Gå til innhold

Bind

Fremhevede innlegg

Skrevet

Til alle damer her inne =)

Hva slags bind /beskyttelse bruker bruker dere når dere får besøk av tante rød ?

Er sex helt tabu i denne tiden av måneden eller hva ? Bare lurer =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Æsj, så ekkelt! Hadde du ikke hatt mellomrom før spørsmålstegnene, kunne du kanskje fått svar. Men når du skal være sånn... nehei!

Sjekk heller noen av de utallige andre trådene om mens- og samleievaner!

Endret av Pringle
Skrevet

Bare lurte liksom :(

• Liker 1
Skrevet

Synes bind er det mest kvinnelige som finnes....Var bare derfor jeg lurte..

AnonymBruker
Skrevet

Synes bind er det mest kvinnelige som finnes....Var bare derfor jeg lurte..

Det finnes egne sider for spesielle fetisjer. Dette er ikke et slikt sted.....

Anonymous poster hash: 83d22...c0a

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor ikke bare svare TS? Og hva er det som er så ekkelt, det er kroppen vår.

Kjære TS:

Menstruasjon og vanene rundt det varierer fra kvinne til kvinne. Tamponger er manges og min favoritt i de første dagene, når jeg har mest mens. På slutten er bind eller truseinnlegg best for mange. Jeg vet ikke hvilket merke jeg bruker, men tar som regel det billigste. :P

For meg er ikke sex nødvendigvis et tabu når jeg har mensen, men jeg føler meg ikke akkurat mest sexy på den tiden. :P

• Liker 3
Gjest avocadoen
Skrevet

Bind er ekkelt synes jeg. Lukter mensen når man tar ned trusa og det blir blod overalt! Men ja.. bruker always for den suger opp best, men bruker nesten kun OB.

Men nei, aldri noe sex under mensen pga at jeg har veldig sterke smerter og at mensen i seg selv ikke akkurat er det diggeste som finnes.

• Liker 1
Skrevet

KJære soI87

Takk for ærlig svar =)

Var akkurat det jeg ville frem til ! Alle damer/jenter har et forhold til bruken av beskyttelse, og det var det jeg ville frem til!

• Liker 1
Skrevet

Takk for ærlige svar !

Er det noen av dere som går med bind eller truseinnlegg når dere ikke har mensen ? Bare for "den rene trusefølelsen" ?

AnonymBruker
Skrevet

Bruker kun tamponger. Eventuelt tampong og truseinnlegg. Aldri sex under mensen. Og ja, bruker truseinnlegg feks ved trening for "den rene trusefølelsen" :)

Anonymous poster hash: d07b8...07a
Skrevet

Ok =)

Er det noen her som bruker noe større bind fordi det er natt ?

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jada, jeg kan gjerne svare deg saklig også, Stan! Jeg pleide å bruke Always (hjemme) og Tampax (ute), det fungerte greit, syntes jeg, men så ble jeg oppmerksom på menskopp og tøybind i vinter, og etter bare litt nøling, bestilte jeg begge deler! Jeg er kjempefornøyd med å ha byttet! Jeg slet med (bekymring for) lekkasjer og stresset fælt med å kjøpe inn "forbruksmateriell" (de største tampaxene hadde gått ut i Norge, så jeg måtte kjøpe på Ebay fra England, så idiotisk), og å huske å ta med meg nok når jeg skulle bort. Jeg likte heller ikke tanken på alt søppelet jeg produserte. Tøybind må vaskes, men det er veldig enkelt og jeg ser ikke på det som noe slit, bare hyggelig.

Edit: Nattbind om natten, ja, litt lenger fordi blodet ikke renner rett ned når man ligger.

Jeg har ikke så mye utflod, men etter at jeg begynte å bruke tøybind (og bli mer oppmerksom på hva kroppen min gjorde) oppdaget jeg at jeg har mer utflod midt mellom hver mens, og kom da fram til at dette antageligvis er eggløsningen. Da har jeg halvveis behov for truseinnlegg, og jeg har derfor kjøpt noen av dem også i tøy.

Jeg har aldri hatt menssmerter, og jeg merker ingen forskjell på form og humør avhengig av syklusen.

Nå (lenger/for tiden) har jeg i grunnen ikke sex med andre, så temaet sex og mens er ikke så aktuelt for meg. Men jeg har hatt sex når jeg har hatt mensen, det har aldri vært noe å lure på engang med dem som jeg har hatt lengre forhold med. Vi har hatt et håndkle under oss og vasket oss etterpå, det har gått helt fint.

Endret av Pringle
Skrevet

Synes uansett at damer som bruker bind og som ikke er flaue for det er utrolig sexy. Et kvinnemenneske som går med bind er helt fantastisk, sett med mine øyne =)

Skrevet

Pringle

Takk for seriøst svar !

Flott at det finnes mennesker som deg på forumet !

Hilsen

Stan !

Skrevet

.. Jeg kom frem til, inni meg, at jeg synes du er litt merkelig.. Men, jeg skal svare deg likevel.

Bind bruker jeg bare dersom jeg forventer mensen er rett rundt hjørnet, om jeg blør mye og skal sove (tampong og bind, da), og den siste dagen med mens. Jo, og om jeg er tom for tamponger e.l.

Bruker OB (rosa), og av bind bruker jeg Always - ettersom jeg synes disse er mer behagelig (mindre "stive") enn andre bind.

Og, sex er ikke uaktuelt under mensen, men som Sol87 sa:

For meg er ikke sex nødvendigvis et tabu når jeg har mensen, men jeg føler meg ikke akkurat mest sexy på den tiden. :P

Og, for min del, så må det da skje på mannens initiativ.

• Liker 2
Skrevet

Hmmm. Og denne lille, uhøytidelige undersøkelsen viser at flesteparten foretrekker Always =)

Bruker dere, damer, når dere ikke har mensen, Always ? Eller går dere uten noenting i trusa ? =)

AnonymBruker
Skrevet

Truseinnlegg er greit men bind utenom mensen er ikke aktuelt. Bind er klamt og begynner fort å lukte. Nå bruker jeg sjeldent truseinnlegg da jeg ikke er særlig plaget med utflod. Siden jeg går på minipillen og har mistet mensen trenger jeg ikke tenke på bind og tamponer heller.

Før brukte jeg bind (Always, Libresse eller Ica sine billige) under mensen.

Anonymous poster hash: 184ac...264
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker libresse rosa på dagtid, og libresse lilla på natta.

Også bruker jeg truseinnlegg når jeg ikke har mensen.

Anonymous poster hash: 917b4...c96
Skrevet

Mange ærlige svar her !

Tusen takk. Noen som bruker bind til vanlig, omtrent som truseinnegg da ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...