Ingen baby kommet ennå. Fortsatt bra trykk i kynnerne og de kommer regelmessig. Vi fant ut at vi da skulle prøve å få gjort noen siste hentinger av materialer og ting til huset, mens det fortsatt var litt tid Så har både vært på Coop Obs for mathandling, Coop Obs Bygg for husting og deretter Maxbo for de siste hustingene. Men der kjente jeg at lunta mi begynte å bli svært svært kort. Hadde jo blitt endel gåing og ståing. Så nå har jeg blitt satt av hjemme mens kjære skal kjøre de siste tingene til huset, samt forhåpentligvis rekke å hente badekaret vi har bestilt også, når han først må ut med henger. Rart hvordan vi plutselig har fått dårlig tid og skal rekke ting! Jeg fikk veldig mye gode følelser etter den kontrolltimen, så det er nesten så jeg tror at i dag er dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 2. april 2014 Forfatter #1385 Del Skrevet 2. april 2014 Tippeliste: - 2. april: Kakaoen (4620g, 50 cm), Doh (3690g, 51 cm), kisskissbangbang (4150g, 51 cm), Maman (4250g, 53cm) - 3. april: Mazilla (4350g, 53cm), LaTraviata (4230g, 52cm) - 4. april: Leopanter (4200g, 52 cm) Dato?: Yesterday: 3970g, 51cm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. april 2014 #1386 Del Skrevet 2. april 2014 Dette er den mest avanserte tippelista jeg har sett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 2. april 2014 Forfatter #1387 Del Skrevet 2. april 2014 Her og Vet ikke helt hvordan man skal klare å kåre en "vinner" iom at det er så mange faktorer man tipper på her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 2. april 2014 #1388 Del Skrevet 2. april 2014 Bommer bare på dato jeg, og vekta sikkert og Jeg tipper at det er ei jente Jeg hadde bedt legen om å ta vannet mens han strippa (for deg) siden du er så moden Da hadde sikkert jenta vært ute nå el snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maman Skrevet 2. april 2014 #1389 Del Skrevet 2. april 2014 Håper fødselen din blir like grei som min! Så langt ligner den ganske mye i hvert fall... Når de tok vannet på meg, var ungen ute etter 10-15 minutter. Så ikke send mannen ut etter saft eller noe akkurat da... Tror jeg vinner tippingen:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 2. april 2014 Forfatter #1390 Del Skrevet 2. april 2014 Bommer bare på dato jeg, og vekta sikkert og Jeg tipper at det er ei jente Jeg hadde bedt legen om å ta vannet mens han strippa (for deg) siden du er så moden Da hadde sikkert jenta vært ute nå el snart. Hvilken dato tippet du? Har ikke fått med meg det Tror vi med sikkerhet allerede kan si at du tipper rett på kjønnet. Vi fikk nemlig med oss 3D utlralydbilde av bollemusa hennes Til å vise frem i konfirmasjonen lo legen Hadde jeg vært 1-2 cm til tror jeg de hadde tatt vannet, men var ikke fullt så moden at de gjorde det... Håper fødselen din blir like grei som min! Så langt ligner den ganske mye i hvert fall... Når de tok vannet på meg, var ungen ute etter 10-15 minutter. Så ikke send mannen ut etter saft eller noe akkurat da... Tror jeg vinner tippingen:) Sist gikk vannet av seg selv ca 1 time før hun var ute, så krysser fingrene for at de slipper å ta det denne gangen også Mannen får ikke lov til å forlate min side nei! -------------------------- Nå har ting tatt seg opp litt her! Har gått med ganske kraftig press i ryggen de siste par timene, og har nettopp hatt et par tak som har vært hva jeg vil karakterisere som begynnende vonde. Skal prøve å telle dem nå også tenker jeg rett og slett at vi ringer og reiser til føden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leopanter Skrevet 2. april 2014 #1391 Del Skrevet 2. april 2014 Wohoo! Lykke tiiil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 2. april 2014 #1392 Del Skrevet 2. april 2014 Yay!!! Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 2. april 2014 #1393 Del Skrevet 2. april 2014 Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 2. april 2014 #1394 Del Skrevet 2. april 2014 Tippa ikke dato for jeg bommer bare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 2. april 2014 #1395 Del Skrevet 2. april 2014 Lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 2. april 2014 Forfatter #1396 Del Skrevet 2. april 2014 Ble ikke noe telling av vondtene, for vi var hjertelig velkomne på føden Blitt undersøkt på nytt og ikke noe særlig progresjon Fortsatt 3 cm. Så har fått klyx og skal gå oss en tur for å se om ting tar seg opp enda mer. Må nok ha litt tettere kynnere/rier for at de skal være effektfulle... Forøvrig er jeg nå helt sikker på at slimproppen har gått, for var en god del blod i en skikkelig slimklase under siste toalettbesøk! Så forhåpentligvis er det et godt tegn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 2. april 2014 #1397 Del Skrevet 2. april 2014 Heia baby! Håper det tar seg opp snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oubliette Skrevet 2. april 2014 #1398 Del Skrevet 2. april 2014 Her inne var det spennende! Lykke til! Jeg tipper i natt (3. April) 3790g og 50cm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 2. april 2014 #1399 Del Skrevet 2. april 2014 Ååå, dette blir spennende Hun er nok her i løpet av natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 2. april 2014 #1400 Del Skrevet 2. april 2014 Åååååå så spennende Må slutte å gå på jobb sånn at jeg heller kan få med meg action Og… KOM IGJEN BABY.. FÅ OPP FARTA!!! Jeg vil for en gang skyld ha tippa riktig dato. Heia heia heia... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå