Gå til innhold

Familieforøkelse på gang!

TuttaV

Anbefalte innlegg

Vogn er virkelig verdt å bruke penger på :Nikke: hvilken skal dere ha til lillesøster?

Kos dere i bursdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vogn er virkelig verdt å bruke penger på :Nikke: hvilken skal dere ha til lillesøster?

Kos dere i bursdag :)

Vi er superfornøyd med vogna fra sist, så skal ta frem igjen bag'en til mountain buggyen. I tillegg får vi søskenvogn denne gangen: baby jogger city select. Tenker at det blir aktuelt å bruke den til begge to til sommeren :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

Mange av oss som går å venter på fødsel for tiden :ler: blir spennende å se hvem som popper først :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange av oss som går å venter på fødsel for tiden :ler: blir spennende å se hvem som popper først :)

Hehe... ja, jeg stikker innom KG flere ganger daglig :sjenert: bare for å se om det er kommet noen bebiser :fnise::hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har absolutt ingen tro på at du får aprilbarn! :riste:

Godt én tror det! Har begynt å miste litt troen på tidlig fødsel selv... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snikleser. :sjenert:

Spennende å følge med på alle som er nært termin nå. Snart popper det ut babyer både her og der. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du TuttaV hvis ikke jeg har tippa på deg før så tipper jeg 24. mars på deg, men har du noen tippeliste du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snikleser. :sjenert:

Spennende å følge med på alle som er nært termin nå. Snart popper det ut babyer både her og der. :nigo:

Det er bare hyggelig :):velkommen:

Har skjønt at du også er blant de som venter i disse dager? :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare hyggelig :):velkommen:

Har skjønt at du også er blant de som venter i disse dager? :jepp:

Jess, termin på torsdag! Superspennende (og en tålmodighetsprøve ;) ) . :)

Hvordan fødte du i forhold til termin sist?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du TuttaV hvis ikke jeg har tippa på deg før så tipper jeg 24. mars på deg, men har du noen tippeliste du da?

Det har du ikke, så skal føre deg opp :Nikke: Plutselig har tippelista havnet mange sider tilbake :overrasket: Vært aktiv her i permisjonstiden :sjenert::fnise:

------------------------

:hjerte:Tippeliste for lillesøster: :hjerte:

- 05. mars: Favole, Kakaoen

- 08. mars: roseduft, Yesterday

- 10. mars: La Traviata

- 12. mars: TuttaV

- 13. mars: Neferet

- 14. mars: Leopanter, Mazilla

- 15. mars: Doh

- 16. mars: Disco Biscuit

- 21. mars: mens.termin

- 24. mars: Millimani

- 26. mars: UL termin

- 02. april: Kakaoen

*edit: Kakaoen ble koko i hurtigskrivingen :P

Endret av TuttaV
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jess, termin på torsdag! Superspennende (og en tålmodighetsprøve ;) ) . :)

Hvordan fødte du i forhold til termin sist?

Oi, da nærmer det seg skikkelig for deg da! Første eller har du flere? Hvordan var det sist for deg?

Jeg fødte i uke 37+1 sist, så sånn sett skulle jeg ha født nå :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, da nærmer det seg skikkelig for deg da! Første eller har du flere? Hvordan var det sist for deg?

Jeg fødte i uke 37+1 sist, så sånn sett skulle jeg ha født nå :bond:

Ja, nå er jeg i skikkelig når-som-helst-modus. Da går jeg vel typisk maks på overtid. ;)

Har en gutt fra før, han ble født med keisersnitt i uke 39. Så jeg er vel å regne som førstegangsfødende, og har ingenting å sammenlikne med. :)

Hehe, hadde jeg vært i din situasjon, DA hadde jeg vært utålmodig. :ler: Alt dette snakket om at andremann kommer tidligere. ;) Er det ting som tyder på at noe er i gang, eller ser det ut til at ting lar vente på seg litt til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå er jeg i skikkelig når-som-helst-modus. Da går jeg vel typisk maks på overtid. ;)

Har en gutt fra før, han ble født med keisersnitt i uke 39. Så jeg er vel å regne som førstegangsfødende, og har ingenting å sammenlikne med. :)

Hehe, hadde jeg vært i din situasjon, DA hadde jeg vært utålmodig. :ler: Alt dette snakket om at andremann kommer tidligere. ;) Er det ting som tyder på at noe er i gang, eller ser det ut til at ting lar vente på seg litt til?

Nei, da har man jo ikke noe å sammenligne med. Men så utrolig spennende! Var det noe hasteårsaker til at det ble snitt sist?

Foreløpig er jeg ikke utålmodig, for jeg har ennå en del viktige ting som jeg gjerne ser at blir gjort mens hun fortsatt er i magen, men du skal se utålmodigheten kommer om 1 ukes tid. Og da er jeg fortsatt før termin :fnise:

Foreløpig er det ingen tegn på at noe er i gang, men mye modningstegn. Nedpress, økt mengde kynnere og mensenmurringer i ryggen. Hvordan har det vært for deg disse siste ukene?

Endret av TuttaV
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig mage :rodmer:

14. mars er dagen, sier jeg!

(Når jeg tenker meg om er vel det den smått tåpelige biff og blowjob-dagen :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Neferet

Så fin mage!! :hjerte: Jeg var spent på om det var noe action her inne nå, i og med jeg ikke har vært innom siden midt på dagen fredag, men ser vi fortsatt må vente i spenning! :ler: Håper du får en fin mandag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, da har man jo ikke noe å sammenligne med. Men så utrolig spennende! Var det noe hasteårsaker til at det ble snitt sist?

Foreløpig er jeg ikke utålmodig, for jeg har ennå en del viktige ting som jeg gjerne ser at blir gjort mens hun fortsatt er i magen, men du skal se utålmodigheten kommer om 1 ukes tid. Og da er jeg fortsatt før termin :fnise:

Foreløpig er det ingen tegn på at noe er i gang, men mye modningstegn. Nedpress, økt mengde kynnere og mensenmurringer i ryggen. Hvordan har det vært for deg disse siste ukene?

Det er kjempespennende, og det er jo litt artig og, å gå og kjenne etter og håpe og vente. :) Jeg er i hvert fall veldig glad for at jeg får oppleve det, føler virkelig jeg gikk glipp av noe sist da jeg hadde snitt.

Gutten min lå i seteleie sist. Jeg fikk valget mellom fødsel og KS og valgte det siste. Så da kom han en uke før tiden. Helt ok opplevelse, men er veldig glad jeg slipper det denne gangen. :)

Mine siste uker høres veldig ut som dine. ;) Mye kynnere, nedpress, maserier og sånn. Tydelig at det skjer noe. :) Samtidig har bekkenet mitt slått seg helt vrangt, så det er jo en ekstra motivasjonsfaktor oppi det her. Blir godt å få kroppen tilbake. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...