L@dy Skrevet 16. april 2004 #21 Skrevet 16. april 2004 Dersom Maria vinner Idol og skal representere Norge i "Wold Idol", så håper jeg virkelig at hun får seg en ny stylist. Er enig med Sunmin at hun er ei flott jente. Men om Maria hadde stilt opp i et kostyme tilsvarende det hun hadde på seg i kveld så hadde jeg vært en smule pinlig berørt på hennes vegne.
Gjest augustus Skrevet 16. april 2004 #22 Skrevet 16. april 2004 Må bare si at programlederene er helt sjukt dårlige - for noen sinnsykt dårlige "linjer" de leverer. Det er jo helt "halv sju" stil over det hele. Noen andre som har meninger om dette?
Gjest Moonshadow Skrevet 16. april 2004 #24 Skrevet 16. april 2004 Hu var jo den eneste verdige vinneren... Ekke noe vits i å følge med mer nå..
Windy Skrevet 16. april 2004 #25 Skrevet 16. april 2004 Da må en av herrene vinne, de er de eneste med noe potensiale syns nå jeg. Kanskje Margaret også da..
Jinx Skrevet 16. april 2004 #26 Skrevet 16. april 2004 Sjokkert over at den beste gikk - igjen.. Man MÅ gjøre om på dette.. Man MÅ stemme UT ikke på :fy:
Arwen Skrevet 16. april 2004 #27 Skrevet 16. april 2004 Enig i at man må stemme ut, og ikke på. Men alle som er sjokekrt: stemmer dere selv? Maria er ikke min favoritt så var helt greit for meg selv om Sandra burde gått ut først.
Gjest Primula Skrevet 16. april 2004 #28 Skrevet 16. april 2004 Sjokkert over at den beste gikk - igjen.. Man MÅ gjøre om på dette.. Man MÅ stemme UT ikke på :fy: Helt enig, dette er skandale :-x
Felicia Skrevet 16. april 2004 #29 Skrevet 16. april 2004 Syntes Idol har vært utrolig kjedligt i år, ingen av deltagerne har hatt noe særpreg. Maria har ihvertfall en stemme som var ok å høre på. Tror ikke jeg gidder å se på mer... Forresten så tror jeg det er stylistens skyld at hun røk ut . :riste på hodet smiley:
Windy Skrevet 16. april 2004 #30 Skrevet 16. april 2004 Forresten så tror jeg det er stylistens skyld at hun røk ut . :riste på hodet smiley: Det samme sa jeg!
L@dy Skrevet 16. april 2004 #31 Skrevet 16. april 2004 :o :o :o Jøss! Maria gikk ut. Det hadde jeg ikke trodd. Og jeg må si jeg synest det var veldig synd. De andre som er igjen er jo visst flinke, men jeg synest vel ikke de helt har det samme potensiale som f.eks Kurt som vant i fjor, og som jeg mente Maria har. Håkon er jo litt sånn David type som sjarmerer og alt det men...Men egentlig har jeg jo ikke lov og klage, for jeg har jo ikke stemt på noen da.
Gjest Myumi Skrevet 16. april 2004 #32 Skrevet 16. april 2004 Det samme sa jeg! Jeg tenkte det samme selv. Klær og look teller masse i Idol.
Diva Skrevet 16. april 2004 #33 Skrevet 16. april 2004 Må bare si at programlederene er helt sjukt dårlige - for noen sinnsykt dårlige "linjer" de leverer. Det er jo helt "halv sju" stil over det hele. Noen andre som har meninger om dette? Usj ja! Stem ut programlederne Tuppen & Lillemor gjør ikke den beeeste prestasjonen synes jeg.... Det prøver så fælt, men klarer ikke å være morsomme. De kunne vel kun holdt seg til Idol-hosting og ikke prøve å lage gags for seg selv :o ::gjeipe:: De var så kjipe, spes første gangen,- hadde gledet meg til Idol, og var så spent, men den første tiden var det kun "artige påfunn" fra duoen.
Gjest agurk Skrevet 16. april 2004 #34 Skrevet 16. april 2004 Idol i år er ikke morsomt. Dommerne ber om undskyldning hver gang de mener noe (som å si til sandra: det var jo ikke så ille, du synger jo bra innimellom ), programlederne er skikkelig teite, og deltagerne er jo ikke helt knall noen av de..
Ra|cer Skrevet 16. april 2004 #35 Skrevet 16. april 2004 Susanne var ikke noe bra, men jeg vet at hun kan bedre og derfor stemte jeg på henne! Sandra var heller ikke bra, har mislikt henne fra første stund. Det er en veldig søt jente, men hun kan ikke synge godt nok! Håkon var sånn passe ok i dag, skillte seg ikke noe særlig ut, viss du ser vekk fra at jeg hater den sangen :evil: Margareth overrasket meg i dag, var veldig flink! MEn fy for noen klær! Kjartan var vel som han alltid pleier å være! Flink er han hvertfall! Maria leverte som alltid, men det holdt tydeligvis ikke i dag, synd.. Men vi får nok se mer til henne!
Gjest Madam Felle Skrevet 16. april 2004 #36 Skrevet 16. april 2004 Jeg satt sånn :o når de fortalte hvem som skulle ut i dag. Kan ikke fatte og begripe at Maria gikk ut før Sandra. Det er helt sykt, totalt sløkket, om jeg skal si det på bergensk. Dette fortjente hun ikke i det hele tatt, og jeg synes det blir for dumt. Hun er faktisk en av de som klarer å synge rent, for det er noen av de andre som synger surt ganske ofte. Der i blant Sandra. Jeg lurer på om dommerne hadde sov i ro i ørene i dag når Sandra sang, for hvordan i all verden akn en si at hun sang bra. :o Nei er enig med den som sa tidligere at i år er det ikke noe gøy i det hele tatt, for det blir bare for dumt.
Felicia Skrevet 16. april 2004 #37 Skrevet 16. april 2004 Er litt spent på å se hvem som får mest avisplass i morgen - Maria/Idol eller prinsessedåpsbarnet... (kommer ikke på hva hun heter :oops: ) Pressen må jo meske seg i saker å skrive om...
Gjest Pterodactylkake Skrevet 16. april 2004 #38 Skrevet 16. april 2004 Grunnen til at sandra er fortsatt med, er for at fjortisgutter trenger et runkeobjekt. Mulig jeg tar feil og hun er flink til å synge, men da ser dere noe jeg ikke kan klare..
Midnattsol Skrevet 16. april 2004 #39 Skrevet 16. april 2004 At Maria gikk ut før Sandra er jo helt latterlig. Jeg tenkte også på at stylisten kan ha mye av skylda her. Sandra hadde stemmeproblemer i dag og sang ok sånn sett, men at dommerne kunne rose så mye kan jeg ikke fatte. At hun er med enda er ubegripelig.
Arwen Skrevet 16. april 2004 #40 Skrevet 16. april 2004 Er det bare meg som la merke til at Maria nesten tok en "Guro": Flott at hun tok seg i det, men det var de to sekundene da
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå