Gå til innhold

Bind


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

IBruker tampong og bind samtidig de første dagene (paranoid), og bind på slutten.

Truseinnlegg under trening.

Sex under mensen kommer ikke på tale. Det er allerede noe som banker istykker livmora mi fra innsiden, trenger ingen ytr hjelp

Altså - jeg har for kraftige menssmerter til å i det hele tatt tenke på sex.

Anonymous poster hash: 40f70...b77

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei ts = ) ville bare si ; ) at selv om du tror/mener at bind gjør oss damer kjempesuperkvinnelige og sexye = ) så vil jeg påstå at de fleste er enige med meg når jeg sier at bind

-er irriterende

-kan stinke

-gir oss en følelse av usikkerhet

-hemmer oss i aktiviteter (svømming/trening/strandbesøk etc)

-får oss (meg hvertfall) til å føle oss som en vandrende svamp med blod og dritt der nede som nårsomhelst og uten forvarsel kan lekke gjennom og ødelegge yndlingstrusa/lakenet/buksa

Hurra for bind = ) <3

  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

igjen så blir en uskyldig tråd gjort narr av på grunn av en uvanlig fetisj... det skjedde også med meg. snerper og kaklehøns! ikke bry deg om kaklehønsa stan.

Pøh, pakk et bind i kjeften og ro deg ned. Hadde det vært en tråd om bind, skrevet av kvinnfolk hadde du klagd på det også.

Anonymous poster hash: 184ac...264

Skrevet

Hei ts = ) ville bare si ; ) at selv om du tror/mener at bind gjør oss damer kjempesuperkvinnelige og sexye = ) så vil jeg påstå at de fleste er enige med meg når jeg sier at bind

-er irriterende

-kan stinke

-gir oss en følelse av usikkerhet

-hemmer oss i aktiviteter (svømming/trening/strandbesøk etc)

-får oss (meg hvertfall) til å føle oss som en vandrende svamp med blod og dritt der nede som nårsomhelst og uten forvarsel kan lekke gjennom og ødelegge yndlingstrusa/lakenet/buksa

Hurra for bind = ) <3

Enig, derfor jeg valgte stoff! Eh, tekstil! Og kopp! Mye mer behagelig :fnise:

Gjest Elseby13
Skrevet

Hei ts = ) ville bare si ; ) at selv om du tror/mener at bind gjør oss damer kjempesuperkvinnelige og sexye = ) så vil jeg påstå at de fleste er enige med meg når jeg sier at bind

-er irriterende

-kan stinke

-gir oss en følelse av usikkerhet

-hemmer oss i aktiviteter (svømming/trening/strandbesøk etc)

-får oss (meg hvertfall) til å føle oss som en vandrende svamp med blod og dritt der nede som nårsomhelst og uten forvarsel kan lekke gjennom og ødelegge yndlingstrusa/lakenet/buksa

Hurra for bind = ) <3

Kunne bare ikke vært mer enig! Bind er kvalmt og usexy, men mange ganger et nødvendig onde.

Ts: fetisjen din er søt og naiv, men du trenger mer kunnskap om hvordan kvinnekroppen fungerer :)

Skrevet

TS; hva synes du om menskopp da? Like sexy og feminint?

  • Liker 1
Gjest kloss
Skrevet

Pøh, pakk et bind i kjeften og ro deg ned. Hadde det vært en tråd om bind, skrevet av kvinnfolk hadde du klagd på det også.

Anonymous poster hash: 184ac...264

kaklehøne.

hadde en kvinne skrevet denne tråden så hadde ingen reagert...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...