Gjest Hulderjenta Skrevet 16. april 2004 #1 Del Skrevet 16. april 2004 Siden jeg selv er ivrig prøver, er jeg litt nysgjerrig på hvor lang tid folk her på KG har brukt på å bli gravide! Så jeg spør alle som har barn: Hvor lang tid tok det fra dere startet prøvingen til det klaffet? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 16. april 2004 #2 Del Skrevet 16. april 2004 22 måneder 1. gangen. Nå prøver vi jo for harde livet igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. april 2004 #3 Del Skrevet 16. april 2004 holdt på siden januar ca vi... gir oss ikke før d skjer på nytt..(har en gutt på 15 mnd) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orthia Skrevet 16. april 2004 #4 Del Skrevet 16. april 2004 Så jeg spør alle som har barn: Hvor lang tid tok det fra dere startet prøvingen til det klaffet? :D Treff på første forsøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 17. april 2004 #5 Del Skrevet 17. april 2004 Ca 10 måneder for oss - men det kunne ha skjedd før det også, så kanskje vi kan si 12. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 17. april 2004 #6 Del Skrevet 17. april 2004 Har laget innlegg i Graviditetsforumet og Barn/Familie med link hit og oppfordret til å ta en titt. Da blir det fanget opp flere med barn eller som er gravide. Er så nysgjerrig på hvor lang tid som er mest vanlig for å bli gravid! Det bor visst en liten hobbyforsker i meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 17. april 2004 #7 Del Skrevet 17. april 2004 2 år og det siste året meget aktivt....men inget resultat ennå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emma3 Skrevet 17. april 2004 #8 Del Skrevet 17. april 2004 4 mnd, og fekk to blå då eg minst venta det Lykke til til alle deke som er prøvar her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 17. april 2004 #9 Del Skrevet 17. april 2004 Jeg har vært gravid 2 ganger, første gang ble jeg gravid på p-pilla, ennå jeg var supernøye. 2 gang ble jeg også gravid på pilla, men da var jeg mer slurvete, fordi jeg hadde veldig lyst på baby. Så jeg er nok veldig fruktbar. :-) :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyda Skrevet 17. april 2004 #10 Del Skrevet 17. april 2004 Etter to måneder satt den. Ikke noe spesielt iherdig jobbing heller, med tanke på eggløsning og hyppighet. Føler meg veldig heldig i forhold til alle de som prøver i månedsvis - for ikke å si åresvis. Lykke til alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rioja Skrevet 17. april 2004 #11 Del Skrevet 17. april 2004 Det tok oss 4 måneder, og nå venter vi ei lita jente 25 august (ifl. UL-termin). :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 17. april 2004 #12 Del Skrevet 17. april 2004 Vi har prøvd i 1 år og 4 mnd (16 mnd) Og er ennå ikke i mål... :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunilla Skrevet 17. april 2004 #13 Del Skrevet 17. april 2004 Det tok oss fem måneder fra jeg sluttet med p-pillen. Hadde da brukt p-pillen mer eller mindre sammenhengende i elleve år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 17. april 2004 #14 Del Skrevet 17. april 2004 I. gang tok det 5 år fra jeg sluttet på pillen til jeg ble gravid. Har pcos - så det er forklaringen... Denne gangen måtte det 2 enkle og en dobbel dose pergotime + 16 mnd. Da ble det to blå gitt... Lykke til alle sammen. Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nightgrl Skrevet 17. april 2004 #15 Del Skrevet 17. april 2004 Det tok 2 år og 3 mnd - men jeg mistet. Er i gang igjen - 4 mnd siden nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 18. april 2004 #16 Del Skrevet 18. april 2004 Det tok 2 mnd fra jeg slutta med p-piller til vi hadde sex (pga sykdom), men etter det tok det ca to samleier og bebisen var i boks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 18. april 2004 #17 Del Skrevet 18. april 2004 Jeg tok ut Spiralen i august 2003 og i november ble det to blå. Men det var ikke planlagt da jeg er under utdanning. koldbruna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 19. april 2004 #18 Del Skrevet 19. april 2004 Vi har prøvd i litt over 4 år, men det har fremdeles ikke lykkes. Vi har hatt et avbrutt prøverørs forsøk, og et forsøk som ikke ble vellykket. Nå skal vi i gang med et nytt forsøk i juni. :D Håper at fotsoneterapien skal gjøre susen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ann Forup Skrevet 19. april 2004 #19 Del Skrevet 19. april 2004 med nr 1 tog det lidt over et år med nr 2 tog det over 2 år med nr3 hun bare kom lige efter nr 2 og var ikke med i planer og der er 14 måneder imellem med nr 4 tog det faktisk 6 år med nr5 tog det bare et par måneder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tvilling76 Skrevet 19. april 2004 #20 Del Skrevet 19. april 2004 Treff på første forsøk. Her også. :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå