Postmannen Skrevet 16. april 2004 #1 Skrevet 16. april 2004 Jeg har tidligere skrevet innlegg på KG, hvor jeg har påstått at 11/9 var en setup fra Amerikanske myndighetes side. Mye av det som jeg la frem den gang var litt tvilsomme teorier. Nå viser det seg at påstandene mine dengang, har fått nye legitime ben å stå på. Jeg vet at noen vil fornekte bevismaterialet uansett, fordi det ikke passer deres bilde av hva en "regjering" skal og bør være for folket. Jeg håper i tillegg vi ALDRI får oppleve noe slikt som 11/9 i Norge (hold disse bevisene jeg fremlegger, i hodet, hvis vi gjør) http://letsroll911.org/ipw-web/bulletin/bb...wtopic.php?t=70
Postmannen Skrevet 16. april 2004 Forfatter #2 Skrevet 16. april 2004 Uh....Ikke et eneste svar (igjen)? :klø: Ikke engang et lite piiip. Ikke så mye som en liten kommentar som: "Du din konspirasjonsteorist . Bush er en herlig president!" eller "Få hivd jævelen ut :sur:". Noen som har et bittelite piip?
sinicola Skrevet 16. april 2004 #3 Skrevet 16. april 2004 Jeg har ikke lest hele linken nøye, men det jeg så var bare "beviser" på at myndighetene står bak, uten noen forklaring på hvorfor? Hva ville Bush oppnå med dette, og hvordan har de i tilfelle fått Bin Laden til å si at det er han som står bak?
Tusenfryd Skrevet 16. april 2004 #4 Skrevet 16. april 2004 Er innlegg på debattsider og leserinnlegg, bilder på nettet etc. bevis? Jeg synes ikke det. To minutter i Photoshop og jeg kan sende deg bevis jeg også. Og jeg er ikke god i det programmet. Dette er spennende teorier og rykter - men ikke bevis.
Postmannen Skrevet 16. april 2004 Forfatter #5 Skrevet 16. april 2004 Er innlegg på debattsider og leserinnlegg' date=' bilder på nettet etc. [i']bevis? Jeg synes ikke det. To minutter i Photoshop og jeg kan sende deg bevis jeg også. Og jeg er ikke god i det programmet. Dette er spennende teorier og rykter - men ikke bevis. Kan du pliis lage et bilde til meg? bruk gjerne noen av bildene der "pod'n" under flyet kommer til syne. Få se om du kan lage en ekstra TROVERDIG pod da. Tar du utfordringen? Du skal også være klar over at nesten allt materialet, ligger fremdeles på servere som tilhører tradisjonell media, slik som CNN osv.
Postmannen Skrevet 16. april 2004 Forfatter #6 Skrevet 16. april 2004 Jeg har ikke lest hele linken nøye' date=' men det jeg så var bare "beviser" på at myndighetene står bak, uten noen forklaring på hvorfor?[/quote'] Men du må ta deg tid til å lese og utforke siten ellers! Det ligger jo der rett foran øynene på deg! . Skal du kunne noe, så må du også gidde å lære nye ting. Forlanger du å kjøre bil, uten å ta lappen først også? Hvis du mener disse filmsnuttene som ble sendt verden rundt, der han liksom innrømmet angrepet på USA, er et bevis, så tar du sannsynligvis feil. For ingen kan egentlig høre hva Bin Laden sier for noe på dem, uansett hva Amerikansk etterettning påstår. Opptakene er rett og slett for dårlige.
sinicola Skrevet 16. april 2004 #7 Skrevet 16. april 2004 Har lest de gamle trådene dine nå. Der var du helt sikker i din sak, og nå sier du at det du skrev der var litt tvilsomt. Nå er du helt sikker igjen, og det ser ut som det er udiskutabelt.
Gjest Anonymous Skrevet 17. april 2004 #8 Skrevet 17. april 2004 Jeg er en ihuga Bush-motstander, men jeg finner det faktisk svært sannsynlig at muslimer sto bak 11/9. Man kan til og med forstå hvorfor det skjedde (men ikke forsvare det!!!!!!!!). Man kan finne bevis på hva som helst man måtte ha lyst til på nettet.Gi meg 10 minutter, og jeg kan finne "bevis" for at jorda er flat.
Gjest heihå Skrevet 17. april 2004 #9 Skrevet 17. april 2004 det erjo bare en eneste person som skriver på det forumet der
Crazee Skrevet 17. april 2004 #10 Skrevet 17. april 2004 Man kan finne bevis på hva som helst man måtte ha lyst til på nettet.Gi meg 10 minutter' date=' og jeg kan finne "bevis" for at jorda er flat.[/quote'] Treng ikkje gå langt - me har jo Flat Earth Society.
Postmannen Skrevet 18. april 2004 Forfatter #11 Skrevet 18. april 2004 Venter fremdeles på Tusenfryd.......
Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2004 #12 Skrevet 18. april 2004 Det var det jeg visste! Har aldri gått på de greiene om at jorda er rund, jeg
Tusenfryd Skrevet 18. april 2004 #13 Skrevet 18. april 2004 Venter fremdeles på Tusenfryd....... Vent i vei. Ta deg en kaffe i mens. Jeg synes personlig at dette er meningsløst diskusjonsgrunnlag og det var vel det mitt tilbud var et bilde på. Om jeg uttrykte meg uklart, ja, det gjorde jeg visst - men dte var altså et forsøk på ironi...
Frodo Skrevet 18. april 2004 #14 Skrevet 18. april 2004 Kan du pliis lage et bilde til meg? bruk gjerne noen av bildene der "pod'n" under flyet kommer til syne. Den poden du refererer til ser da vitterlig ut som flymotoren.
Postmannen Skrevet 19. april 2004 Forfatter #15 Skrevet 19. april 2004 Nei, det er vel sikkert bare jeg som er syk i hodet mitt..... Litt merkelig da, når Amerikanske myndigheter surfer på Letsroll911.com i hundredetall. Begynner de å føle balleklemmen ta tak? Media holder jo selvsagt kjeft, slik som de har fått ordre om. Enden er nær for dem nå......... Ja ja, for dem som ikke tror sine egne øyne, så kan det jo hjelpe å lese litt kanskje. http://www.public-action.com/911/jmcm/physics_1.htm http://home.debitel.net/user/andreas.bunka...le/defaulte.htm
~sikka~ Skrevet 19. april 2004 #16 Skrevet 19. april 2004 Den poden du refererer til ser da vitterlig ut som flymotoren. Flymotoren?? ..... jeg har sett film hvor det vises at det kommer ut en flamme eller noe sånt ut av "flymotoren" før flyet krasjer inn i bygningen. Altså det er en missil eller bombe el.liknende.
Postmannen Skrevet 19. april 2004 Forfatter #17 Skrevet 19. april 2004 ~sikka~: Det er nok mange som tror på Julenissen her. Enda en viktig link; her er det profesjonelle som uttaler seg; ingeniører, brannmenn, politimenn bla bla bla. http://911research.wtc7.net Litt merkelig at alle disse skulle være skrudd i huet?
Gjest Vlad Tepes Skrevet 6. mai 2004 #18 Skrevet 6. mai 2004 Jeg har tidligere skrevet innlegg på KG, hvor jeg har påstått at 11/9 var en setup fra Amerikanske myndighetes side. Mye av det som jeg la frem den gang var litt tvilsomme teorier. Nå viser det seg at påstandene mine dengang, har fått nye legitime ben å stå på. Jeg vet at noen vil fornekte bevismaterialet uansett, fordi det ikke passer deres bilde av hva en "regjering" skal og bør være for folket. Jeg håper i tillegg vi ALDRI får oppleve noe slikt som 11/9 i Norge (hold disse bevisene jeg fremlegger, i hodet, hvis vi gjør) http://letsroll911.org/ipw-web/bulletin/bb/viewtopic.php?t=70 Dette her er det verste sludderet jeg har lest. Skal amerikanske myndigheter ha fingert en terror-aksjon, som har kostet livet til 3000 av egne borgere og utlendinger, for å rettferdiggjøre/legitimere krigføring mot utvalgte muslimske diktaturer? Har du fritidsproblemer, eller er du bare et misforstått geni? Logikk mangler du i hvert fall.
Gjest Anonymous Skrevet 7. mai 2004 #19 Skrevet 7. mai 2004 Enda en viktig link; her er det profesjonelle som uttaler seg; ingeniører, brannmenn, politimenn bla bla bla. http://911research.wtc7.net Litt merkelig at alle disse skulle være skrudd i huet? Nei, det er ikke merkelig i det hele tatt. Det er skremmende mange som lar seg fascinere av de mest idiotiske konspirasjonsteorier, faktisk så mange at det ville vært merkelig om det ikke dukket opp en bunke nettsider som hevdet at 11. september-angrepet var arrangert. Nesten litt skuffende at det ikke er noen som påstår at det er en media-bløff som aldri har funnet sted, men det ville vel blitt for drøyt selv for de største tullingene. 11. september-angrepet er forøvrig i godt selskap på nettet. For om man bare søker litt, er det lett å finne ut at månelandingen bare er oppspinn og filmtriks, og fra mer hjemlige trakter kan en gruppe svensker fortelle at fotball-VM i 1958 slett ikke ble avholdt i Sverige; det var myndighetene som sammen med media konspirerte og forfalsket bilder og lydopptak. En og annen tar innimellom til motmæle (f.eks. er alle påstandene om at månelandingen er et falsum, ettertrykkelig tilbakevist), men det hjelper overhodet ikke. De som lager disse konspirasjonsteoriene er nemlig idioter med altfor mye fritid, og ingen bevis i verden kan få dem til å forkaste sine yndlingshypoteser.
Glitterchick Skrevet 7. mai 2004 #20 Skrevet 7. mai 2004 Postmann, for ett par dager siden sendte NRK en dokumentar som heter "Konspirasjon 58", som påstår at VM i Stockholm aldri fant sted. De greide å komme opp med enormt mange beviser, som faktisk overbeviste mange, før de gikk ut og fortalte at alt bare var bøll, og laget kun for å vise hvor lett det er å få folk til å tro på noe. Når det gjelder 9/11 så er det minst like mange beviser for at amerikanerne står bak, som at grønne menn fra det ytre rom står bak, det kommer bare an på hva du ønsker å tro på. Desverre kan aldri disse "bevisene" spores spesielt lenge, selv om det er "eksperter" som står bak. Om du f. eks. leser på en side at "Brannmann Smith" som reddet ti stykker fra WTC er overbevist om at det var amerikanerne selv som sto bak, har du egentlig da noe bevis for at "Brannmann Smith" var der? At han reddet ti stykker? At han har kunnskap nok til å si noe sånt? At han ikke er såpass traumatisert at han kunne overbevises om nesten hva som helst? Problemet ditt er at du sier "hør her alle som ikke har trodd på meg før, her er beviset, haha!" og legger fram sider som ikke har noen som helst troverdighet, hvor opplysningene er basert på enkeltpersoner og som ikke går an å sjekke. Og til slutt, det er ikke noen motsetning mellom å IKKE tro på at Bush (og hans onde tvillingbror ingen egentlig vet om, men som finnes altså, det er det bare SÅ masse beviser for) sto bak terrorhandlingene og å IKKE ønske han som president i USA. Foreslår også at du leser den norske boka Konspiranoia som kom ut i vinter på humanist forlag. Om ikke for annet, så i allefall for å lære deg hvordan du skal greie å overbevise med konspirasjonsteoriene dine. Mange som er flinkere enn deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå