Gå til innhold

Overraskende fakta om KGere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg går og nynner for meg selv. Det må være alderen.

Huh? Er dette alderbestemt? Jeg har nynnet hele tiden altså.. mye også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg elsker søppeltv. Paradise hotell, say yes to the dress, sister wives...

Pleier å synge høyt når jeg venter på bussen, hvis det ikke er noen andre der.

Endret av Surriball
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er altfor ærlig om alt, så jeg tror ikke det fins så mye overraskende fakta om meg... Annet enn at jeg eeeegentlig er ganske sjenert, men det syns ikke :fnise:

Jeg elsker søppeltv. Paradise hotell, say yes to the dress, sister wives...

Pleier å synge høyt når jeg venter på bussen, hvis det ikke er noen andre der.

Jeg ooog! Kan sitte en hel kveld og glane på TLC, FEM og Animal Planet. My cat from hell, say yes to the dress, she didn't know she was pregnant, fødeavdelingen, ice road truckers, dyrepolitiet i Houston... Åh, da koser jeg meg. Men jeg setter grensa ved paradise hotell, altså. :fnise:

Jo, forresten, kom på en ting som kanskje er litt overraskende. Jeg har null problem med å takle digre, steilende hester, absolutt ikke redd "muskelhunder", jeg er oppnevnt edderkoppdreper fordi jeg ikke er redd dem, jeg kan godt klappe frosker, tarantellaer, rotter, det meste folk kan synes er ekkelt eller skummelt - men orm! Herregud, orm! Ser jeg en bitteliten stålorm hyler jeg høyt og løper derifra. Jeg elsker å gå tur i skogen, men det blir litt ødelagt av orm-angst...

Endret av Dragonfly84
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sophia21

Hopper det over et slag? Noen i min familie har også dette.

Nei, altså, det hopper over ti slag :fnise: Men før jeg mister bevisstheten slår det gradvis saktere, så begynner med å hoppe over et slag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært intervjuet i KK, og har holdt ca 100 foredrag (for tilsammen over 10 000 mennesker) om ensomhet og psykisk helse de siste 3 årene.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg oppdaget for noen år siden, til min store overraskelse at jeg var avbildet på en reklamekampanje som gikk på flere nettsteder ( blant annet sidene til vg, Dagbladet mm) for å få folk til å ta utdanning innen friluftsliv.

Ingen hadde fortalt meg at disse bildene skulle brukes det, selv om de ble tatt da jeg studerte.

Jeg har kjørt hjullaster daglig i en periode.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lager ikke mye liv av meg her inne, men jeg kan nå være ærlig å si noe om meg :danse:

Jeg er veldig ensom rett og slett, flyttet til Trøndelag (ikke direkte i Trondheim by). Bodd her siden september og enda ikke fått noe særlig kontakt utenom familie.

Trodde jeg var utadvent og sosial person, men sannelig kan man ta feil om seg selv :scorpis:

(Har en liten drøm om at plutselig så får jeg meg ei god venninne som jeg kan prate skit med) :tommelopp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vant Skolens Komponistkonkurranse når jeg 9 år. Fordi melodien var så fin og fordi jeg brukte noter ingen lærer på barneskolen...

Og jeg er blandt de 9% i verden som er venstrehendt (lærte det nå via NCIS :fnise: )

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vant Skolens Komponistkonkurranse når jeg 9 år. Fordi melodien var så fin og fordi jeg brukte noter ingen lærer på barneskolen...

Og jeg er blandt de 9% i verden som er venstrehendt (lærte det nå via NCIS :fnise: )

Oi, bare ni prosent, og så jeg som trodde at fryktelig mange asiater var venstrehendte.

Jeg er forøvrig også blant de 9%

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Jeg er spillavhengig

-Jeg drikker minst to liter vann hver dag

-Jeg hverken går skole eller jobber for øyeblikket

-Jeg har ikke facebook

:P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest oreokaka

jeg er høyrehendt, men bruker gaffel med høyre allikevel når jeg spiser.

Jeg gjør også det! Er ikke det normalt da? :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sluttet å snuse for 3 dager siden. Ganske sjokkerende da jeg har snust fast i hundre år. Eller...*telle* 7 år.
Men sannsynligvis mest sjokkerende for meg selv, så never mind.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Jeg vet ærlig ikke hvordan jeg spiser med kniv og gaffel, hver gang jeg skal sjekke det blir det rart og jeg er usikker på det, fordi det blir unaturlig, og de gangene jeg setter meg ned for å spise og jeg holder de naturlig glemmer jeg alltid å sjekke hvordan jeg holder dem.

Så jeg vet ikke hvilken hånd jeg holder gaffel med og hvilken jeg holder kniv med, eneste jeg vet er at jeg spiser med venstre når jeg bruker skje.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest oreokaka

Jeg har skrekk for flyplasser, men ikke redd for fly.
Jeg kan ikke forskjellen på høyre og venstre. (Hadde skrevet HØYRE og VENSTRE på hendene mine under oppkjøring, men klarte likevel å kjøre feil. Sensor bare lo....)
Jeg er tremenning(eller firmenning) med Morten Harket, aldri møtt han da.
Jeg gjentar ofte kundene på jobb, og glemmer det rett etterpå, slik at jeg må spør igjen.
Og siden andre skryter: Jeg er også millionærarving :) :)

Og: Jeg har litt OCD.

Endret av oreokaka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest doktor

et deilig analt trekk.

Jeg liker av og til å sortere trusene skuffen etter farge og type. Spesielt om eksamen nærmer seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig ensom rett og slett, flyttet til Trøndelag (ikke direkte i Trondheim by). Bodd her siden september og enda ikke fått noe særlig kontakt utenom familie.

Trodde jeg var utadvent og sosial person, men sannelig kan man ta feil om seg selv :scorpis:

(Har en liten drøm om at plutselig så får jeg meg ei god venninne som jeg kan prate skit med) :tommelopp:

Man møter ikke så mange mennesker når man blir voksen som da man var tenåring. Ting er mer satt. Folk har sine venner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ha skikkelige småslemme tanker av og til...

Sånn som idag så irriterte jeg meg så innmari over sinkekjørere at jeg bestemte meg for at om jeg fikk all makt i verden så skulle jeg dømme alle sinkekjørere til å gå i lenker igjennom byen, mens de holder opp et skilt der det står "jeg er ei forbanna sinke".

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...