Gå til innhold

Idol 16. april 2004


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg ble overasket over at Maria gikk ut i dag,men jeg synes på en måte det var bra.(hun har aldri vært min favoritt.....) Men i dag skulle Sandra eller Susanne gått ut(makan til falskt...Det skar i ørene mine)

Synes programet var mye bedre i fjor da Thomas og Harald ledet det. De er jo morsome,disse to blir så innmari fjortiser.......

Heia Kjartan og Margaret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er ein av dei som er overraska over at Maria gjekk ut. Ikkje heilt overraska over at Sandra er med enno (sjølv om eg håpa på det motsette.) At Sandra spelar på det ho har og ikkje berre songstemma, det er no i grunnen heilt i orden - det er trass alt ikkje ho som bestemmer kva folk skal stemma. (Då spelar vel dommarkommentarane meir inn - me blir vel litt påverka av det dei seier?)

Men i år er det vanskelegare å stemma (så eg har berre stemt ein gong. På Susanne.) Dei som er igjen no er såpass jamne at eg greier ikkje å bestemma meg for kven eg synest er best...

Sjølv om eg stadig har sansen for Susanne - sjølv etter ein del falske tonar.

Og Håkon syng bra. Betre og betre.

Kjartan er flink, absolutt.

Margareth var tilbake igjen, betre enn dei to førre gongane.

Sandra... Vel - det positive oppe i alt er at eg nok lett kan bestemma meg for kven eg ikkje vil ha med vidare neste gong. Om ho ikkje plutseleg er mykje betre.

Jaja, underhaldningsverdien er no der - om enn på ein annan måte enn venta...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg fikk regelrett latterkrampe når Maria røyk ut. Jeg ble vel så overrasket at jeg bare begynte å le..

Det gjør meg ingenting at hun røyk ut, for jeg har aldri klart å like henne, men det blir jo litt sprøtt at Sandra går videre, men ikke henne.

Heia Margareth :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Er det bare meg som la merke til at Maria nesten tok en "Guro": Flott at hun tok seg i det, men det var de to sekundene da

Jeg så ikke på Idol i fjor - hva er en "Guro"? :wink: Tipper det har noe med reaksjonen å gjøre!

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gloria

Kjartan sang forresten bra i dag!

Håper på han og maria i finalen! :klappe:

Du kan nok glemme å se Maria i finalen nå.. :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gloria

Jeg synes nivået var jevnt over dårlig i går. Bortsett fra Margareth, som faktisk slo til som "morderen på dansegulvet".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så ikke på Idol i fjor - hva er en "Guro"? :wink: Tipper det har noe med reaksjonen å gjøre!

Ja - Guro var sikker på seg sjølv, og vart overraska over at ho gjekk ut. Og det viste ho tydeleg. (Men viste ingen reaksjon over å vera ein av dei som hamna i stolen.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman

Alle de av dere som gir stylisten skylda for at Maria ikke var pent kledd i går:

Maria er den av de som hele tiden har vært mest uenig med stylisten. Og mest har villet bestemme selv, stylisten har ikke alltid vært helt enig med det Maria har valgt gått med. Mener jeg leste at hun var uenig med hårfrisyren hun hadde i går og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bare lille meg...

Du kan nok glemme å se Maria i finalen nå.. :-?

Ser dårlig ut med Maria i finalen ja.... Synd i grunn! Men men,,,

Da satse vi på Kjartan!!! Go Kjartan!! :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...