Gjest Melinda Skrevet 16. april 2004 #1 Del Skrevet 16. april 2004 Sambo og jeg skal til Amsterdam neste måned - kombinert jobb og ferie. Mens vi så på diverse nettsteder, kom vi selvsagt over en del som omhandlet Red Light District - og sexklubbene der. Og sambo nevnte at det hadde vært spennende å gå inom en av dem, og "svingt oss litt", som han sa. Det første sjokket har lagt seg nå, og jeg begynner å tenne på ideen. Vi har vært samboere i nesten 10 år (vi er midt i 30-årene) og det er 12-13 år siden jeg (og jeg tror han) hat hatt uforpliktende sex - sex for sexens skyld. Og jeg likte det jo da. Er det noen her inne som har erfaring med sexklubber? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2004 #2 Del Skrevet 18. april 2004 Ikke alle plasser damer slipper inn på i RLD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 18. april 2004 #3 Del Skrevet 18. april 2004 Var innom en sexklubb da jeg var i amsterdam bare for å se åssen det var. Ikke de helt store sakene, men litt kult likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym nå Skrevet 19. april 2004 #4 Del Skrevet 19. april 2004 Har ikke vært på sexklubb i Amsterdam, men vi har "prøvd litt" i Tyskland og Frankrike. Sexklubber er ganske forskjellige m.h.t. hvor mye nakenhet det er i "fellesrommene" (varierer fra ingen nakenhet til påbudt nakenhet) og hvor åpenlyst sex'en foregår (varierer fra lukkede rom til opplyste scener). Vi har vært på klubber hvor vi trivdes godt (og besøkt flere ganger) og klubber der vi ikke følte oss vel i det hele tatt. Synd at man ikke kan vite det på forhånd. Se om det finnes noe nettsted der "vanlige mennesker" legger inn "reisebrev" fra de forskjellige klubbene. Reklamen er ikke alltid like sannferdig. Og husk, de som besøker sexklubber er "helt vanlige" mennesker hva gjelder utseende og "utrustning". Reklamen vil kanskje vise masse lekre kropper - dette er som regel betalte modeller, og ikke virkelige gjester. Det gir absolutt et kick å besøke en sexklubb, selv om man ikke deltar (eller bare deltar med medbrakt partner). Lykke til!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MindCrime Skrevet 19. april 2004 #5 Del Skrevet 19. april 2004 Dersom du med å "swinge dere" mener å gjøre noe annet enn å se på stripping, eventuelt se på sexshow på en scene, er ikke red light det rette stedte... Søk etter klubben fun4two... den ligger ett stykke utenfor Amsterdam, men de har en "egen" taxi sjåfør som sørger for transport både til & fra.... om du vil lese litt om klubben, besøk hjemmesiden som vel er klubbens navn + com ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melinda Skrevet 20. april 2004 #6 Del Skrevet 20. april 2004 Takk for informasjonen, MindCrime.... Det ser ut som et spennende sted, ja. Og ja, med "svinge oss" så mente jeg å ha uforpliktende sex med andre, ikke bare være tilskuere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miramax Skrevet 10. mai 2004 #7 Del Skrevet 10. mai 2004 Dere har kanskje allerede vært der? Vi var der i februar. Club Paradise var dårlig: lite folk, høy gjennomsnittsalder. Denne klubben har vært bra tidligere. Denne klubben skal visstnok være bra: http://www.fun4two.nl/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. juni 2004 #8 Del Skrevet 16. juni 2004 Kult innlegg. Jeg nevnte dette for min kone for noen måneder siden og overraskende nok er hun positivt til ideen om swinging. Vi har ikke tenkt å reise helt til Amsterdam, men heller prøve en swingersklubb, f.eks. Sexy Young Swingers. Vi er i midten av 30-årene og har vært sammen i over 10 år. Sexlivet har hele tiden vært meget bra og vi har vel forsøkt det meste vi kan gjøre med hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå