Gå til innhold

Mobilbruk,menn og kvinner-myter og fakta ;)

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Stemmer det at kvinner bruker mest sms, at de ofte får telefonen i gave feks av mann eller arver den, og ikke er så opptatt av mobiltelefonens utseende og funksjoner?

Og at menn på den andre siden ofte får mobilen betalt gjennom jobben, bruker den mer til å ringe med enn kvinner og er mer opptatt av dens tekniske finesser?

Ser at nyere forskning ofte legger vekt på at det er slik som ovenfor, men stemmer dette?? Hvordan er det mer dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Balenciaga

Jeg har to mobiler (jobb og privat). Både funksjoner og design er viktig. Sender lite sms. Ringer heller eller sender en mms, når jeg skal understreke et poeng. Det visuelles betyding kan aldri overdrives. 8)

Jeg vil ha svar med en gang derfor ringer jeg. Bruk av sms (fra mobil) tar for lang tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg for min del er helt avhengig av sms tjenesten på mobil-telefonen.

Synest det er kjempe greit å vite at "det alltid er noen der" og at når en får mld. så er det noen som tenker på def.

At den er funksjonell og at designen er bra synest jeg også er viktig.

at menn er mer opptatt ev de tekniske finessene kan nok stemme, men har innrtykk at det gjelder på det meste.

Min mann blir akkurat som en unge når noe nytt blir dratt i hus, og bruksanvisning tror jeg han aldri har giddet å lese :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan nok skrive under på at jeg bruker mest sms, og ringer mindre fra mobilen. Det har nok en del med at det er dyrt å ringe fra mobil også. Men er nok litt opptatt av tekniske finesser, ihvertfall greit å ha en mobil med litt funksjoner synes jeg.

Ellers fikk jeg ikke mobilen i gave eller arvet den, kjøpte den selv jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...