Gå til innhold

Familieforøkelse på gang!

TuttaV

Anbefalte innlegg

Var desverre bare masing etter draing :sukk:

Vi prøvde til og med å dra til med litt :humpe: for ekstra effekt, men neida...

De siste kveldene har jeg tenkt at "I natt skjer det!", men våkner opp like forbanna gravid hver morgen :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Er jo det :sjenert: men sammenlignet med meg blir de fleste slanke ;)

Ikke de fleste som frekventerer denne boka ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er liksom ekstra ille når en tillater seg å tro på at det holder på å skje noe,og så er det bare lureri. Da er det nesten bedre å ha kommet dit at en har gitt opp. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke de fleste som frekventerer denne boka ;)

Nei, men de andre spiser for to, så da er det lov med popcorn syns jeg :lol:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er liksom ekstra ille når en tillater seg å tro på at det holder på å skje noe,og så er det bare lureri. Da er det nesten bedre å ha kommet dit at en har gitt opp. :fnise:

Ja, er så jeg vurderer det hver formiddag, men så stiger håpet hver ettermiddag :rolleyes:

Doh: jeg håper inderlig du har rett neste gang! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt ironisk om det blir overtid denne gangen, siden du fødte så tidlig sist og man skal liksom føde tidligere andre gangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt ironisk om det blir overtid denne gangen, siden du fødte så tidlig sist og man skal liksom føde tidligere andre gangen :)

I know!! Det strider jo mot alt en har lært og alle "kjerringråd". Men er bare typisk at det blir overtid med denne. Vi klarer kanskje å time graviditet, men er det en ting vi ikke klarer, så er det å time fødsler :fnise:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med deg angående ventetida, den har jo på en måte blitt ekstra lang for deg som har følt deg på overtid i flere uker allerede ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Føler med deg angående ventetida, den har jo på en måte blitt ekstra lang for deg som har følt deg på overtid i flere uker allerede ;)

Ja, jeg gikk jo å tenkte at det var litt ok å være sykmeldt noen uker før sånn at jeg faktisk fikk noen friuker. Nå begynner jeg å bli gal fordi jeg har for mye fri! :bond::P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble jo sykmeldt i slutten av oktober, så jeg vet hva du snakker om, for å si det sånn! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg inn i klubben! Sykemeldt fra slutten av november, holder på å gå på veggene! Aalt for lenge å gå hjemme uten baby!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble jo sykmeldt i slutten av oktober, så jeg vet hva du snakker om, for å si det sånn! ;)

Melder meg inn i klubben! Sykemeldt fra slutten av november, holder på å gå på veggene! Aalt for lenge å gå hjemme uten baby!

Ja, dere har jo gått lenger enn meg hjemme, så bøyer meg i støvet :pls:

Burde blitt tidligere "frist" for overtid hos de som har gått lenge hjemme. Syns termindato burde være "sluttdato" :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hjerte:Tippeliste for lillesøster: :hjerte:

- 05. mars: Favole, Kakaoen

- 08. mars: roseduft, Yesterday

- 10. mars: La Traviata

- 12. mars: TuttaV

- 13. mars: Neferet

- 14. mars: Leopanter, Mazilla

- 15. mars: Doh

- 16. mars: Disco Biscuit

- 21. mars: mens.termin

- 24. mars: Millimani

- 26. mars: UL termin

- 02. april: Kakaoen

Ikke mange her som eventuelt kan få tippet riktig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...