SøteMy Skrevet 2. august 2013 #201 Del Skrevet 2. august 2013 Man møter ikke så mange mennesker når man blir voksen som da man var tenåring. Ting er mer satt. Folk har sine venner. Noe annet overraskende fakta om meg jeg har hatt minimal med kontakt med min fars familie og nå bor mitt inne i klynga Off topic Selv om man er voksen så møter man mange mennesker som til tid kan bli gode venner, husk at de som er og var tenåringer der ute faktisk sliter mye selv med å passe inn og i det hele tatt få seg venner. Verden i dag er forandres fra vert sekund og det sosiale livet blir bare vanskeligere og vanskeligere, for folk har store krav til hvordan en venn skal være, hvordan vennen skal se ut o.s.v. "Folk har sine venner" For meg så framstilles den setningen som om at når man er ny flyttet til et sted så skal man bare være for seg selv, alene, for folk har sine venner. Venner får man når man tar tiden til ro og faktisk velger å være en del av verden. Jeg for min del er en del av den verden, men er tvunget til å være hjemme med barn p.g.a alle barnehager rundt her har lange ventelister. Men om en stund så er det min og mange andre alenemødre der ute sin tur til å faktisk kunne følge barnet/barna sine til barnehage og skole og faktisk ha en jobb eller studere for å kunne gi barnet/barna sine en god oppvekst og å ha et voksent godt sosialt liv. Vil du snakke mer om det så send meg privat melding. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SøteMy Skrevet 2. august 2013 #202 Del Skrevet 2. august 2013 (endret) Man møter ikke så mange mennesker når man blir voksen som da man var tenåring. Ting er mer satt. Folk har sine venner. Dobbel post.. Endret 2. august 2013 av SøteMy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vena Cava Skrevet 6. august 2013 #203 Del Skrevet 6. august 2013 (endret) Jeg sover kliss naken hver natt. Og går som regel truseløs. . Endret 6. august 2013 av Cr'eme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 9. august 2013 #204 Del Skrevet 9. august 2013 Jeg sover kliss naken hver natt. Og går som regel truseløs. . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 9. august 2013 #205 Del Skrevet 9. august 2013 Jeg vet ærlig ikke hvordan jeg spiser med kniv og gaffel, hver gang jeg skal sjekke det blir det rart og jeg er usikker på det, fordi det blir unaturlig, og de gangene jeg setter meg ned for å spise og jeg holder de naturlig glemmer jeg alltid å sjekke hvordan jeg holder dem. Så jeg vet ikke hvilken hånd jeg holder gaffel med og hvilken jeg holder kniv med, eneste jeg vet er at jeg spiser med venstre når jeg bruker skje. Hodet mitt knaker!!! Bruker jeg høyre eller venstre hånd når jeg spiser suppe????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommee Skrevet 9. august 2013 #206 Del Skrevet 9. august 2013 (endret) Jeg går så og si alltid uten truse. Jøss, det gjør jeg også Endret 18. august 2013 av Sommee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vena Cava Skrevet 10. august 2013 #207 Del Skrevet 10. august 2013 Haha:D Det går jo ann å skifte bukse og da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 10. august 2013 #208 Del Skrevet 10. august 2013 Haha:D Det går jo ann å skifte bukse og da! Tenkte mer på at det var Sexy jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Herr Heftig Skrevet 10. august 2013 #209 Del Skrevet 10. august 2013 Jeg har onaneringsrekord på 12 ganger i løpet av 24 timer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vena Cava Skrevet 10. august 2013 #210 Del Skrevet 10. august 2013 Tenkte mer på at det var Sexy jeg Med en smiley som holder seg for nesa.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RompeRusk Skrevet 10. august 2013 #211 Del Skrevet 10. august 2013 1. Sover alltid naken 2. Har arr etter vannkoppene som 7-åring på rumpa. MIDT på 3. Kan ikke bake for fem flate øre. Eller lage desserter. Eller lage mat. Jeg klarer på fantastisk vis å fucke til ett eller annet. Det snodige er at jeg derimot ALLTID lager perfekte, bløtkokte egg.. Hmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 10. august 2013 #212 Del Skrevet 10. august 2013 Jeg broderer. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 10. august 2013 #213 Del Skrevet 10. august 2013 Med en smiley som holder seg for nesa.... Den svimer av, fordi det ble for sexy for den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vena Cava Skrevet 11. august 2013 #214 Del Skrevet 11. august 2013 Hmm hvis du sier det så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juliette Skrevet 13. august 2013 #215 Del Skrevet 13. august 2013 Jeg har intervjuet en av de som har skrevet i denne tråden for et kvinneblad. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 13. august 2013 #216 Del Skrevet 13. august 2013 Jeg har intervjuet en av de som har skrevet i denne tråden for et kvinneblad. Om hva da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rumperister Skrevet 13. august 2013 #217 Del Skrevet 13. august 2013 On topic: 1) Jeg har en føflekk på høyre rumpeball 2) Og jeg døper døde ting (ipod høyttaler grisen min heter Magda) ...er vi samme person :O Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pseudonym Skrevet 13. august 2013 #218 Del Skrevet 13. august 2013 Jeg kan bare knipse med venstre hånd Dagen derpå våkner jeg alltid på samme tidspunkt, pluss minus et kvarter. Selv om jeg la meg for ti eller to timer siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 14. august 2013 #219 Del Skrevet 14. august 2013 Jeg har intervjuet en av de som har skrevet i denne tråden for et kvinneblad. jeg skjønte hvilken bruker du mente, og hvilken blad selvfølgelig.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
absinthia Skrevet 14. august 2013 #220 Del Skrevet 14. august 2013 (endret) Jeg har med vilje sprutet ned en forholdsvis gammel dame ved hjelp av en vannspreder. ( Så at hun snek seg inn i bakgården til bedriften min for å se på planter lenge etter stengetid, jeg skulle akkurat sette på vannsprederen for å vanne, før jeg dro hjem, da jeg så at hun kom luskende, men valgte å sette den på fordi hun burde vite bedre enn å valse rundt på andres områder når alle tegn sier at det er stengt) . Gjett om hun ble overrasket! Endret 14. august 2013 av absinthia 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå