Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Tirkes
Skrevet

Beste jeg har hørt OM (når man snakket om feiltekster på sanger) er Abbas Chiquitita:

Chiquitita = "Kick her teeth out"

...sangen blir genial med den feilen. Skal tenke litt om jeg kommer på fler. :)

• Liker 3
Skrevet

Jeg synger det ikke feil, men etter å ha lest en lignende tråd på KG før, så tenker jeg alltid på "en problemfri time i gode Vennesla" når Bjørn Eidsvåg synger "En problemfri time i gode venners lag" i sangen "Skyfri himmel".

• Liker 1
Skrevet

Jeg trodde oppriktig i mange år at the Bee Gees sang "ah ah ah ah StenaLine" i stedet for "Stayin' alive"...

• Liker 9
Skrevet

Jeg trodde oppriktig i mange år at the Bee Gees sang "ah ah ah ah StenaLine" i stedet for "Stayin' alive"...

:skratte:

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror jeg har skrevet dette før, i en liknende tråd.

I sangen "Kursiv", trodde min far at de sang "...og at de står ned på ski, i de aller største bakkene i landet", når det egentlig skal være "og at de står med kursiv, hos de aller størte bankene i landet". Trodde jeg skulle dø da jeg hørte han synge sangen.

• Liker 4
Skrevet

Jeg hørte på P4 en dag, ei dame som trodde Halvdan Sivertsen sang: å fire kalde pinnsvin nerri vannet..

I stedenfor fire kalde pils i Kjærlighetsvisa. Jeg flirer nå hver gang jeg hører den sangen :)

• Liker 3
Skrevet

Omg..Er det ikke "ah ah ah ah StenaLine"? :flau:

• Liker 7
Skrevet

Beatles - she loves you.

Faren min fortalte at han sang "shlafsyou yeah yeah yeh" når den kom ut..

hehehe

• Liker 3
Skrevet

Haha, ja det trodde jeg også fram til nå.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synger alltid "Han er en jævel på kjeeelke!" i stedet for "Han er en jævel på kärlek." Dere vet, den svenske... Oppdaget at det var feil mens jeg sang den høyt på skoleavslutning. :sjenert:

Og den andre svenske, Värje Gong Jag Ser Dig eller noe (haha, unnskyld, jeg kan ikke svensk!), synger jeg "kjenner hjertet blir forbanna," i stedet for "stanna."

En liten periode etter Haba Haba-hysteriet trodde jeg i fullt alvor, etter å ha blitt fortalt så av min snille storebror, at damen sang: "Haba haba, hvem vil ha pizzapai?" Den skjønte jeg riktignok at var feil heeeelt på egen hånd! :tommelopp: ...etter et par dager, vel og merke.

Og så har vi jo Didriken som stolt erklærte sin legning noe diffust med sin "My haaaard is yoooours!" under Grand Prix. :filer:

Anonymous poster hash: ebdc6...a86
AnonymBruker
Skrevet

Omg..Er det ikke "ah ah ah ah StenaLine"? :flau:

StenaLine hadde riktignok en reklame en gang i tiden med den sangen hvor de byttet ut ordene Stayin' alive med StenaLine. Kanskje der mange har det fra. ;)

Anonymous poster hash: 98bfa...dea

• Liker 7
Skrevet (endret)

Michael Jackson - Thriller: You hear the door smell.

(You hear the door slam)

Donkey Boy - City boy: Underneath my skin there's a negro

(underneath my skin there's an eagle)

Adele - Rolling in the deep: (I koringen i refrenget) Never had bad feet.
(You're gonna wish you never had met me)

Har mange flere, men det var disse jeg kom på i farta!

Edit: Skrev litt feil!

Endret av super-s
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi lurte den gamle musikklæreren vår til å tro at det var skrivefeil på notatarket som sa "Carry me home to the old Virginia," og at det egentlig skulle være "Vagina."

Vi sang faktisk "Carry me hooome to the oooold Vagina!" en hel skoletime før rektor kom inn og hørte på. Hun ble glad. :danse:

Anonymous poster hash: ebdc6...a86
  • Liker 1
Skrevet

Billy Talent, det høyrest heilt seriøst ut som dei synger: Tourette's and women never felt the same. Men det er egentlig "the red flag waving never ment the same" I sangen red flag.

Og eg synger alltid hotter than a Brussels sprout i staden for pepper sprout I Jackson. ;)

AnonymBruker
Skrevet

En venninne av meg syntes E-ore med Ravi var skikkelig pervers. Kanske ikke så rart siden hun var overbevist om at refrenget var "..Og alle fire fingra i deg" (egentlig "Og alle vil ha fingra i deg").

Samme venninna sang den der Ola Uteligger-sangen om "Æ har fire fine lænestola" som "Æ har firogtyve lænestola".

Ellers har jeg hørt (lest på nett) at en person trodde Pat Benatar sang "Why don't you hit me with your pet shark" istedet for "Why don't you hit me with your best shot" :fnise:

Anonymous poster hash: e7ee0...886
  • Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleide alltid å synge "let's get retarded" i stedenfor "let's get it started" av Black Eyed Peas, og venninna mi fikk alltid massiv latterkrampe og korrigerte meg.. Helt til det viste seg at originalen (som jeg da hadde hørt en plass) heter Let's get retarded :fnise:

Anonymous poster hash: a9d3e...1bc
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleide alltid å synge "let's get retarded" i stedenfor "let's get it started" av Black Eyed Peas, og venninna mi fikk alltid massiv latterkrampe og korrigerte meg.. Helt til det viste seg at originalen (som jeg da hadde hørt en plass) heter Let's get retarded :fnise:

Anonymous poster hash: a9d3e...1bc

Nei originalen heter faktisk "Let's get it started" men de har også laget en versjon til en komedie der de synger "Let's get retarded".

Anonymous poster hash: e7ee0...886

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...