Gå til innhold

Overraskende fakta om KGere

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Man møter ikke så mange mennesker når man blir voksen som da man var tenåring. Ting er mer satt. Folk har sine venner.

Noe annet overraskende fakta om meg jeg har hatt minimal med kontakt med min fars familie og nå bor mitt inne i klynga :)

Off topic

Selv om man er voksen så møter man mange mennesker som til tid kan bli gode venner, husk at de som er og var tenåringer der ute faktisk sliter mye selv med å passe inn og i det hele tatt få seg venner.

Verden i dag er forandres fra vert sekund og det sosiale livet blir bare vanskeligere og vanskeligere, for folk har store krav til hvordan en venn skal være, hvordan vennen skal se ut o.s.v.

"Folk har sine venner" For meg så framstilles den setningen som om at når man er ny flyttet til et sted så skal man bare være for seg selv, alene, for folk har sine venner.

Venner får man når man tar tiden til ro og faktisk velger å være en del av verden.

Jeg for min del er en del av den verden, men er tvunget til å være hjemme med barn p.g.a alle barnehager rundt her har lange ventelister.

Men om en stund så er det min og mange andre alenemødre der ute sin tur til å faktisk kunne følge barnet/barna sine til barnehage og skole og faktisk ha en jobb eller studere for å kunne gi barnet/barna sine en god oppvekst og å ha et voksent godt sosialt liv.

Vil du snakke mer om det så send meg privat melding. :tommelopp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man møter ikke så mange mennesker når man blir voksen som da man var tenåring. Ting er mer satt. Folk har sine venner.

Dobbel post..

Endret av SøteMy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ærlig ikke hvordan jeg spiser med kniv og gaffel, hver gang jeg skal sjekke det blir det rart og jeg er usikker på det, fordi det blir unaturlig, og de gangene jeg setter meg ned for å spise og jeg holder de naturlig glemmer jeg alltid å sjekke hvordan jeg holder dem.

Så jeg vet ikke hvilken hånd jeg holder gaffel med og hvilken jeg holder kniv med, eneste jeg vet er at jeg spiser med venstre når jeg bruker skje.

Hodet mitt knaker!!! Bruker jeg høyre eller venstre hånd når jeg spiser suppe????? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går så og si alltid uten truse.

Jøss, det gjør jeg også :skratte:

Endret av Sommee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest RompeRusk

1. Sover alltid naken

2. Har arr etter vannkoppene som 7-åring på rumpa. MIDT på

3. Kan ikke bake for fem flate øre. Eller lage desserter. Eller lage mat. Jeg klarer på fantastisk vis å fucke til ett eller annet. Det snodige er at jeg derimot ALLTID lager perfekte, bløtkokte egg.. Hmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

On topic:

1) Jeg har en føflekk på høyre rumpeball

2) Og jeg døper døde ting (ipod høyttaler grisen min heter Magda)

...er vi samme person :O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan bare knipse med venstre hånd

Dagen derpå våkner jeg alltid på samme tidspunkt, pluss minus et kvarter. Selv om jeg la meg for ti eller to timer siden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Jeg har intervjuet en av de som har skrevet i denne tråden for et kvinneblad.

jeg skjønte hvilken bruker du mente, og hvilken blad selvfølgelig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har med vilje sprutet ned en forholdsvis gammel dame ved hjelp av en vannspreder.

( Så at hun snek seg inn i bakgården til bedriften min for å se på planter lenge etter stengetid, jeg skulle akkurat sette på vannsprederen for å vanne, før jeg dro hjem, da jeg så at hun kom luskende, men valgte å sette den på fordi hun burde vite bedre enn å valse rundt på andres områder når alle tegn sier at det er stengt) .

Gjett om hun ble overrasket! :fnise:

Endret av absinthia
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...