Gå til innhold

Familieforøkelse på gang!

TuttaV

Anbefalte innlegg

Så bra at alt stod bra til og at hun ligger "riktig" vei! Krysser fingrene for rask og effektiv modning ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bra at lillesøster ligger riktig vei da :) Får satse på at draingen hjalp litt. Er det noe man spør om selv, om jordmor (eller hvem man nå er hos) kan sjekke modning? Skulle gjerne visst det på fredag selv på overtidstimen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra med riktig leie :Nikke: Da er vel alt klart for fødsel? Satser på at hun finner veien ut rimelig kjapt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, veldig greit å vite at dette blir en lavrisiko fødsel (hvertfall estimert til det) med hodeleie og morkake på riktig plass :Nikke: Krysser fingrene for veldig rask modning! :jepp::lur:

Har jo kjent på en del kynnere i dag, så noe modning skjer, spørsmålet er bare hvor lang tid det tar :P

Bra at lillesøster ligger riktig vei da :) Får satse på at draingen hjalp litt. Er det noe man spør om selv, om jordmor (eller hvem man nå er hos) kan sjekke modning? Skulle gjerne visst det på fredag selv på overtidstimen min.

Jeg spurte selv. Hadde vel aldri kommet på å spørre om det, hadde det ikke vært for at roseduft(?) nevnte det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest roseduft

Hos meg så var det jordmor som nevnte sisst at hun kunne sjekke modning på neste kontroll hvis jeg ønsket det :)

En fødsel skal jo helst skje av seg selv sier hun, men dersom man har passert termin og alt står bra til med mor og baby i magen, så gjør det ingenting om hun evnt sjekker åpning og hjelper på å tøy litt og dra for å evnt sette igang litt modning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hrmf, nå skulle jeg ønske jeg skulle til jordmor i morgen, og ikke min unge, kjekke fastlege... :rolleyes: Å be han tøye skjer ikke, for å si det sånn! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg så var det jordmor som nevnte sisst at hun kunne sjekke modning på neste kontroll hvis jeg ønsket det :)

En fødsel skal jo helst skje av seg selv sier hun, men dersom man har passert termin og alt står bra til med mor og baby i magen, så gjør det ingenting om hun evnt sjekker åpning og hjelper på å tøy litt og dra for å evnt sette igang litt modning :)

Det var deg jeg hadde hørt det fra ja :Nikke:

Gynekologen var ikke vond å be hvertfall, og det var han selv som foreslo å forsøke litt stripping :jepp:

Alt sto jo bra til i magen, så da var det vel ikke noe i veien for å gjøre sånt :)

Hrmf, nå skulle jeg ønske jeg skulle til jordmor i morgen, og ikke min unge, kjekke fastlege... :rolleyes: Å be han tøye skjer ikke, for å si det sånn! :hoho:

Denne gynekologen var også utrolig kjekk :sjenert: Og veldig ung! Nesten så jeg spurte han om vi har studert sammen eller om jeg har truffet han før, for han virket nesten litt kjent :rodme: Men ingenting kunne få meg fra å spørre i dag. Var jo derfor jeg var der :opplyser:

I kveld har det blitt mye kynnere (hadde 3 stk på en 10 min biltur) og nå sitter jeg med mens.murringer i korsryggen. Vet at draingen kan gi litt "maserier" så redd jeg får forhåpningene mine opp her (for jeg tenker jo det samme hver natt) , men har nesten trua på at i natt er natta! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håhå! Kåmmån TuttaV-kropp, 1-2-3-smertebonanza!! :nigo::heiajente:

Endret av kisskissbangbang
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, veldig greit å vite at dette blir en lavrisiko fødsel (hvertfall estimert til det) med hodeleie og morkake på riktig plass :Nikke: Krysser fingrene for veldig rask modning! :jepp::lur:

Har jo kjent på en del kynnere i dag, så noe modning skjer, spørsmålet er bare hvor lang tid det tar :P

Jeg spurte selv. Hadde vel aldri kommet på å spørre om det, hadde det ikke vært for at roseduft(?) nevnte det..

Så fantastisk at hun ligger riktig vei, da er jo alt klart da :biggrin:

Det vet du ikke før du har prøvd, Mazilla! Skader aldri å spørre i morgen vet du ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...