Tusenfryd Skrevet 16. april 2004 #1 Del Skrevet 16. april 2004 Jeg vil ha en rosa duk! Hvor har de en rosa duk til Tusenfryd? Ikea? Neeeeiiii... Kid? Neeeiii....? Og det var det jeg rakk å sjekke i dag. Noen tips så jeg kan gå rett på? Helst ensfarget, men diskret mønster er ok. Rosa, ikke cerise, det blir litt voldsomt. Gjerne lin eller noe annet grovt. Og størrelsen er omtrent stuebord. Gjerne lite spisebord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy Skrevet 16. april 2004 #2 Del Skrevet 16. april 2004 Prøv Princess, kanskje de har?! Kanskje de tom. har en nettside??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sinicola Skrevet 16. april 2004 #3 Del Skrevet 16. april 2004 Ser ut som de har en lyserosa på traktøren hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 16. april 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 16. april 2004 Takk for tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. april 2004 #5 Del Skrevet 17. april 2004 På Rafens har de fine linduker i flere størrelser og farger. Sist jeg var innom (i dag!) hadde de rosa også. Merket heter Kardelen Så får du matchende servietter og løpere også - hvis du vil! Helt toppings! (Kanskje ørlite dyre, men det er vaskeekte lin - bokstavelig talt!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 18. april 2004 #6 Del Skrevet 18. april 2004 PÅ Til Bords har de linduker i mange farger, både cerise og lysere rosa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 18. april 2004 Forfatter #7 Del Skrevet 18. april 2004 Jeg så noen på Kremmerhuset i går også... skal bli trivelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå