Gå til innhold

Lesbiske menn

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det kommer vel ifra at kvinner gjerne vil at ting skal utvikle seg fortere og være mer intenst enn menn gjør, så når to damer kommer sammen så fyker dem fram i ei helvetes fart. Men du får prøve å si det til en mann - "Jeg vil gifte meg med deg nå siden jeg er lesbisk" :tongue:

Haha, i så fall er jeg er nok nærmere å være en homofil mann. :ler:

Forstår ikke helt hvorfor han bruker strap-on, kvinner som bruker det gjør det for hele den dominerende siden.

Eh, nei. Kvinner kan bruke det fordi partneren liker følelsen av å bli penetrert.

Med mindre han har potensproblemer? Det forklarer jo hvorfor han kaller seg lesbisk. Han er ikke mann.

Anonymous poster hash: 0c16a...a96

Eldre og syke menn er også menn.
  • Liker 6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

En mann kan være lesbisk hvis mannen har kvinnelig kjønnsidentitet.

Identitet er ikke legning.

Anonymous poster hash: 09b02...13d
AnonymBruker
Skrevet

Litt artig tråd, jeg er ikke akkurat en lesbisk mann men av og til kunne jeg jaggu i meg ønske at jeg var det.

Og ja, jeg vet at hun ikke er lesbisk (thank god) men allikevel ett godt eksempel på den type jente jeg gjerne faller for.

Emma_Watson_cropped_hair_300x400.jpg

Litt korthårede, rocka, kule jenter. Uheldigvis er alt for mange av dem lesbiske.

Anonymous poster hash: 080b3...50f
Skrevet

En mann kan være lesbisk hvis mannen har kvinnelig kjønnsidentitet.

Identitet er ikke legning.

Anonymous poster hash: 09b02...13d

Så lenge han er mann, kan han ikke være lesbisk nei...

Skrevet

Lesbisk er en kvinne som tenner på andre kvinner.

Homofil er en kvinne eller en mann som tenner på samme kjønn.

Heterofil er når man tenner på det motsatte kjønn.

Og sånn er det.

Anonymous poster hash: 0ae8d...d52

Og kva om vedkomande er transkjønna?

Skal ikkje vera lett dette her.

Skrevet

Kan like gjerne snu det rundt og si at folk med sterke fordommer mot andre legninger er psykisk syke og trenger hjelp, for hvorfor skal vi trenge å forsvare oss til mennesker som muligens ikke er friske?

Jeg mener man har tre legninger. Aseksualitet stammer jo som regel alltid av overgrep så jeg ser på det som et psykisk problem å definere seg som aseksuell.

Skrevet

Og kva om vedkomande er transkjønna?

Skal ikkje vera lett dette her.

Hvis en transkjønnet mann (født dame) tenner på andre kvinner, vil jeg si at han er hetero.

• Liker 1
Skrevet

Sitter og ser på The L-Word igjen, og begynte å fundere på dette med Lisa (første sesong) som er en mann som identifiserer seg som lesbisk - altså ikke en lesbisk kvinne, men en mann med legningen lesbisk.

Først tenkte jeg at dette ble for dumt og at han egentlig bare var hetero, men er egentlig legning mer enn bare seksualitet? Kan legningen også være påvirket av personlighet og oppførsel mot det aktuelle kjønn? Hvis en hetero mann har typiske lesbiske trekk i forhold og sjekking, kan han da kalle seg lesbisk?

Spørsmålet går naturligvis andre veien også.

Diskuter :)

Hmmm... jeg tenker at man må være kvinne for å være lesbisk. Hvis man er mann... som faktisk liker kvinner, da er man jo egentlig hetero.

Men jeg husker at Lisa ble lei seg da Alice fikk han til å ha sex med penisen sin. Fordi det ville han egentlig ikke. Han ville ha sex som en lesbe og ikke som en mann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...