Gå til innhold

Familieforøkelse på gang!

TuttaV

Anbefalte innlegg

Ååååå, jeg som var helt sikker på at du hadde født :sukk: Du får røske med deg gubben senere i kveld da, selv om han kanskje blir litt sliten av å flytte gulv (men han har vel å stille opp likevel :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ååååå, jeg som var helt sikker på at du hadde født :sukk: Du får røske med deg gubben senere i kveld da, selv om han kanskje blir litt sliten av å flytte gulv (men han har vel å stille opp likevel :ler: )

Ja, det har han! :pisk: Men han er heldigvis ikke vond å be ;) Og har forberedt han på at han bare må stille opp fra og med denne helgen :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

Jeg tørr nesten ikke prøve med sex for fødsel sin del.. Etter at LovelyMonroe fikk to runder med rier og sykehusbesøk, for så å bli sendt hjem igjen.. :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jadda, det ble litt hankypanky :lur: men ingen resultater foreløpig :sukk: jeg er fortsatt like gravid!

I dag blir det derfor turgåing i finværet :sol: også satser vi på ny runde i kveld :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tur i finværet, hankypanky og fullmåne, det må jo nærmest gi fødselsgaranti! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe... Mer blir pult enn at jeg puler men :sjenert::P

:hoho:

Kjenner igjen den! Eller, kjente igjen den. Har ikke fått meg noe på evig lenge :roll: Krysser fingrene for at i kveld er kvelden! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner igjen den! Eller, kjente igjen den. Har ikke fått meg noe på evig lenge :roll: Krysser fingrene for at i kveld er kvelden! :fnise:

Håper det ble noe på deg i går :lur:

-------

Ny dag uten natt med fødsel :sukk:

Men nå kan hun godt holde igjen til mandag ettermiddag, for i kveld er det skalldyr i anledning svigerfars bursdag og i morgen skal vi ha befaring med Kvik i huset...

Who am I kidding... Hun er velkommen når som helst! :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper det ble noe på deg i går :lur:

-------

Ny dag uten natt med fødsel :sukk:

Men nå kan hun godt holde igjen til mandag ettermiddag, for i kveld er det skalldyr i anledning svigerfars bursdag og i morgen skal vi ha befaring med Kvik i huset...

Who am I kidding... Hun er velkommen når som helst! :bolledeig:

Det ble det, heldigvis :fnise:

Vi satser på at vannet går idet Kvik-folka er ute av døra! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...