TuttaV Skrevet 11. desember 2013 Forfatter #481 Del Skrevet 11. desember 2013 3. trimester fritak?? Kepasa?? Utdype please, for nå ble jeg skikkelig nysgjerrig Hehe... Selvfølgelig, bra du spør. I helsesektor (og diverse andre yrker) med nattarbeid/døgnarbeid er det vanlig med fritak for denne type vakter i siste trimester for å minske stresset på kroppen, dette uten å gå ned i lønn. Man er pliktig til å tilpasse seg med å i stedenfor jobbe dag/kveld, men i mitt tilfelle er ikke dette mulig, så da blir det helt slutt på å gå døgnvakter skal kun ha 8-4 jobb heretter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 12. desember 2013 #482 Del Skrevet 12. desember 2013 Og det liker vi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 12. desember 2013 #483 Del Skrevet 12. desember 2013 Hurra for 8-4 jobb! Nyt det så lenge du kan, er vel ikke så mye av det for deg i årene fremover Håper den siste tida fram til juleferien flyr avgårde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 12. desember 2013 Forfatter #484 Del Skrevet 12. desember 2013 Og det liker vi! Hurra for 8-4 jobb! Nyt det så lenge du kan, er vel ikke så mye av det for deg i årene fremover Håper den siste tida fram til juleferien flyr avgårde! Nei, det blir nok ikke det Nå skal det sies at jeg liker variasjonen som turnusarbeid gir + at det gir mulighet for å ta ekstra vakter o.l. - en mulighet som er kjekk å ha i disse bygge-og-innrede-nytt-hus-tidene Dagene virker å ha flydd allerede Snart bare 1 uke igjen! Til helgen blir det full pakking Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 13. desember 2013 #485 Del Skrevet 13. desember 2013 Masse lykke til med pakking og innspurt! Håper dere rekker å kose dere litt også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 13. desember 2013 Forfatter #486 Del Skrevet 13. desember 2013 Masse lykke til med pakking og innspurt! Håper dere rekker å kose dere litt også! Takk Det blir nok kos også skal du se Kjære hadde sin siste eksamen for dette halvåret i dag, og skal feire med julebord på jobben. Jeg skal derfor kose meg med en rolig kveld hjemme (med ipropping av usunne saker )... Håper bare det går noe bra på tv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 16. desember 2013 #487 Del Skrevet 16. desember 2013 Håper du fikk en fin fredagskveld! Og at helga har vært bra, har dere fått pakket det dere skulle? Tenk at dere snart kommer til disse kantene av landet igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 16. desember 2013 #488 Del Skrevet 16. desember 2013 Håper pakkingen og utflyttingen går unna i en fei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 16. desember 2013 #489 Del Skrevet 16. desember 2013 Bare innom for å si at jeg har fått ny dagbok - link ligger i signaturen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 16. desember 2013 Forfatter #490 Del Skrevet 16. desember 2013 Håper du fikk en fin fredagskveld! Og at helga har vært bra, har dere fått pakket det dere skulle? Tenk at dere snart kommer til disse kantene av landet igjen! Håper pakkingen og utflyttingen går unna i en fei Vi fikk vel pakket det vi hadde håpet å få pakket i helgen, men samtidig innser vi jo at vi har masse mer å pakke! Er nok bare det at det ikke er så lett å pakke alt når man skal fortsette å "leve" de neste dagene også! Men det fylles stadig opp noen esker Føler meg dødstrøtt akkurat nå men det står pakking av frøknas klær på programmet i kveld. Mest lyst til å slenge meg på sofaen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 17. desember 2013 #491 Del Skrevet 17. desember 2013 Skjønner at det er en avveining når dere tross alt skal leve oppi det hele også! Håper du rakk å litt etter at du fikk pakket Ms klær! Klemmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 17. desember 2013 Forfatter #492 Del Skrevet 17. desember 2013 (endret) Skjønner at det er en avveining når dere tross alt skal leve oppi det hele også! Håper du rakk å litt etter at du fikk pakket Ms klær! Klemmer: Ms klær ble pakket og akkurat nå føler jeg vi ikke får gjort så veldig mye mer før vi "virkelig må". Tror dette skal gå med et nødskrik ----------------------------- Superhektisk på jobb både i dag og i går. Og i dag var det visst (både vitende og uvitende) gravide som svært svært tidlig i svangerskapet hadde begynt å blø, som var på salg . Ellers virker det som om folk vil ha ALT gjort nå før jul! Skulle helst hatt et par ekstra hoder så jeg kunne tatt noen ekstra telefoner og tenkt flere gode tanker samtidig Det kan se ut til at jeg har greid å skaffe meg jobb på østlandet de 3 ukene jeg har (ubetalt) ferie fra jobben nordpå (og drar tidligere hjem)... Whooops, der gikk den sosinga Endret 17. desember 2013 av TuttaV Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 17. desember 2013 #493 Del Skrevet 17. desember 2013 På salg?