Gå til innhold

Lengde på prøvetiden

Gjest Hulderjenta

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei.

Er nå i vår 14 prøveperiode (13mnd) og håper at det snart skal klaffe, er så smått begynnt veien til utredning...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Er nå i vår 14 prøveperiode (13mnd) og håper at det snart skal klaffe, er så smått begynnt veien til utredning...

Oups, glemte visst å logge inn, det var jeg som skrev innlegget over :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Sluttet med pillen i september 2001. Første ICSI i august 2002, deretter i november 2002 og i februar 2003 + avbrutt forsøk i juli 2003. Men nå i januar 2004 satt den gitt!!

Er overlykkelig (og veldig nervøs for at noe skal gå galt......).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Glemte å legge til at vi tok det som en selvfølge å få full klaff nesten med en gang etter pille slutt..... Derfor ventet vi også lenge før vi sluttet på pillen, for jeg måtte bla ikke være kvalm og uvel på eksamen ;).

Så feil kan man ta. Men litt over 3 år etter pilleslutt sitter jeg forhåpentligvis med en liten baby i armene :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang ble jeg gravid etter 2 mnd. andre mann kom 1 år og 10 mnd senere, hadde hatt mensen 2-3 ganger før andre mann var inni magen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Blink i 2 syklus etter p-pille slutt, men mistet, fikk ny blink igjen i 3 syklus etter det og den satt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har prøvd siden januar 2003, dvs at vi er i den 15 mnd.

Vi skal til utredning på Omnia i morgen så jeg er veldig spent!

smilet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er vel i vår 2 pp med 100 % innsats.

Sluttet på ppillen i okt ifjor og har vært forsiktige pga bryllup.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den første graviditeten var planlagt og satt en uke etter at jeg sluttet med pillen. Jeg ble gravid gjen, uplanlagt da sønnen vår var ett år (var uforsiktig en gang, dagen da samboeren min kom hjem etter å ha vært borte i 5 måneder), men hadde spontanabort i uke 11. Nå er det bryllup på gang og planlegger å begynne med neste mann rett etterpå. Håper det går like fort da, men man kan jo aldri være sikker på det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Tusen takk for alle som har svart så langt!

Veldig interessant faktisk, å få vite om hvor lang tid den gjennomsnittlige KGer har brukt på å bli gravid! Når man prøver selv, så er man litt nysgjerrig på sånnt! :ler2: Som langtidsprøver mister jeg litt motet av å lese om de som ble gravide ved uhell eller etter tre samleier. Men samtidig så er det mange her som har brukt noen år før det har klaffet, så jeg trenger visst ikke gi opp!

Igjen - tusen takk til alle som har svart! :bukke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

med den første prøvde vi ikke en gang....men hurra så glad jeg er for at jeg har lillegullet mitt(snart 3 år nå)

det barnet jeg berer nå måtte vi prøve i 7 mnd før det endelig klaffet....det var kjempestas når det endelig klaffet og vi gleder oss veldig til 18.09.04 da den lille er ventet å komme ut :-)

var forberedt på at det kunne ta 2 år før jeg ble gravid fordi jeg her hatt hormonspiral...heldigvis tok det ikke så lang tid..

lykke til med prøvinga alle sammen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Ble alltid gravid uten at jeg egentlig kunne forstå hvordan det hadde skjedd :ler: Lurte lenge på om det hadde noe med sengetøyskift å gjøre, for jeg kunne liksom ikke skifte sengetøy uten å bli gravid.

I de senere år, med tre forskjellige elskere på de ti siste årene, og ikke veldig flink til å bruke prevensjon, har jeg blitt gravid én gang, men spontanaborterte dagen før jeg hadde time på Ullevål.

Det er sikkert seks år siden nå, og etter det har jeg ikke blitt gravid. Selv nå i påsken da jeg var midt i eggløsningen..

Mulighetene miniseres med alderen vet du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jag tog ut sprialen i september och vi fick 7 pröveperioder innan det klaffade. Positivt test i april för ganska precis ett år sedan.

Jag tyckte det var skönt att jag hade korta cykler 26-27 dagar så det blev mindre väntan mellan tante-besöken. Jag har dock läst nånstanns att en kort period kanske bidrar till att kroppen inte hinne producera nog med HCG för att behålla ett befruktat ägg... Vet inte om det stämmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rabrabara

Tok siste pille tidlig i Januar og testa positivt i Februar. Hadde aldri trodd at det skulle gå så fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg ble gravid mens jeg gikk på p-pilla.Men nå har jeg spiral.Skal ta den ut i morgen .vi lyst på en til,Men det blir nok ikke like lett når man planlegger det.Lykke til alle sammen.Jeg ønsker ingen å ikke oppleve det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...