Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Susanne var forferdelig i kveld! Grusomt!!!!! :hakeslepp: Hele refrenget var skjærende falskt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig. Relativt pinlig hele opptredenen.

Skrevet

Håkon fikk det heller ikke helt til mens Maria leverte som vanlig. Jeg krysser fingrene for at Margaret virkelig kliner til i kveld.

Skrevet
:heiajente: Heier på Kjartan, håper han får full klaff i kveld. :heiajente:
Gjest bare lille meg...
Skrevet

:o når sandra sang...

Skrevet

Sandra var heller ikke bra i kveld men bedre enn forrige gang. Klærne var grusomme og det trekker ned hos meg. Den stylisten må dø :evil:

Gjest bare lille meg...
Skrevet

maria så nesten ikke ut i måneskinn..... sorry maria....

syns ikke sandra og susanne så så veldig ille ut. mer kult liksom.

gutta ser "normale" ut...

Kjartan sang forresten bra i dag!

Håper på han og maria i finalen! :klappe:

Skrevet

Margaret var helt klart blant kveldens beste. Fresh, sexy, cool! Du leverte Margaret, flott flott flott!!! :):):):)

Skrevet

Maria så ut som en Kongepuddel, og med den undertøyskjolen. Maria, du er for kraftig til å kle deg slik og når du har rundt ansikt må du ikke ha så mye volum i håret.

Og ankel-thights med pumps.... nei nei nei :veldigsur:

Gjest gjesta
Skrevet
Maria så ut som en Kongepuddel

:ler:

Det var DET det var ja. :ler:

Syntes Maria, Kjartan, Margareth og Håkon var flinke.

Syntes at stylisten bør stemmes ut i kveld...

Skrevet

:o Skjønner ikke hvorfor dere liker Kjartan ...? Syns hele fyren er merkelig jeg! Høres jo også helt likt ut uansett hvilken sang han synger - synger litt sånn nasalt huuyyn( Hmm, vanskelig å forklare lyder skriftelig)

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg liker Kjartan - syntes han virker befriende lite jålete, han er flink og synge, MEN han har en grusom hårsveis!! (Forsøk på kul hockey sveis??)

Skrevet

Sånn ellers, det at publikum skulle pipe og bue.. Det var virkelig forstyrrende!!!!!!!!!!! :evil: :-x :frustrert::murvegg:

Gjest Primula
Skrevet

Susanne var ikke bra ikveld nei.. Direkte falsk. Heldigvis funka det bra med Margareth idag. Hun var kul og stilig!

Men Kjartan? Nei, han var kjedelig... ergo, Susanne eller Kjartan ut.

Forresten enig med den som sa at stylisten bør stemmes ut. Maria så helt grusom ut!

Skrevet
Maria så helt grusom ut!

Hun var fæl forrige gang også i den sorte babydoll skjolen. Hun så ut som om hun veide 20 kg. mer enn det hun egentlig gjør. Billig, rett og slett billig.

Skrevet

Synest kles stilen til Maria, eller stylisten IKKE er noe bra. Jeg synest hun var "stilig" når hun hadde på seg det rosa kostymet her for en stund siden. Litt kult, som passet til tema. Men i dag..NOT. Forøvrig synest jeg hun er utrolig flink!

Susanne har en kul stemme, som er tøff når hun får det til, men i dag tror jeg hun går ut. Håkon liker jeg bedre og bedre, er noe med han som jeg liker. Og så liker jeg Kjartan. :-)

Gjest Primula
Skrevet

Helt enig der. Maria kler ikke slike klær. Fatter ikke at hun ikke ser det selv. Og stylisten.....

Skrevet

Den rosa buksedressen Maria brukte når det var Disco kveld var kjempekul, der traff hun blink og Maria er jo en flott jente med former og kan bruke tettsittende klær. Men nå må hun kvitte seg med undertøyskjolene- det vil jeg ikke se på henne en gang til :evil:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...