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 18. desember 2013 #494 Del Skrevet 18. desember 2013 Skulle ikke du gå hjemme og kose deg den tida? Men skjønner godt at det kan være mer hensiktsmessig med litt jobb, særlig for dere som er midt i husbygging! Spennende å se hva som er på salg hos dere i dag da, håper du får litt roligere dager! (og så følte jeg meg litt ekstra snill nå som har utsatt mitt "bare-fikse-legeerklæring-og-blodprøve"-ærend hos legen til over nyttår, de har sikkert nok å gjøre fram til jul her nede også! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 18. desember 2013 Forfatter #495 Del Skrevet 18. desember 2013 På salg?? At det var mange av de innom, så diagnosen må ha vært "på salg". Dårlig uttrykk kanskje Skulle ikke du gå hjemme og kose deg den tida? Men skjønner godt at det kan være mer hensiktsmessig med litt jobb, særlig for dere som er midt i husbygging! Spennende å se hva som er på salg hos dere i dag da, håper du får litt roligere dager! (og så følte jeg meg litt ekstra snill nå som har utsatt mitt "bare-fikse-legeerklæring-og-blodprøve"-ærend hos legen til over nyttår, de har sikkert nok å gjøre fram til jul her nede også! ) Jo, det var jo egentlig det som var planen Men kan jo ikke si nei takk når jobben nærmest blir kastet i fanget på meg! + at den er veldig høygravid-kompatibel med mye dataarbeid. I en skikkelig drømmesituasjon gir den meg kontakter høyt oppe også, som igjen kan skaffe meg jobb der jeg ønsker å ende opp til slutt Men det er skikkelig best best best case scenario. Tror ikke jobben egentlig betyr så mye annet enn penger i kassa I dag har jeg hatt sykehjemsdag, så da var det demente pasienter på salg Flink du var som utsatte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 18. desember 2013 #496 Del Skrevet 18. desember 2013 Aha, da er jeg med! Sviver ikke alltid like fort i toppen her for tida... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 19. desember 2013 Forfatter #497 Del Skrevet 19. desember 2013 Aha, da er jeg med! Sviver ikke alltid like fort i toppen her for tida... -------------------------- Nå er det en helt annen gjenklang i huset... Det aller aller meste av våre ting er pakket ned. Det gjenstår kun senga til M og vårt sengetøy, så har vi fått med vårt. Som den husmorfruen jeg innimellom glimter til og er, så har jeg bakt bananmuffins (uten sukker og med noe fullkorn) i kveld, som frøkna skal ha med seg i siste dag i barnehagen i morgen. Lukter godt fra ovnen nå om jeg får si det selv! Driver i tillegg og ordner med en liten gave til de 4 som er fast på hennes avdeling. Syns de fortjener en trivelig oppmerksomhet M kaster seg etter dem så fort vi kommer i barnehagen og de har vært ordentlig behjelpelige i forhold til det som har vært av "oppfølging". Så er veldig fornøyd Krysser fingrene for like god "sørvis" i neste barnehage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 20. desember 2013 #498 Del Skrevet 20. desember 2013 Så flink du er som baker bananmuffins! Det blir sikkert satt stor pris på! Lykke til med siste innspurt av pakkingen! Og måtte julestemningen komme sigende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 23. desember 2013 Forfatter #499 Del Skrevet 23. desember 2013 (endret) Så flink du er som baker bananmuffins! Det blir sikkert satt stor pris på! Lykke til med siste innspurt av pakkingen! Og måtte julestemningen komme sigende! Ja, det ble visst ønsket muffins til frokost siste dagen Det ble en veldig fin avslutning i barnehagen M fikk med seg perm med bilder og kunstverk og de ansatte hadde visst byttet med å kose på henne hele dagen. Da vi kom for å hente henne var det tårer på både mor og de ansatte Det ble en slitsom flytting med mye bagasje og flybytte, men vi kom oss i leiligheten og brukte påfølgende 1,5 dag til å pakke oss ut. I går hadde vi vår årlige grøtfest, og den ble en stor suksess. Det har blitt mye barn i det siste, så totalt koste 19 voksne og 8 barn seg Nissen kom også på besøk, men han lurte ikke M... "Pappa!" ropte hun I dag har jeg fått gjort unna de siste julegaveinnkjøpene, juletreet hos mor og far er pyntet og vi slapper nå av i sofaen. Litt flere esker må pakkes ut av, men det får bli senere i jula Ønsker alle som er innom en riktig god jul! Håper dere får en flott og deilig feiring med familie og venner Endret 23. desember 2013 av TuttaV Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 23. desember 2013 #500 Del Skrevet 23. desember 2013 Ikke så enkelt alltid å skulle skjule seg bak et nissekostyme! God jul til deg og dine, håper dere får en fin feiring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå